زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات. مردی كه با یك دختر متولد خرداد ازدواج كند، گویی كه چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در …

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.
مردی كه با یك دختر متولد خرداد ازدواج كند، گویی كه چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یك مرد كامل است و به همین جهت در هر مردی یك صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و كم حرف است. آیا هرگز فكر كره اید كه تعدد زوجات لازم است و یك مرد باید بیش او یك زن داشته باشد؟
آیا از اینكه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یك همسر انتخاب كنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یك دختر متولد خرداد ازدواج كنید وحتم داشته باشید كه با این كار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا كه در همین یك نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یك حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یك عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس كرد و گفت كه فقط به یك كار بپردازد و راجع به یك یا چند چیز محدود و مشخص فكر كند. فكر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افكار و رویاها می رود.
با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن ( یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی ) موجود رومانتیكی جلب می كند كه اگر بتوانید احساسات فكری، روحی و جسمی اش را یك جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان كار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم كه او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینكه باید اضافه كنم كه شناخت هر یك از این زن ها، كه به كلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های زیاد و كوشش فراوان می باشد.
سن و سال در رفتار و كردار زنی كه در این ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی كه دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایی هستند كه در سرش وجود دارد. در این دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است. او یك روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آنچنان از شما روگردان می شود كه از موهای سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار می دهد و این كار را آنچنان تند و كنایه آمیز انجام می دهد كه شما احتمالا برای التیام جراحات قلبتان مجبور می شوید دست به دامان روانكاو بزنید، اما یادتان باشد كه تا اینجا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند كه هنوز از آن ها خبری ندارید.
زن متولدشده در این ماه آنقدر ها هم كه گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد كه ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا كردن آن است و یك متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این كار نیازمند است .‌یك مرد متولد خرداد می تواند در آن واحد یك خواننده، یك كار خانه دار، یك هندپیشه، یك فروشنده و رئیس یك هیات مدیره باشد وتمام این كارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یك زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می شود. فكر نكنید كه یك زن متولد این برج نمی تواند این چنین باشد، اما اجتماع ما یك چنین موقعیتی را كمتر در اختیار یك زن می گذارد درحالی كه در دنیای عشق و احساسات او می تواند هوس های هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر كه می خواهد ارضا كند.
زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.
دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنكه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشكل است كه هر بار خود را واقعا تسلیم یك نفر بكند. او در حالی كه مجذوب قدرت روحی و هوشی یك مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است. او وقتی مردی را پیدا كرد كه دارای قدرت خلاقیت است، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می كند. او درست در همان لحظانی كه با مرد دلخواه خویش به تماشای یك نمایشگاه رفته و خوشحال است از اینكه سر انجام كسی را پیدا كرده كه مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد كه آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟ من حتم دارم كه با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید كه یك زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است.
او را به حال خودش بگذارید، زیرا معمولا می تواند مسائل ناشی از دو گانگی های وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما را با آن ها درگیر نسازد.او یك دوست شاد و دل زنده است. در ایامی كه ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است كه با ارائه هوش و ذكاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد. در طی این روزها او كوچكترین حركات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در این گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد كه در صورت لزوم می تواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت كند.
زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یك مهمانی زنانه سوت كور را به شور و نشاط بیاورد ویا فكر گرفتاری های بزرگ یك مرد را از سرش خارج سازد . در حالی كه به زحمت می توان او را در قالب یك زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می كنند مثلا شما ممكن است روزی او را در قالب یك باونوی فكور و سخنور كه عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به شیوه ای تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می گوید، ببینید وبلا فاصله روز بعد مشاهده كنید كه دستخوش احساسات می شود و اشكش از فرط رقت احساسات جاری می گردد و خود را تنها و بی پناه نشان می دهد و لحظه ای بعد دوباره سرشار از تحرك و نشاط می گردد. بله، او هر چه باشد، یكنواخت و خسته كننده نیست.
اگر خیال می كنید كه این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» را به خاطر بیاورید. تمام مردهایی كه با وی آشنا بوده اند، از « كارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری كه موهایش را درست می كرد، او را به صورتی می شناختند كه با دیگران تفاوت فراوان داشت.
دختری كه در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است كه كسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خود را كتمان می كند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می یابد، اما پیوسته در جستجوی كسی است كه واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت كردن یك زن باشد، او به دنبال یك مرد كامل است.
شما او را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری كه طبیعت برج دو پیكر را برای تولدش انتخاب كرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و كتابخانه بیاید. او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می دهد كه در یك مهمانی رقص قوه تفكر باشكوهش وقتی كاملا آشكار می شود كه موضوعی حس كنجكاوی او را تحریك كند. این خصیصه موجب می گردد كه با زیركی و قدرت تمام به جست و جوی آنچه كه در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افكار خویش را برایتان بازگو می كند. تا زمانی كه شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.
شاید گوشزد كردن این نكته هم لازم باشد كه او ممكن است خود را صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری را به مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری می تواند شما را فراموش كند، مگر اینكه دائما در جوارتان باشد. گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است كه تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می توان گفت به آن عمیقا نیازمند است. تا زمانی كه گذشت ایام به وی نیاموخته باشد كه در زندگی پرماجرایی را می گذراند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی كه عاشقش است نیز می كند.
وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول كرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری كه نتوانسته اند با گرفتن یك زن صاحب یك حرمسرا شده باشند، دهان كجی خواهید كرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید كه با یك زن ازدواج كنید ولی یك حرمسرا را به خانه خود بیاورید.
زن شماره یك این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط اینكه نیازهای قلبی اش را ارضا كنید. این زن از اینكه با شما هزاران فرسنگ مسافرت كند و هر سال در یك شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد.