جا شمعی

علاوه بر جا شمعی‌های زیبا از لیوان‌های ساده نیز می‌توان به‌عنوان جاشمعی استفاده كرد، جاشمعی‌های ساده برای شمع‌های بسیار ظریف و كم حجم مناسب هستند. در صورتی كه برای شمع‌های …

علاوه بر جا شمعی‌های زیبا از لیوان‌های ساده نیز می‌توان به‌عنوان جاشمعی استفاده كرد، جاشمعی‌های ساده برای شمع‌های بسیار ظریف و كم حجم مناسب هستند. در صورتی كه برای شمع‌های حجیم و بزرگ باید حتی الامكان از جا شمعی‌های بزرگ تر و محكم تر استفاده كرد.
در دوره‌های قبل از اختراع برق، همواره وسیله روشنایی خانه‌ها ، شمع‌ها را در سقف دیوار و روی میز قرار می‌دادند واز نور آن استفاده می‌كردند، ما نیز از جاشمعی های بسیار ساده كه به شكل لیوان هستند و روی آنها تزئینات جزیی انجام می گیرد و برای شمع‌های بزرگ استفاده می شود، كلكسیونی كوچك را معرفی می كنیم. حتی برای تزئین روی آن می توانید از وسایل خانگی ، سنگ‌های كوچك تزئینی ، گلهای مصنوعی و... استفاده كنید. و یا حتی از لیوان‌ها و ظروف شكسته سفالی یا شیشه‌ای با اندكی تزئین، به عنوان جاشمعی بهره برد. همان طور كه در تصویر می بینید، این جا شمعی با الهاماتی از مدل های قدیم كه در واقع همان لوسترهای امروزی هستند طراحی شده است و با سیستم روشنایی قدیمی كه برای شمع‌های حجیم وبزرگ قابل استفاده است، طراحی و ساخته شده است.