فال روزانه پنجشنبه 22 آذر 1397

شما شخصی بلند پرواز، با وقار، مستقل، مصمم و با اراده هستید، به علاوه ی تمام این ویژگی های مثبت شما قلبی مهربان نیز دارید که هر چند شما را محبوب قلب ها می کند، اما خیلی وقت ها هم برایتان دردسرساز می شود.

چند کلمه برای آنهایی که امروزتولدشان است

دوست عزیزی که 22 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلند پرواز، با وقار، مستقل، مصمم و با اراده هستید، به علاوه ی تمام این ویژگی های مثبت شما قلبی مهربان نیز دارید که هر چند شما را محبوب قلب ها می کند، اما خیلی وقت ها هم برایتان دردسرساز می شود. امسال شما از لحاظ جسمانی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما با برنامه ی شلوغ و سرسام آوری که برای خودتان ترتیب داده اید یا شاید هم به شما تحمیل شده است باید حتما راهی برای رسیدگی به سلامت روانی خود نیز پیدا کنید. رفتن به یک سفر زیارتی و یا حتی تفریحی می تواند به آرامش ذهن شما کمک قابل توجهی بکند. امسال سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید برای شما بسیار سودبخش خواهند بود. چنانچه در بازار بورس سرمایه گذاری کنید سود قابل توجهی به دست خواهید آورد. امسال بهترین فرصت های ممکن برای خرید املاک و مستغلات را در اختیار شما قرار خواهد داد. در زندگی حرفه ایتان همه چیز روبراه خواهد بود و از موقعیتی بسیار خوب و احترام و اعتباری بالا برخوردار خواهید بود. با این همه باید مواظب باشید در محل کارتان رفتارهای سلطه جویانه از خودتان نشان ندهید و کاری نکنید که همکاران و اطرافیانتان از شما انرژی منفی دریافت کنند. فعالیت در زمینه هایی که به خلاقیت نیاز دارند موفقیت و پول زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. رابطه ی عاطفی شما امسال به رسیدگی و توجه بیشتری نیاز دارد. سعی کنید با عشقتان به سفرهای یکی دو روزه ی رمانتیک بروید. اسفند، فروردین، شهریور و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.
● متولد فروردین (بره):
امروز با خیال راحت به عالم خیال و رویا پناه ببرید و اجازه دهید احساساتتان کنترل شما را در دست بگیرند. امروز خلاقیت شما در چنان سطح بالایی قرار گرفته است که حتی می توانید وسیله ای بسیار کاربردی اختراع کنید که خیلی زود به یکی از ابزارهای ضروری زندگی روزمره تبدیل خواهد شد. اجازه بدهید قدرت خیالتان شما را هدایت کند. بخندید و خوشحال باشید و این شادی خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. این انرژی مثبت شما مسری خواهد بود و خیلی سریع به دیگران هم انتقال پیدا خواهد کرد. می توانید از این ویژگی امروزتان بهره برده و دل دوستی را که غمگین به نظر می رسد شاد کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز احساس می کنید فضای اطرافتان تغییر پیدا کرده و نسبت به چند روز گذشته آرامش بیشتری را احساس می کنید. اکنون شما در موقعیت بسیار خوبی قرار دارید تا به بدنتان استراحت داده و اجازه بدهید ذهنتان در عالم خیال و رویا به پرواز در بیاید. یک دوش آب گرم طولانی مدت بگیرید، البته اگر وان داشته باشید بهتر است، چون آب کمتری مصرف خواهید کرد! به ذهنتان استراحت بدهید و مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید و کارهایی که در محل کارتان در انتظارتان هستند را تا شروع هفته ی آینده فراموش کنید. اینقدر نگران کارهایی که باید انجام دهید نباشید و در آرامش از تعطیلات آخر هفته تان لذت ببرید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته خواهد شد. به نظر می رسد که اوضاع بعد از چند روز روبراه شده و بار دیگر می توانید بی آنکه به مشکل خاصی برخورد کنید با دیگران مکالمه داشته باشید. گوش هایتان را خوب تیز و حواستان را جمع کنید. به حرف های دیگران با دقت گوش بدهیدزیرا در میان صحبت هایشان چیزهای زیادی برای یاد گرفتن پیدا خواهید کرد. سعی کنید ذهنی باز داشته باشید و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. صحبت کردن در مورد موفقیت های اخیرتان علاوه بر اینکه استعدادها و توانایی هایتان را به نمایش خواهد گذاشت احتمالا باعث خواهد نکات جدیدی را هم یاد بگیرید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز حرف ها و رفتارهای دیگران می توانند به صورت غیر قابل تحملی فرساینده و ناراحت کننده باشند، اما اگر خوب به حرف هایشان فکر کنید خواهید دید که قصد بدی ندارند. به احتمال زیاد آنها اطلاعات درستی در دست ندارند و فقط دارند بر اساس اطلاعات غلطی که در اختیارشان قرار گرفته است صحبت می کنند و واکنش نشان می دهند. امروز هر کسی فکر می کند که فقط خود می داند بهترین راه حل ممکن برای مشکلاتی که پیش می آیند چیست و همین می تواند باعث ایجاد بحث ها و مخالفت های زیادی شود، اما به شما توصیه می شود که به حس ششم و منطق خودتان بیشتر از نظرات دیگران اعتماد داشته باشید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز تا زمانی که خودتان راه بهتری پیدا نکرده اید راه و روشی که دیگران به کار می گیرند را مورد انتقاد قرار ندهید و زحماتشان را زیر سؤال نبرید. اگر خلاقیت خود را به کار بگیرید می توانید بسیار موفق باشید پس با اعتماد به نفس کامل جلو بروید و به راحتی میدان را خالی نکنید. منفی نگری هیچ کمکی به حل مشکلاتتان نخواهد کرد و راه حل های خوبی را سر راهتان قرار نخواهد داد! آرامش خود را حفظ کنید و به حس درونی خود اعتماد داشته باشید و اجازه دهید هدایت شما را در دست بگیرد. با قدرت و اعتماد به نفس صحبت کنید تا دیگران ایده ها و حرف هایتان را جدی بگیرند و روی آنها حساب کنند.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز احساس می کنید ثباتی که بر چند روز گذشته حاکم بوده بهم خورده و اوضاع کمی آشفته شده است. اجازه ندهید افراد منفی نگر با حرف ها و کارهایشان شما را دلسرد کنند. به دنبال راه حل های خلاقانه برای مشکلات باشید و اعتماد به نفستان را به سادگی از دست ندهید. چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید دانش و ذکاوت شما در سطح بالایی قرار دارد و می توانید حتی به دیگران هم در حل مشکلاتشان کمک کنید، پس خودتان را دست کم نگیرید. به افکار و ایده هایتان اعتماد داشته باشید و به جای اینکه به سادگی آنها را کنار بگذارید به دنیال راهی برای عملی کردن آنها باشید.
● متولدین مهر (ترازو):
احساسات شما امروز کنترل همه چیز را در دست گرفته اند و شما آماده اید تا در دنیای خیالات خود پرواز کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای مدتی کوتاه از دنیای واقعی فاصله بگیرید و از غرق شدن در خیالات خود لذت ببرید. به کودک درونتان اجازه بدهید با خیال راحت بازی کند. این کار باعث خواهد شد اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و در نتیجه دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. امروز به نفعتان است که از پذیرفتن هرگونه تعهدی تا جای ممکن شانه خالی کنید. شاید فکر کنید که چنین برخوردی درست نیست، اما مطمئن باشید شخصی که قصد دارد پذیرش این تعهد را به شما تحمیل کند زیاد به فکر شما و منافعتان نیست.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز یک مکالمه عادی ممکن است کمی تند شده و بالا گرفتن بحث باعث شود رابطه مهمی را در ذهن خود زیر سوال ببرید و چیزهایی که تا کنون از نظرتان مخفی مانده بودند ناگهان برایتان اهمیت پیدا کنند. تلاش های قبلیتان امروز به نتیجه خواهند رسید و همکارانتان شما را طوری کمک و همراهی خواهند کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شما امروز می توانید دیگران را با قدرت مدیریت و همچنین جذابیت خود به سادگی تحت تاثیر قرار دهید. وقتی حرف مسائل کاری در میان باشد شما بسیار جدی می شوید و سعی دارید خیلی زود هر مشکلی را از میان بردارید. اگر به کمک و یا راهنمایی دیگران نیاز دارید اجازه ندهید که غرور و خود بزرگ بینی مانع شما بشود.
● متولدین آذر (کمان):
به نظر می رسد جو سنگینی که بر چند روز گذشته حاکم بوده است امروز دارد از میان می رود و اوضاع حال و هوای بهتری پیدا کرده است. حالا که خیالتان از این بابت راحت شده است انرژی بیشتری را در وجود خود احساس می کنید. شما تمام شرایط لازم را برای رسیدن به هدفی که در سر دارید فراهم کرده اید و حالا زمان آن فرا رسیده است که از آماده سازی هایی که کرده اید بهره مند شوید. در مورد چیزهایی که در این مدت یاد گرفته اید با دیگران صحبت کنید و بگذارید دیگران هم از نظرهایتان بهره مند شوند. این کار باعث خواهد شد که سر صحبت باز شده و شما هم اطلاعات مهم و بسیار جالبی را از دیگران دریافت کنید.
● متولدین دی (بز):
امروز پشت آن ظاهر آرام و خونسرد، آنقدر ذهنتان فعال و فکرتان مشغول است که اطرافیان حتی حدسش را هم نمی توانند بزنند. ولی خوشبختانه آنها شما را آنقدر قبول دارند که حتی اگر از جهتی که در پیش گرفته اید هم مطمئن نباشند به شما اطمینان خواهند داشت. امروز روی ارزش های اساسی رابطه عاطفیتان تمرکز کرده اید و در این اندیشه هستید که آیا نقاط مشترک شما و شریک عاطفیتان آنقدر هستند که بتوانید رابطه ای طولانی مدت داشته باشید یا خیر و شاید با خودتان فکر کنید که اگر تمام خواسته ها و نیازهایتان شبیه به هم باشند نتوانید رابطه ای پایدار داشته باشید، اما یادتان باشد که این تفاوت های شما بودند که در درجه اول شما را به هم جذب کردند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز سعی کنید تا جایی که می توانید از تکنولوژی مدرن برای راحت تر کردن زندگی برای خود استفاده کنید، چرا وقتی این همه ابزارهای مختلف برای راحت کردن زندگی ساخته شده اند به خودتان زحمت داده و راه سخت را برای انجام کارها انتخاب کنید؟ همیشه انتخاب راه سخت تضمین کننده ی موفقیت نیست و گاهی استفاده از راه میانبر می تواند نتیجه ی بهتری را برای شما به همراه داشته باشد. امروز اگر دیدید یک جای کارتان گره خورده است و خودتان نمی توانید از پس باز کردن آن بربیایید از افرادی که می دانید تجربه و دانش بیشتری دارند مشورت بگیرید. تبادل اطلاعات در امروز شما نقش مهمی خواهد داشت.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز همه روی شما حساب می کنند و انتظار دارند کارها و وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید. این که بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام مسئولیت هایتان رفتاری متعهدانه از خودتان نشان بدهید. این کار شاید امروز برای شما کمی خسته کننده و حتی زمانبر باشد، ولی نتایجی که بعدا به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را دارد. امروز می توانید مشکلات اقتصادی خود را با کمک فردی که از لحاظ سنی از شما بزرگتر است حل کنید و با گوش دادن به توصیه های او خواهید توانست نگرشی منطقی و کاربردی با اثراتی پایدار نسبت به این مسائل پیدا کنید.