فال روزانه شنبه 24 آذر 1397

خوشبختانه انرژی شما در چنین سالی بیش از همیشه است، بنابراین می توانید آن را برای رسیدن به آرزوهایتان به کار گیرید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خوشبختانه انرژی شما در چنین سالی بیش از همیشه است، بنابراین می توانید آن را برای رسیدن به آرزوهایتان به کار گیرید. ممکن است تعدادی از برنامه های امسال تان نقش بر آب شود اما در نهایت با صبر و تلاش و به همان نسبت خلاقیت به تمام آن ها خواهید رسید. حال زمان آن است خودتان را برای یک دوره کاری جدی آماده کنید شاید لازم باشد در برخی کلاس ها ثبت نام کنید و بر دانش و توانایی هایتان بیافزایید. انتظارات غیر معقول خود را کنار بگذارید و نسبت به اطرافتان واقع بین تر باشید. هر چیزی که اراده و به تبع جدیت کاری در آن داشته باشید، در نهایت نصیبت تان می شود. ماههای آخر سال اتفاقاتی برایتان می افتد که زندگی تان را آنطور که می خواهید از این رو به آن رو می کند. از هر فرصتی که در زندگی تان ایجاد می شود برای پشرفت خود استفاده کنید. شما توانایی های بالایی دارید، کافی ست به خودتان ایمان داشته باشید. امسال سالی پر از شادی و میهمانی خواهید داشت، خودتان را برای خوشگذرانی آماده کنید.
● متولد فروردین (بره):
امروز به شدت مراقب حرف هایی که در جمع درباره دیگران می زنید، باشید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه احساس کمبود و به تبع تظاهر نخواهید کرد. به زودی خواهید فهمید که در ارتباط با دیگران است که چیزهای زیادی می آموزید و پیشرفت خواهید کرد. از این رو سعی کنید که ارتباطات خود را حفظ کنید. شاید بفهمید که شریک زندگی تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما تغییر خواهد کرد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
در چنین روزی که شور زندگی و اشتیاق در شما موج می زند، آن را با اطرافیانتان تقسیم کنید. هر چه بیشتر احساسات تان را با آنها قسمت کنید، آنها نیز اعتمادشان به شما بیشتر خواهد شد. توانایی شما آنقدر زیاد است که به هر چه بخواهید می توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است بنابراین سعی کنید که ارتباطات تان را از دست ندهید. شاید گاهی لازم باشد برای رسیدن به اهداف زندگی تان، از برخی چیزها که دوست دارید بگذرید اما نگران نباشید زیرا به زودی کمبود تمام آنها را جبران خواهید کرد. اگر چه در این مرحله از زندگی تان هنوز به آنچه می خواستید نرسیدید اما ناامید نشوید زیرا هنوز راههای زیادی مانده که امتحان نکرده اید. با جسارت و اعتماد به نفس بالا می توانید به تمام شان دست یابید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
در حال حاضر درباره اتفاق هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله های بالاتری قدم بگذارید و قدرت خود را به همه نشان دهید. نگران موانع نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته اید. فردی که به آن علاقه دارید از شما دوری می کند. بهتر است با گفتگو بهترین راه را انتخاب کنید. فرصتی کاری برایتان فراهم می شود که خیلی بر وفق مرادتان نیست اما بهتر است که بیشتر در مورد آن فکر کنید زیرا در آینده ای نزدیک شرایط به بهترین شکل ممکن به نفع تان تغییر خواهد کرد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز به قلبتان اجازه دهید که تصمیم نهایی را بگیرد. اگرچه همیشه طرف منطق تان بودید اما امروز قلب تان می تواند راه درست را نشان تان دهد. به زودی متوجه می شوید تمام اتفاق هایی که در رابطه عشقی شما بوجود آمده تقصیر هیچکس جز شرایط اطراف تان نبوده است. مدتی است بر اثر فشارهای زندگی کم صبر شده اید اما یادتان باشد که آب رفته به جوی، باز نمی گردد. پس کمی مرز تحمل تان را گسترش دهید و به دیگران اجازه دهید تا حرف هایشان را به زبان آورند. آنگاه است که می توانید در مورد آنها تصمیم درست را بگیرید. در غیر این صورت ممکن است از دست شان دهید.
● متولدین مرداد (شیر):
به زودی تغییراتی در زندگی شما رخ می دهد و به این نتیجه می رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. اگر احساس قرسوده بودن می کنید، بهتر است که به خودتان استراحت دهید. شاید وقت آن باشد که به کارتان تنوعی دهید و به دنبال کاری باشید که بدان علاقه دارید. شاید در ابتدا موانع زیادی سر راهتان باشد اما خیلی زود به آرزویتان می رسید. فردی از دور حواسش به شماست، دقت تان را به اطراف بیشتر کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز بیش از هر زمان دیگری برای دیگران جذابیت دارید. حرف هایی که می زنید به دل اطرافیان تان خواهد نشست. از این رو برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خلاق، سخت کوش و اجتماعی باشید. مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید. بر سر یک دوراهی گیر کرده اید و باید هر چه زودتر تصمیم بگیرید، شاید بد نباشید در این مورد دست از لجبازی بردارید و توصیه های دیگران را جدی بگیرید.
● متولدین مهر (ترازو):
احساس می کنید که در شرایط سختی به سر می برید و راه فراری هم ندارید. مشکل اینجاست که چیزی بین رابطه شما با معشوق تان جدایی می اندازد و به جای نزدیکی، مدام از هم دور و دورتر می شوید. به جای غر زدن، فکر حل آن باشید. امروز زمان خوبی ست که به سمت اش بروید و حرف دلتان را به زبان آورید. به فکر شروع کاری هستید که خیلی اطلاعات کاملی در مورد آن ندارید. اگر می خواهید در اواسط راه به بن بست نخورید، بی اطلاع قدمی را برندارید. افراد نابابی در اطراف تان هستند که بهتر است هر چه زودتر از آنها دوری کنید در غیر این صورت جز ضرر برای شما هیچ چیز نخواهند داشت.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز از آن روزهاست که باید تنها به منطق تان تکیه کنید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. اگر در چاله ای گیر افتاده اید، منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. کاری را آغاز کرده اید اگر می خواهید پایانی خوش در انتظارتان باشد، باید خیلی برنامه ریزی شده پیش بروید. به دنبال چیزهایی که روحیه تان را عوض می کند باشید. شاید ورزش یکی از بهترین راهها برای شما باشد. دوستی پس از مدت ها به سمت تان آمده، به جای اخم کردن بهتر است که فرصت دیگری به او دهید زیرا او نیز از گذشته خود پشیمان است.
● متولدین آذر (کمان):
در چنین روزی وقت تان را بیشتر به خود اختصاص دهید و در مورد کارهایی که در حال انجام آنها هستید بیشتر فکر کنید. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. اگر مجرد هستید امروز شرایطی فراهم می شود که فردی را ملاقات می کنید. اگر جرقه ای در دلتان زده شد، وقت را تلف نکنید و احساسات تان را پنهان نکنید.
● متولدین دی (بز):
فرصت هایی که در مقابل تان قرار میگیرد را به سادگی از دست ندهید، به خصوص اگر در مورد مسایل کاری و مالی باشد. امروز انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می توانید از پس هر کاری به خوبی برآیید. بنابراین بدون ترس پیش روید. امروز افراد مانند یک آهنربا به شما جذب می شوند. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده اید، امروز روز مناسبی است. شما آنقدر در آتش عشق غرق می شوید که گذر زمان را احساس نخواهید کرد. مدتی ست که گره ای در زندگی تان افتاده، امروز می بینید که این گره در حال باز شدن است. دست یاری دیگران را رد نکنید و قدر اطرافیان تان را بیشتر بدانید که در تغییر زندگی شما می توانند موثر باشند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز سعی کنید از توضیح بیش از حد و جزییات غیر ضروری بپرهیزید زیرا هر چه سعی می کنید مسائل را برای دیگران بیشتر توضیح دهید، نتیجه عکس می دهد و دیگران آن ها را زیاد جدی نمی گیرند و ساده از کنارشان می گذرند. اگر تصویری که به دیگران ارائه می دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاق های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. شما می توانید از مشکلات درس بگیرید یا در آنها غرق شوید. همه چیز در دست های شماست پس سرتان را از شانه دیگری بردارید و با اعتماد به نفس کافی خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید.
● متولدین اسفند (ماهی):
وقت خونه تکونی دلتان است. امروز در مورد افراد زندگی تان بیشتر بیاندیشید. با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید و آنهایی را که تنها انرژی منفی برایتان خواهند داشت، از زندگی تان دور کنید. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. بنابراین با عشق تان قرار ملاقاتی بگذارید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. با این کار به زودی هر دوی شما احساس خوبی خواهید کرد. خبر خوبی از راه دور برایتان در راه است.