زن متولد فروردین

زنی را می شناختم كه به علت خراب شدن وضع مالی شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در یك آپارتمان دو اتاقه زندگی كند . او روزی در خانه با خانمی كه فال قهوه می گرفت و اصلا با یكدیگر آشنایی …

زنی را می شناختم كه به علت خراب شدن وضع مالی شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در یك آپارتمان دو اتاقه زندگی كند . او روزی در خانه با خانمی كه فال قهوه می گرفت و اصلا با یكدیگر آشنایی نداشتند ، بر خورد كرد و این خانم پس از نگاه كردن به فنجان قهوه كه از آن نوشیده بود ، با ناراحتی گفت كه زندگی سختی در انتظارش می باشد و این زن صادقانه پرسید : می توانید بگوئید كه این زندگی تلخ از كی شروع می شود؟
همین خانم یك روز به سرش زد كه یك سگ هم بیاورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت كه « خانم : شما خودتان هم برای دو اتاق زیادی هستید تا چه رسد به اینكه سگ هم بیاورید » برای جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعالیت افتاد و به این در و آن در زد و یك دوره كلاس كار با كامپیوتر را دید و خلاصه در كمتر از یك سال وضع زندگی خود را از این رو به آن رو كرد. با در آ مد خوبی كه نصیبش شده بود ، آپارتمان بزرگتری گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام این و تلاش را فقط برای آوردن یك سگ به خانه و باز كردن جا برای آن سگ تحمل كرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بینی زیاد ، همیشه معتقد است كه تیره روزی و ناكامی سرانجام روزی بر طرف می شود و آفتاب همیشه زیر ابر نمی ماند و به علت داشتن یك چنین طرز تفكری است كه به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم برای كسانی كه به آن اعتقاد دارند، همیشه رخ می دهد . این خانم در كارهای خود خیلی عجول است و در نتیجه چه بسیارند دفعاتی كه این عجله برایش اشكالاتی به وجود می آورد اما او تا اولین تارهای خاكستری رنگ در لا بلای مو هایش پیدا نشده است كه هر چیزی را باید از راه تجربه یاد بگیرد. به غرور خود سخت پایبندی نشان می دهد و اعتقادش بر این است كه شكسته شدن غرور پایان زندگی است.
از لحاظ عشق این امكان وجود ندارد كه زن متولد شده در ماه فروردین فریب گرگ های در لباس میش را بخورد و او را در مقابل زن فریب ها مصونیت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده های ایده ال و رومانتیك تهدید می كند كه تازه در این مورد نیز او بارها مرده ایده آلی را كه سر راهش قرار بگیرد ، در بوته آزمایش قرار می دهد.
كمتر زنی ممكن است مثل زن متولد فروردین ماه مددكار و دادرس باشد . او خیلی راحت برای اطرافیانش هدیه ای گران قیمت می خرد و در موقع بیماری ازایشان پرستاری می كند و به آنها پول قرض می دهد و سعی می كند بر ایشان كار پیدا كند و در مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.
او هر كاری را با شور و حرارت خاص انجام می دهد و اما شخصا منكر داشتن یك چنین خصوصیاتی است كه اگر غمگین بود ، شوهرش هم غمگین واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مایل است كه دوستان شوهرش را بشناسد، از میزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئیات كارش را بداند ، بلكه حتی می خواهد كه در خواب هاو رویاهای او نیز شریك باشد و همین حق را برای او قائل است. اگر بفهمد كه شوهرش چیزی را از او پنهان كرده است ، دیوانه می شود و عصبانیت او واقعا نا خوش آیند است . هرگز نباید در جلوی دیگران كوچكتر ین ایرادی از طرز لباس پوشیدن و یا آرایش كردن و یا رفتارش گرفته شود. اگر این نكته رعایت شود ، او هم نسبت به رعایت حال و شخصیت شما در میان جمع پایبندی وسواس آمیز نشان می دهد.
جریحه دار كردن غرور و یا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را می شكند. اگر او با یك چنین رویدادی مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه می برد و در آن لحظه دنیا برایش تیره وتاریك است و او خود را عمیقا بی دفاع و آسیب دیده احساس میكند و اینجاست كه شوهرش این امكان استثنایی را پیدا می كند تا موقعیت خود را در روح و قلب او استحكام بیشتری ببخشد . او عاشق قدرت است و می خواهد كه همیشه واجد آن باشد و وقتی احساس كرد آن را از دست داده است ، باید از جایی دوباره تحصیل قدرت كند.
حالت ایده ال و خوش بینی بیش از حد زن متولد فروردین اغلب باعث می شود كه به هنگام مواجه شدن با حقایق زندگی آزرده خاطر بشود . در یك چنین مواقعی دستیابی به قلب او كار فوق العاده ساده ای می گردد. اندكی نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهای دلش را چهار طاق باز می كند. او صمیمانه انتظار دارد كه شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداری از وی برخیزد و با دشمن به مقابله برخیزد( اما شما این كار را چنان انجام بدهید كه راه برگشت از بین نرود زیرا همسرتان ممكن است خیلی زود یك چنین تصمیمی بگیرد) اگر مرد دلخواه خود را پیدا كند، به راحتی از همه چیز دست بر می دارد و او بدون وفاداری و صفای عاشقانه زندگی را هیچ می داند. به عنوان زن خانه شریكی دلسوز و یار و یاور است.
احتمالا خواهان داشتن كاری در خارج از منزل است زیرا محیط خانه برای شور و هیجانی كه در وی وجود دارد ، بسیار كوچك و محدود كننده است. عصبانیتش شبیه به جرقه ای است كه ناگهان از آتش بیرون می ریزد و ناگهان ظاهرمی شود و زود از بین می رود اما تعداد این جرقه ها معمولا بیشتر از مواردی است كه می تواند آرامش خیالی برای شوهرش ایجاد كند. نكته ای كه باید به آن توجه كرد این است كه عصبانیتهایش ظاهری است ولی لطف و مهربانی اش عمیق و واقعی است . اندكی پر حرف اما حرف هایش سطحی و بی پایه نیست و در آن آثار هوشمندی كاملا مشاهده است و به این دلیل منطقا انتظار همدردی دارد . شوهر یك چنین زنی مجبور است او را به هنگام بروز بیماری به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است كه كنارش بنشیند و دستش را در دست بگیرد.
زن متولد برج حمل در خانواده فوق العاده فداكار و كمك رسان است . اگر شوهرش از كار بیكار شود ، بدون تاخیر كاری پیدا می كند و نمی گدارد چرخ زندگی از حركت بایستد اما به طور حتم برای شوهری كه در آمدش از او كمتر باشد، احترامی قائل نیست ( در این حالت اگر چه او را ترك نمی كند اما شاید به علت جریحه دار شدن غرورش دیگر آن دلشادی سابق را نشان نمی دهد.) یك تعریف از طرز آرایش یك زن دیگر نیز همین حالت را در او به وجود می آورد اما خطرات احتمالی این كار خیلی بیشتر است. اگر بتوانید محیط زندگی خود را پا بر جا نگاهدارید ، او را به طرزی واقعا باور نكردنی شاد و دوست داشتنی خواهید یافت.
او به عنوان مادر پیوسته مواظب است كه بچه هایش تمیز ، شاد و سلا مت باشند . عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمی دهد اما شما می توایند او را یكی دو بار امتحان كنید. هیچ بعید نیست قابلیتش در این كار به اندازه ای كه مورد نظر شماست ، باشد.
او ممكن است هر بار كه بچه اش گریه می كند ، بغلش نكند و یا مثل برخی از مادرهای دیگر در حمایت از كودكش روش اغراق آمیز نداشته باشد اما این بچه بلا شك مهربانی های مادرش را فراوان می بیند و عشق مادر به قدر كفایت نصیبش می گردد.
به علت داشتن تخیلات شاعرانه دنیایی مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به وجود می آورد اما انضباط را هم لحظه ای فراموش نمی كند . تنبیه بدنی نمی كند ولی از حرفش هم بر نمی گردد .
او خیلی دیر به مواد مخدر معتاد می گردد اما از انتقام كشیدن لذت می برد و خیلی زود عصبانی می شود و خیلی هم آرام می گردد.
صمیمانه به شوهرش كمك می كند كه به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردین فقط به اندازه نصف مقداری كه او به وی ایمان دارد ، به او ایمان داشته باشد، زندگی زناشوئی آنها واقعا سعادتمندانه خواهدبود.