یکشنبه ۹ مهر ۱۳۸۵

‌● متولدین فروردین (بره): به نظرتو این وضعیت ناجورو زشت غیر قابل تحمل است اما به نظر نمیرسد چنین باشد شاید بخشی از این تلخ اندیشی به ذائقه ی تو بستگی داشته باشد. ‌● متولدین اردیبهشت …

‌● متولدین فروردین (بره):
به نظرتو این وضعیت ناجورو زشت غیر قابل تحمل است اما به نظر نمیرسد چنین باشد شاید بخشی از این تلخ اندیشی به ذائقه ی تو بستگی داشته باشد.
‌● متولدین اردیبهشت (گاو):
سعی كن همانطور كه هستی رفتار كنی یعنی آنچنان كه با خصلتهای درونی و روحیه تو سازگار است هرگز سعی نكن به چیزی بیهوده تظاهر كنی و یا فراتر ار توان خود مسئولیتی را بپذیری.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
عكس العمل همسر برای تو امروز غیر منتظره خواهد بود در این باره باید بیشتر اندیشید و ازقضاوتهای سطحی و احساسی جدا پرهیز كرد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
فرار از واقعیتها هیچ مشكلی را حل نمیكند باید تسلیم واقعیت هم نشد بلكه باید با دركی درست آنرا شناخت و در جهت اهداف خود آن را تغییر داد.
● متولدین مرداد (شیر):
فكری به نظرت میرسد كه موفقیت آمیز جلوه میكند این موضوع باید خود را در واقعیت اثبات كند بدون آزمایش و آزمودن نمی توان چیزی را درست یا غلط دانست.
● متولدین شهریور (سنبله):
روابط شخصی خود را باید توسعه دهی عادت كردن به روابط محدود آدمی را محدود میسازد و در تكامل و پیشرفت محدود میگرداند.
● متولدین مهر (ترازو):
اقبال امروز تو مثل اقبال سایرین حرفهایی است تكراری كه همه ازآن اطلاع دارند تنها ویژگی این فالهازندگی و یادآوری است پس تو هم فراموش نكن كه كیستی و چه میخواهی.
● متولدین آبان (عقرب):
خود را برای مسئولیت یا اتفاقهای غیر منتظره آماده كن معنای این حرف این نیست كه چنین اتفاقی حتما خواهد افتاد معنای آن آمادگی مدام تو برای مقابله با مشكلات است.
● متولدین آذر (کمان):
اوضاع در حال حاضر دگرگون و حیرت آوراست بهتر است كمی صبر كنی تا با فروكش كردن این غبارها در پرتو آفتاب روشن عقل و خردمندی مسیر خود را تشخیص دهی.
● متولدین دی (بز):
شتابزدگی در كارها تو را آسیب پذیر میسازد و دقت و هشیاری را از تو میگیرد و ناخودآگاه تو را در مسیری می اندازد كه انتظارش را نداشتی.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
تخیلات گسترده ی تو باضافه ی هشیاری و بدیعه گویی تو را كمك میكند تا بتوانی بر رقیبان خود پیروز شوی البته مشروط بر آنكه در راه رسیدن به هدف خود از هیچ كوششی دریغ ننمایی.
● متولدین اسفند (ماهی):
احساس میكنی راه حلهای محدودی را پیش پا داشته و قدرت انتخاب از تو گرفته شده است اما اگر جستجوی بیشتر كنی در خواهی یافت كه چنین نیست و با تغییر زاویه ی دید میتوان راههای بیشتری را پیدا كرد.