یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۵

● متولدین فروردین (بره): احساس خستگی و فرسودگی میکنی گویی آسمان و زمین بر روی سینه ی تو سنگینی میکند این مشکل اگر علل جسمی نداشته باشد میتواند با انجام یک کار داوطلبانه و خیرخواهانه …

● متولدین فروردین (بره):
احساس خستگی و فرسودگی میکنی گویی آسمان و زمین بر روی سینه ی تو سنگینی میکند این مشکل اگر علل جسمی نداشته باشد میتواند با انجام یک کار داوطلبانه و خیرخواهانه برطرف شود.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
بحث و جدلهای بسیاری بر سر این مسایل با همسر خود داری اما در عمل هیچ نتیجه ای نداشت باید کمی صبر کنی تا مرور زمان بعضی از نقطه های مجهول را بر شما آشکار کند آنگاه مسائل به کلی برطرف میشود.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
به زودی موفقیتهای چشمگیر و درخشانی به دست خواهی آورد بجای نگاه کردن به پشت سر همواره بکوش تا به آینده های دور نظر داشته باشی مسائلی را که رقیبان بیان میکنند باید به کلی نشنیده گرفت.
● متولدین تیر (خرچنگ):
تو احتیاج به یک برنامه ی ورزشی منظم و سخت داری شخصیت حساس تو به گونه ای است که در شرایط مختلف زود میشکند جسم و روح خود را باید برای روزهای سخت آماده کنی.
● متولدین مرداد (شیر):
مراقب باش که از صرفه جویی دست بر نداری در غیر اینصورت تا پایان ماه دچار اشکال و اشتباه خواهی شد یک برنامه ی خوب و عالی میرسد که روزهای خوشی را بشارت میدهد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز مدام از این طرف به اون طرف می روید البته از این که سرتان شلوغ باشد خوب است در صورتیکه نیازهای خودتان را به دیگران ترجیح ندهید بنابراین هم خودتان زندگی کنید و هم اجازه دهید دیگران زندگی کنند.
● متولدین مهر (ترازو):
از برنامه ها وطرح هایی حرف می زهی که جذاب است صحبت های پر شور تو دیگران را نیز به خود جلب می کند وبنابراین از انتظارات تازهای دارند که ممکن است نتوانی به انها عمل کنی.
● متولدین آبان (عقرب):
فضای پرتنش خانه تو را منفعل می کند دوست داری به خاطرات گذشته خود پناه ببری و ارامش را در انجا جستجو کنی باید وقت بیشتری را به همسرت اختصاص دهی تا ارامش را در کنار هم احساس کنید.
● متولدین آذر (کمان):
پس از یک دوره فشرده کاری می توانی زمان کوتاهی را استراحت کنی و بخصوص لحظات شیرینی را در کنار خا نواده سپری نموده خود را برای کارهای مهم تری اماده کرد که سود خوبی خواهد داشت.
● متولدین دی (بز):
در طول کار باید نظم وانضباط کافی را داشته باشی تا بتوانی به وعده دای که داده ای عمل کنی در غیر این صورت با سهل انگاری های خود فرصت های مهمی را از دست می دهی.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
این دوره کار مهم و شاقی نباید انجام داد پس سعی کن خود را آسوده و ارام بگذاری و برای خود دردسر نتراشی همچنین از ورود افکار یاس الود به خانه ی دلت جلوگیری کن و شاد باش.
● متولدین اسفند (ماهی):
تصمیم گیری فوری نشانه ی مهارت و ندرت عمل توست اما این تصمیم گیری باید کاملا حساب شده و دقیق باشد شناخت تو از شرایط پیرامون قدرت تو را در تصمیم گیری دو چندان میکند.