زن متولد اردیبهشت در شیك پوشی طرفدار سادگی است

در لباس پوشیدن پارچه های نرم و لطیف را ترجیح می دهد و مدل لباس هایش را خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می كند و به این دلیل از طرفداران لباسهای اسپرت است. لباسش باید حتی المقدور راحت …

در لباس پوشیدن پارچه های نرم و لطیف را ترجیح می دهد و مدل لباس هایش را خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می كند و به این دلیل از طرفداران لباسهای اسپرت است. لباسش باید حتی المقدور راحت باشد و خیچ بعید نیست كه سر چشمه یك چنین تمایلی همان عشق به طبیعت در خود احساس می نماید. اگر بر حسب اتفاق به هنگام تولد تحت تاثیر برج دلو( بهمن ) قرار گرفته باشد، احتمال وجود دارد كه گاهگاهی پی لباس های فانتزی برود اما حتی در این حالت نیز لباس هایی انتخاب می كند كه به درد بخور باشند.
هر قدر بیشتر او را بشناسید، بیشتر به این موضوع پی می برید كه او منبع نیرو و قدرت است. كمتر ممكن است از كسی توقع داشته باشد مگر در محدوده عشق و وفاداری، و اگر خواسته اش برآورده شد، صمیمانه قدر شناسی می كند. اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می باشند. همنشینی با او مثل یك حمام گرم آرام بخش است و اتفاقا خودش هم عاشق استحمام است با آب گرم همراه با مقدار زیادی لوسیون، انواع روغن های زیبایی وصابون های خوش بو است. حمام منزل او همیشه شباهت به حمام افسانه ای كلئوپاترا دارد و به طوری كه آدم گاهی فكر می كند وقتی او حمام می گیرد، چند كنیز به ردیف می ایستند و هر كدام حوله، لباس، وسایل آرایش ودیگر لوازم شخصی او را برایش آماده می كنند.