رفتار شكنجه آسای مرد متولد اردیبهشت

مرد اردیبهشتی را كه زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می كند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم كمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. …

مرد اردیبهشتی را كه زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می كند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم كمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد كرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم كه آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت كه زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یكدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی كه او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی كه نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی كاملا درك نكند كه كی مرد است و كی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یك چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی كه همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین كنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بكشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یك اردیبهشتی را سرزنش كنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی كه در آن به دنیا آمده تشابه دارد.
او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممكن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نكنید.