مرد متولد اردیبهشت مردی دست و دلباز اما حسابگر

مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض كه به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امكان داشته باشد، از ساختن یك خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران …

مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض كه به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امكان داشته باشد، از ساختن یك خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی كند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب كار دستش است و نمی خواهد كه كلاه سرش برود.
پشتكار یك چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نكردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد كه این استراحت كامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید كه وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید كه آدمی تن پرور و تنبل است، این كار درست مثل تكان دادن یك پارچه قرمز رنگ جلوی یك گاو نر است. او كارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با كارهایی كه لازمه اش شتابزدگی و شوك زیاد است ، قطعا با شكست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یك چنین خصوصیاتی است كه بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و كسانی را كه در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت كنیدو ببینید كه چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با كسانی كه به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبك سر هستند، مراوده و دوستی برقرار كنید و ببینید كه چطور خودش را از دور معاشرت خارج می كند و تنهایتان می گذارد.
او با آدمهای جلف و سبك سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد كه شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار كند، سعی كنید به مفهوم واقعی كلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید كه بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یك از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.
عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت كننده ای یكی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به كسی دیگر واگذار نمی كند، اما این حرف مفهومش این نیست كه جاهای كوچك دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی كه بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع كنید و ببیینید كه او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته كله شق و لجباز است اما یادتان باشد كه صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یكدندگی اش می باشد.
وقتی خسته و كوفته و احیانا ناراحت، از سر كارش بر می گردد، كنارش بنشیند و نوازشش كنید و ببینید كه چطور در مقابل این كار شما صمیمانه تشكر می كند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یك گربه و یك مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.