فال روزانه جمعه 14 دی 1397

شما شخصی باهوش، باوقار، فعال و پر جنب و جوش، دوست دار سادگی، بلندپرواز و مثبت اندیش هستید و نسبت به کارهایی که به عهده دارید تعهد و توجه زیادی از خودتان نشان می دهید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، باوقار، فعال و پر جنب و جوش، دوست دار سادگی، بلندپرواز و مثبت اندیش هستید و نسبت به کارهایی که به عهده دارید تعهد و توجه زیادی از خودتان نشان می دهید. با وجود این همه ویژگی های مثبت شما برخی ویژگی های منفی نیز دارید، از جمله این که گاهی حسود، بی مسئولیت و گستاخ می شوید! امسال از لحاظ سلامتی برای شما به خوبی پارسال نخواهد بود و با مشکلات ریز و درشتی که از نداشتن دقت کافی به سلامت، رژیم غذایی و برنامه ی ورزشیتان ریشه می گیرند مواجه خواهید بود. برای حفظ سلامتی خود در صورت بروز هر گونه مشکلی به پزشک مراجعه کرده و به تجویزهایی که می کند دقت کافی داشته باشید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال فوق العاده ای خواهد بود و در تمام سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید موفق خواهید بود و سود زیادی به دست خواهید آورد. اگر اهل تجارت هستید امسال شروع فعالیت در زمینه های جدید به شما توصیه می شود. جسارت داشته باشید و فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند را مورد استفاده قرار دهید. شما استعداد بالایی در یادگیری دارید و امسال هم این فرصت را خواهید داشت که با یاد گرفتن روش استفاده از تکنولوژی مدرن روز در زمینه ی حرفه ای خود، مهارت ها و توانایی هایتان را گسترش دهید. اگر هنوز مجرد هستید امسال شانس زیادی برای ازدواج کردن خواهید داست. اگر هم متأهل هستید خودتان را برای پیشرفت در روابط زناشویی خود آماده کنید. اسفند، تیر و شهریور بهترین ماه ها هستند.
● متولد فروردین (بره):
امروز همه دارند سعی می کنند از هر طرف شم را به سوی خودشان کشیده و با خود همراه کنند و به هر طرف که می چرخید یک نفر را در انتظار خود خواهید دید. صبور باشید و با حوصله و رفتاری منطقی تا رسیدن فرصت مناسب دست نگه دارید. به این چالشی که سر راهتان قرار گرفته است به عنوان درس زندگی نگاه کرده و سعی کنید از آن چیزهای جدید یاد بگیرید. به خودتان یادآوری کنید که طرز تفکر شما تنها نگرش صحیح این دنیا نیست و باید انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان داده و در نگرش خود تجدید نظر کنید. توجه به نظرات و افکار دیگران می تواند درس های ارزشمندی برای شما به همراه داشته باشد و نگاهتان را به زندگی تغییر دهد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز برای عملی کردن لیست بلند بالای کارهایی که باید انجام دهید روز بسیار خوبی به نظر می رسد و اگر زمانتان را به درستی مدیریت کنید خواهید توانست کارهای بسیاری را به انجام برسانید. فقط این نکته را هم در نظر بگیرید که بهتر است کارهایتان را اولویت بندی کنید تا در صورتی که وقتتان برای انجام تمام این کارها کافی نباشد حداقل بخش مهم آنها را به انجام رسانده باشید.امروز احساسات شما با توهماتی ترکیب شده اند که ممکن است باعث شوند چیزی که سرابی بیش نیست را همچون تصویری واضح و واقعی ببینید. مسائل معنوی برای شما نسبت به مادیات از اولویت بالاتری برخوردار هستند، پس امروز هم سعی کنید به این جنبه از وجودتان توجه بیشتری داشته باشید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز برای اینکه به هنرمند درونتان اجازه ی درخشش بدهید روز بسیار خوبی است. زمان و فضای مشخصی را برای پرداختن به کارهای هنری در نظر بگیرید و اجازه دهید خلاقیت بالایی که در اختیار دارید بروز پیدا کند. دنیای خیالات خود را به تصویر بکشید و خواه با یک نقاشی، خواه با یک شعر یا داستان به دیگران هم نشان دهید که در ذهنتان چه می گذرد. شما استعدادهای فوق العاده ای دارید، از آنها استفاده کنید و اجازه دهید دیگران هم از آنها لذت ببرند. امروز بر سر یک دوراهی گرفتار شده اید و هر دو مسیر به یک اندازه شما را تحت تأثیر قرار می دهند! در چنین شرایطی بهتر است از یک شخص با تجربه برای انتخاب راه درست تقاضای کمک کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
احساسات شما امروز نسبت به این چند وقت اخیر بسیار آشفته هستند و احساس سرگردانی به شما دست داده است. انگار تمام دور و بری هایتان قسم خورده اند که روی اعصاب شما راه بروند و ممکن است احساس کنید که در این دنیای بیرحم تنها هستید. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که شما فردی بسیار حساس هستید و می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند. شما در هر موقعیتی که قرار داسته باشید ماسک هایی که اطرافیانتان به چهره زده اند را به سرعت تشخیص داده و به نیت اصلی آنها پی خواهید برد. شما یک کارآگاه بسیار دقیق و نکته سنج هستید، قدر خودتان را بدانید و از این توانایی خود در جهت درست استفاده کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شما نمی توانید به راحتی با دیگران کنار بیایید و احساس می کنید که مسیرتان از آنها جداست، اما نباید اجازه دهید که این موضوع باعث نگرانیتان شود و این احساس را در شما به وحود بیاورد که تنها هستید. امروز بهترین فرصت ممکن برای اتمام پروژه های ناتمامی است که در دست انجام دارید. ذهن شما تا حدود زیادی آشفته است و احساساتتان برای خودتان نیز واضح و مشخص نیستند. سعی کنید کمی بیشتر به دنیای خیالات خود پناه ببرید و خیالات خود را به واقعیت بدل کنید. حرف زدن در مورد ایده های بزرگ و مهم کافی نیست، شما باید راهی برای عملی کردن این ایده ها پیدا کنید. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که هر موقعیتی را به نفع خود تغییر دهید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز سعی کنید رفتاری منطقی داشته باشید و ذهن خود را روی هدفی که برای خود انتخاب کرده اید تمرکز کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا با تمرکز روی اهداف خود موفقیت های زیادی را کسب کنید. شاید خودتان احساس کنید که همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است، اما این شرایط تنها از احساسات آشته ی شما ریشه می گیرد که حتی در زمان کار کردن هم شما را به حال خود رها نمی کنند. اگر لازم می دانید هیچ اشکالی ندارد که کمی گریه کنید. احساسات شما بخش مهمی از وجودتان هستند و لیاقت اینکه در شلوغ ترین موقعیت ها هم به اندازه ی کافی مورد توجه قرار بگیرند را دارند.
● متولدین مهر (ترازو):
اتفاقاتی که امروز می افتند ممکن است در برنامه هایی که برای خود در نظر داشته اید ناهماهنگی هایی را ایجاد کنند. احساسات شما خیلی آشفته تر از آن چیزی هستند که انتظارش را داشته اید و دیگران اعتماد به نفس شما را به چالش خواهند کشید. روابطتان با جنس مخالف به آن خوبی که انتظار داشته اید پیش نخواهند رفت، پس بهتر است در چنین شرایطی خودتان را درگیر موقعیت هایی که می دانید نتیجه شان چال برانگیز خواهد بود نکنید. شاید شما زیاد اهل احتیاط کردن نباشید، اما اوضاع حکم می کند بر خلاف میل باطنی خود کمی محتاط تر از همیشه باشید و تا جای ممکن از دست زدن به هر گونه ریسکی خودداری کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز به خیالات و رویاهای خود توجه بیشتری داشته باشید و اجازه بدهید اسب چالاک خیالتان با حداکثر سرعت بتازد. حس ششم شما در حال حاضر بسیار قویتر از همیشه شده است و باید به صدای درونتان گوش کرده و اگر شما را به راه خاصی دعوت کرد به حرف آن توجه کنید. تمام توان خود را به کار گرفته و راه را برای دنبال کردن خواسته هایتان باز کنید و هر مانعی که بین شما و خواسته های حقیقیتان قرار گرفته است را از میان بردارید. ایده های دیوانه واری که به ذهنتان می رسند را جدی بگیرید و بگذارید دنیای خیالتان راهی برای تبدیل شدن به واقعیت پیدا کند. دیگران امروز چندان سخاوتمند نیستند، پس از درخواست کردن قرض و وام از آنها خودداری کنید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز اوضاع آشفته تر از آن چیزی شده است که شما انتظارش را داشته اید. چیزهایی که ممکن است به نظر شما واقعی بیایند به احتمال زیاد توهمی بیش نیستند. خود شما هم نسبت به همیشه خیلی محتاط و درونگرا شده اید و ترجیح می دهید برای دست یافتن به احساس آرامش و امنیت هر چه محکمتر به دارایی های مادی خود بچسبید. با این حال بهتر است اهمیتی که دیگران برای شما دارند را به خودتان یادآوری کرده و به ذات واقعی خود وفادار بمانید. کمک کردن به آنهایی که به اندازه ی شما خوش شانس نیستند علاوه بر رفع گرفتاری های آنها باعث خواهد شد خودتان هم در پایان روز احساس بهتری داشته باشد.
● متولدین دی (بز):
انرژی فوق العاده ای در امروز جریان دارد، سعی کنید بیشترین بهره ی ممکن را از این انرژی ببرید. امروز دیگران هر لحظه ممکن است در دنیای خیال و رویای خود غرق شوند و از واقعیت ها فاصله بگیرند. شما مواظب باشید تحت تأثیر این حالتی که امروز را در بر گرفته است قرار نگیرید و حواستان به این نکته باشد که آنچه امروز منطقی به نظر می رسد فردا ممکن است کاملا برعکس باشد! احساسات شما امروز آشفته به نظر می رسند اما اگر به جای اینکه آنها را مورد قضاوت و نقد و بررسی قرار دهید سعی کنید راهی برای تخلیه ی احساس خود پیدا کنید می توانید امروز را بدون آنکه با دردسر خاصی روبرو شوید پشت سر بگذارید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
جو سنگینی بر امروز حاکم شده است که شما را هم تحت تأثیر قرار داده است. در انجام کارهایی که به عهده دارید دقت کنید که به اندازه ی کافی به خودتان وقت بدهید و پیش از گرفتن هر گونه تصمیمی تمام اطلاعات و واقعیت ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شما دارید دوره ای را پشت سر می گذارید که در آن ارزش مادبات برایتان خیلی کمتر از همیشه شده است و بیشتر به معنویات اهمیت می دهید. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد تا خودتان را از فشارها و استرس هایی که تلاش برای دست یابی به موفقیت مادی به شما وارد کرده است رها کنید و زمانی را به روح و درون خود اختصاص داده و آرامش معنوی پیدا کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز خیالات شما قدرت فوق العاده ای پیدا کرده اند و نیاز شدیدی به فرار از دنیای واقعی دردرون خود احساس می کنید. بهتر است بیش از اندازه خودتان را در دنیای خیالاتتان غرق نکنید. شاید پرداختن به رویاهایتان به بهتر شدن حالتان کمک کند، اما نباید عقل و منطق خود را به طور کامل کنار بگذارید زیرا این کار باعث خواهد شد گیج و سردرگم شوید و نتوانید راه درست را از نادرست تشخیص دهید. اطرافیانتان شما را خیلی خوب می شناسند و می دانند که چه شخص مهربان و حساسی هستید، پس اگر احساسی دارید که نیاز به تخلیه ی آن دارید نگران این که مبادا مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید نباشید و با آرامش خیال حرف هایتان را بزنید.