فال روزانه شنبه 15 دی 1397

امسال همان سالی ست که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. اگر غم های کوچکی در دل دارید بهتر است که آنها را فراموش کنید زیرا دل خوشی های زندگی تان خیلی بیشتر از مشکلات تان است.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال همان سالی ست که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. اگر غم های کوچکی در دل دارید بهتر است که آنها را فراموش کنید زیرا دل خوشی های زندگی تان خیلی بیشتر از مشکلات تان است. اگر مجرد هستید در اوایل سال جدید فردی وارد زندگی تان می شود که تاثیر زیادی بر شما داشته و تغییراتی بزرگی به زندگی تان می دهد. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می کنند که شما احساس ناامنی می کنید به طوری که حتی برنامه ریزی خود را رها می کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، به خودتان زمان دهید تا حقیقت برایتان آشکار شود. شما توانایی های بسیاری دارید اما قدرش را نمی دانید، به زودی فرصتی برایتان پیش می آید که باعث می شود خودتان را بیشتر نشان دهید. امسال تمرکزتان را روی روابطی بگذارید که ارزشش را دارند و دور دوستی های کوتاه مدت را خط بکشید. هر چه برای خودتان ارزش بیشتری بگذارید، دیگران هم برایتان ارزش بیشتری قائل می شوند. سالی پر از اتفاقات خوب پیش رویتان است، از آن نهایت لذت را ببرید.
● متولد فروردین (بره):
امروز تا جای ممکن مسائل را خیلی جدی نگیرید و از گرفتن تصمیمات مهم بپرهیزید. هوای آزاد برای حال و روز این روزهای شما خوب است بنابراین زمان خوبی است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید. خبری به گوش تان می رسد که سوالات زیادی را برایتان به همراه دارد. سعی کنید فعلا خیلی خودتان را با آن درگیر نکنید. هر چه بی تفاوت تر عمل کنید، بهتر است. احساس می کنید که یکی از اطرافیان تان شما را از خود رانده است، این موضوع صحت ندارد. اگر با او تماس بگیرید، می بینید که همه چیز مانند قبل است و تنها سوتفاهمی بیش نبوده است.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
با شخصی ملاقاتی خواهید داشت. مراقب باشید که انرژی تان صرف جر و بحث با او نشود. اگر به مشکلی بر خورده اید، نگران نشوید زیرا مهارت های اجتماعی و فکری تان به شما کمک می کند تا در بخش های اجتماعی و کاری تان موفقیت کسب کنید. باید به حس ششم تان اطمینان کنید، مخصوصا در طول بعد از ظهر که قرار است تصمیمات مهمی در ارتباط با زندگی عاطفی تان بگیرید. در مورد مشکلات مالی تان همین حالا چاره ای بیاندیشید. طفره رفتن و جواب ندادن نه تنها مشکل شما را حل نمی کند، بلکه بر مشکلات تان نیز خواهد افزود.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
به جای غصه خوردن و نگران بودن، سر خودتان را با کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. کارهایی انجام دهید که شما را از واقعیت دور می کند و به عالم خیال می برد. اگر برقراری ارتباط با اطرافیان هم برایتان سخت شده است، دیدار یا تماس با آنها را به روزهای آتی موکول کنید. امروز سعی نکنید دیدگاه تان را به دیگران تحمیل کنید، زیرا دوستان از شما نامید خواهند شد. اگر مجرد هستید، به زودی وارد رابطه ای می شوید. اگر فکر می کنید که این رابطه سرانجامی ندارد، از همان ابتدا از آن دوری کنید. برای خرید چیزی که می خواهید، بیشتر ازین دست دست نکنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بعد از یک دوره سختی در زندگی عاطفی، همه چیز امروز به خوبی پیش خواهد رفت. نگرانی شما نسبت به اطرافیان تان در چنین روزی افزایش می یابد، به همین دلیل دوست دارید در کنارشان باشید و در صورت لزوم به آنها کمک کنید. شما فرد مهربانی هستید و دوست دارید این قسمت از شخصیت تان را به دیگران نیز نشان دهید. مطمئن باشید دیگران نیز، آنجا که شما محتاج کمک هستید، در کنارتان خواهند بود. دوستی پس از مدت ها به سراغ تان می آید، اگر می خواهید مانند قبل ناراحتی پیش نیاید، محتاطانه قدم بردارید.
● متولدین مرداد (شیر):
برای انجام کاری بزرگ فعلا تصمیمی نگیرید. ممکن است فرصتی داشته باشید تا به یک کسب و کار بپیوندید، و یا پیشنهاد یک کار جدید دریافت کنید. نباید تا زمانی که معایب و مزایای این پیشنهاد را بررسی نکردید تصمیم بگیرید. اگر شما آرزویی در سر دارید، حتما دست یابی به آن نیز ممکن است، پس برای آرزوهای بزرگ تان نیز ارزش قائل شوید و از آنها سرسری نگذرید. آتش بزرگی در درون شما روشن است، می توانید به کمک نور آن راه خود را پیدا کنید. اگر خودتان را در روزمرگی محبوس می بینید، بد نیست به زندگی خود مخصوصا زندگی عاطفی تان کمی هیجان دهید.
● متولدین شهریور (سنبله):
شنیدن خبری عصبانی تان می کند، اما بهتر است که سکوت کنید و دنباله آن را نگیرید. روز پر مشغله ای پیش رو خواهید داشت و مجبور هستید با افراد زیادی در تماس باشید. بنابراین سعی کنید که انرژی خود را بالا نگه دارید. اگر در مورد آینده برنامه ای دارید، همین امروز سنگ بنا را در جای مستحکم و ایمن قرار دهید. برای رسیدن به هدف تان پشتکار داشته باشید و در صورت نیاز از اطرافیان تان کمک بگیرید. به زودی خبری به گوش تان می رسد که نگرانی های اخیرتان را برطرف خواهد کرد. این روزها نصیحت های دیگران را جدی بگیرید زیرا می تواند راه تازه ای به رویتان بگشاید.
● متولدین مهر (ترازو):
افرادی می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید، منصرف کنند. بهتر است که به آنها این اجازه را ندهید. به تخیلات تان اجازه دهید که امروز شما را به هر جایی که دوست دارد، ببرد، زیرا چیزهایی را به شما نشان می دهند که انتظارش را ندارید. اگر در چنین روزی گرفتن تصمیمات منطقی برایتان سخت است، آن را به روز دیگری موکول کنید، روزی که هم خیال و هم پاهایتان روی زمین سیر می کند. اگر اخیرا شریک زندگی خود را ناراحت کرده اید، امروز با یک شاخه گل یا هدیه ای نزدش بروید و از دلش در آورید. در طول بعد از ظهر ممکن است مجبور باشید که کاری را انجام دهید که سود فراوانی برای شما به همراه داشته باشد.
● متولدین آبان (عقرب):
به دنبال دوستی هستید که بتوانید درد و دلتان را به او بگویید، خانواده بهترین گزینه برای شماست بنابراین سفره دلتان را پیش هر کسی باز نکنید زیرا برایتان دردسرساز خواهد شد. کارهایی که امروز می خواهید به خوبی پیش نمی روند اما بهتر است بر انجام آنها اصرار نورزید و به خودتان فشار نیاورید. مدتی است آنقدر درگیر هستید که دوست دارید از واقعیت و زندگی روزمره دور شوید و به سرزمین رویاها سفر کنید. جلوی خیال پردازیهای ذهن تان را نگیرد و بگذارید هر جا که دوست دارد شما را با خود ببرد.آن وقت می بینید که چه چیزهای تازه ای را از درون تان کشف خواهید کرد.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ممکن است اتفاق غیرمنتظره ای در محل کار برایتان رخ دهد که باعث شود برنامه ریزی های قبلی خود را کنار بگذارید. نگران نشوید و با امواج زندگی پیش روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. فردی در زندگی تان هست که امروز منتظر خط یا تماسی از شماست اما شما شک دارید که با او تماس بگیرید زیرا احساس می کنید که به شما تمایلی ندارد. اگر نسبت به علاقه خود مطمئن هستید، امروز زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. به زودی دری به رویتان باز می شود که بر شرایط مالی تان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. این فرصت را به سادگی از دست ندهید.
● متولدین دی (بز):
این روزها آنقدر به یاد گذشته هستید که زمان حال را فراموش کرده اید. سعی کنید امروز را استراحت کنید و به اتفاقاتی که به طور طبیعی برایتان پیش می آید تن دهید. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، امروز نیز روز مناسبی برای عشق ورزیدن به دیگران است. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید. کلید موفقیت شما در چنین روزی، لبخند است. پس بیشتر بخندید تا دنیا به رویتان لبخند بزند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
فقط شما نیستید که زندگی تان پر از فراز و نشیب است، دیگران هم هر کدام به گونه ای با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین به جای ناامیدی، به دنبال چاره باشید. امروز در مورد ابراز احساسات و نظرات خود تردید دارید، چرا که نمی خواهید حقایق را به دیگران نشان دهید. اما این کار برایتان سخت است. پس سعی کنید که در چنین روزی روابط تان را با دیگران کم کنید تا مجبور نباشید نقش بازی کنید. به شما پیشنهاد می شود تا مسئولیت کاری که به شما پیشنهاد می شود را به عهده بگیرید. اگر آن را قبول می کنید یادتان باشد که تمام جوانب آن را در نظر بگیرید زیرا مسائل همیشه آن طور که به نظر می آیند نیستند.
● متولدین اسفند (ماهی):
اگر چه گاهی رفتارتان با دیگران تغییر می کند اما همیشه دل پاک و مهربانی دارید. سعی کنید که سر مسایل بی اهمیت نظر دیگران را در موردتان تغییر ندهید. اگر امروز جواب سوالاتی را که به دنبالش هستید به دست نیاوردید ناراحت و عصبی نشوید، حقیقت به زودی برایتان آشکار می شود. این روزها بهتر است که خیلی به دیگران اعتماد نکنید و با اطلاعاتی که خود در دست دارید، جلو بروید. شما برای به دست آوردن دل محبوب تان تلاش های بسیاری کرده اید اما جواب نداده است، انتظار بی خود نداشته باشید، با تغییر رویه خود و صبر بیشتر مطمئنا به آنچه دلتان می خواهد، می رسید.