فال روزانه یکشنبه 18 آذر 1397

شما شخصی سرحال و سرزنده، قابل اعتماد، با کفایت و خویشتن دار هستید. شخصیت شما بسیار جذاب و منحصر به فرد است و می توانید دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سرحال و سرزنده، قابل اعتماد، با کفایت و خویشتن دار هستید. شخصیت شما بسیار جذاب و منحصر به فرد است و می توانید دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. امسال از لحاظ سلامتی ممکن است در طول سال با برخی مشکلات جزئی مواجه شوید، اما خوشبختانه در کل مشکل خاصی برایتان پیش نخواهد آمد و چیزی که بخواهد نگرانتان کند برایتان پیش نخواهد آمد. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که به همان اندازه ای که برای خودتان هدف گذاری کرده اید پس انداز کنید و مسیر خود را به سمت دستیابی به ثبات مالی با قدم هایی محکم طی کنید. شروع هر فعالیت اقتصادی و یا شراکت جدیدی در طول سال برای شما با موفقیت همراه خواهد بود و سود مورد انتظارتان را برای شما به همراه خواهد داشت. سخت کوشی و عملکرد چشمگیری که در محل کارتان از خود نشان می دهید مورد تحسین همکاران و مقامات بالاترتان قرار خواهد گرفت. شما به عنوان شخصی حرفه ای و فعال در عرصه ی کاری خود شناخته خواهید شد و پیشنهادهای زیادی برای درخواست کمک و همکاری به شما خواهند شد. با این حال شما باید مواظب باشید که رفتار عصبی و تنبلی های گاه و بیگاهتان برایتان دردسرساز نشود. آنهایی که عشق را یافته اند سالی پر از عشق و حمایت را در پیش خواهند داشت و آنهایی که هنوز تنها هستند هم احتمالا نیمه گمشده شان را خواهند یافت. دی، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.
● متولد فروردین (بره):
امروز افراد جدیدی به زندگی شما وارد خواهند شد. اگر از یک نفر از آنها انرژی منفی دریافت کرده و حس بدی نسبت به او داشتید به احساستان اعتماد کنید! به احتمال زیاد امروز سرو کله ی حداقل یک نفر پیدا خواهد شد که ارزش اینکه مورد اعتماد شما قرار بگیرد را ندارد. امروز اصلا روز خوبی برای شروع شراکت های کاری، آغاز روابط عاطفی، ازدواج کردن و یا حتی خواستگاری نخواهد بود! شاید بهتر باشد برداشتن هرگونه قدم جدی در روابط خود را به چند روز بعد موکول کنید. فعلا اولویت را به کارهای دیگری که دارید بدهید و سر حوصله همه ی جوانب را در نظر گرفته و با فکر و برنامه ریزی تصمیم گیری کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس افسردگی و کسالت می کنید و زیاد حال و حوصله ندارید. از طرفی دلتان نمی خواهد در خانه بمانید و از طرف دیگر احساس می کنید خسته تر از آن هستید که بخواهید جایی بروید. با این میزان از خستگی که شما دارید و میزان استرسی که در چند روز اخیر تجربه کرده اید شاید بهتر باشد امروز را در خانه بگذرانید، زیرا امروز آسیب پذیرتر از همیشه هستید و ممکن است تحمل مشکلات احتمالی که داشتن ارتباط با دنیای اطرافتان می تواند به بار بیاورد را نداشته باشید. در خانه بمانید، هر چقدر که دلتان خواست بخوابید، تا می توانید آب میوه بخورید و باتری هایتان را برای فردا شارژ کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز شما احساس می کنید که یکی از اعضای خانواده تان دارد چیزی را از شما مخفی می کند. تنش خاصی در فضای خانه موج می زند و این اصلا برای شما خوشایند نیست. شاید بخواهید از رازهای پشت پرده سر در بیاورید و به خیال خودتان مشکلات را حل کنید، اما این شخص به احتمال زیاد نمی خواهد واقعیت را با شما در میان بگذارد و ترجیح می دهید رازش را پیش خودش نگه دارد، پس او را به حال خودش بگذارید و با تلاش بیهوده برای به حرف درآوردن او اوضاع را از این که هست خراب تر نکنید. شاید بهتر باشد امروز کمی از خانواده فاصله گرفته و بیشتر وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید، این کار به نفع همه خواهد بود!
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز اگر دیگران بخواهند در مورد اشخاصی که می شناسید غیبت کنند به احتمال زیاد حسابی عصبانی خواهید شد، دلیل آن هم این است که حس ششمتان به شما می گوید که گفته های آنها به احتمال زیاد صحت ندارند. کار خیلی خوبی می کنید که حرف های آنها را باور نمی کنید و به نفعتان است که تا وقتی خودتان از واقعیت مطمئن نشده اید هیچ قضاوتی نکنید، اما بهتر است که برخورد تندی از خودتان نشان ندهید. دیگران مختار هستند که اگر دلشان می خواهد غیبت کنند، حداکثر کاری که از دست شما برمی آید این است که آنها را نصیحت کنید. اگر نمی توانید حرف هایشان را تحمل کنید از آنها فاصله بگیرید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز در مبادلات مالی شما و یا حساب و کتاب های شخصیتان مشکلات و اشتباهاتی وجود خواهند داشت یا شاید یک نفر بخواهد چیزی را در ارتباط با این موضوعات از شما پنهان کند. شما از آن آدم های مهربانی هستید که خیلی راحت به دیگران اعتماد می کنند، اما امروز از آن روزهایی نیست که بشود با چشم های بسته و کورکورانه به حرف ها و ادعاهای دیگران اعتماد کرد. خودتان اطلاعات مورد نظر را بررسی کرده و بر اساس آنها همان تصمیمی را بگیرید که برایتان بهتر است. بازیگوشی کافی است، کاری را که مدتی است قصد انجامش را دارید و به خاطر ترس یا تنبلی پشت گوش می اندازید همین امروز شروع کنید!
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز شما زیاد اجتماعی نیستید و رفتارتان با اطرافیان چندان دوستانه نیست. به احتمال زیاد ترجیح می دهید در خانه بمانید و نه هیچکس را ببینید و نه با کسی حرف بزنید. اگر نیازتان به تنهایی اینقدر شدید است حتما این فرصت را به خودتان بدهید و کمی از اطرافیانتان فاصله بگیرید. با مجور کردن خودتان به برقراری ارتباط با دیگران نه در حق خودتان لطفی خواهید کرد و نه در حق آنها. حتی ممکن است با رفتار سرد و از روی بی حوصلگی باعث دلخوری اطرافیانتان نیز بشوید. از لحاظ جسمانی هم احتمال دارد کمی احساس ضعف و بیماری داشته باشید. به تغذیه تان اهمیت بدهید و تا می توانید ویتامین ث بخورید!
● متولدین مهر (ترازو):
شاید با خودتان فکر کنید یک روز آرام و همراه با فکر کردن به موضوعات مختلف در انتظارتان است، اما واقعیت چیز دیگری خواهد بود. در واقع خود شما هم نمی توانید یک جا بمانید و به تحرک و فعالیت نیاز دارید، در غیر این صورت حسابی حوصله تان سرخواهد رفت. بهتر است فعالیت ها و کارهایتان را برای ساعات ابتدایی روز برنامه ریزی کنید و بعدازظهر را برای ریلکسیشن و تفکر در نظر بگیرید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد. شاید بهتر باشد امروز به چیزهای دیگری فکر کنید و عشق را برای روز دیگری نگه دارید.
● متولدین آبان (عقرب):
پس از تغییراتی که این اواخر در کارها و برنامه هایتان به وجود آمده اند و درگیری های که برای تطبیق دادن خودتان با آنها داشته اید امروز این حق را دارید که بخواهید با دوستانتان خوش باشید و کمی استراحت کنید. اما متاسفانه حال و هوای دوستانتان با شما فرق می کند و شاید رفتارهایشان باعث ناراحتی شما شود. اما نباید زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت کنید، این اختلاف نظرها خیلی زود برطرف خواهند شد. اکنون فرصت مناسبی است برای این که به بررسی عواملی بپردازید که مانع پیشرفت شما در زندگی حرفه ایتان شده اند. ولی این را به یاد داشته باشید که آنچه لازم است انجام دهید تغییر در مسیرتان است و نه در پیش گرفتن راه میانبر!
● متولدین آذر (کمان):
شما کاملا حق دارید که بخواهید به خاطر تمام موفقیت هایی که داشته اید به خودتان افتخار کنید. امروز از موفقیت های خود لذت ببرید و به آنها فکر کنید و ببینید چه چیزهایی زمینه ساز این موفقیت ها بوده اند. البته اگر فرصت جدیدی برایتان به وجود آمد و خواستید به سراغ آن رفته و تلاش هایتان را از سر بگیرید هم اصلا جای تعجب نیست. حتی اگر ندانید چه مقصدی در انتظار شماست آماده هستید تا ماجراجویی هایتان را باری دیگر آغاز کنید. اکنون جای درنگ و تردید نیست و هرچه سریعتر دست به کار شوید به نفعتان خواهد بود. داشتن اعتماد به نفس و اطمینان به آنچه می خواهید به دست بیاورید کلید موفقیت شما خواهد بود.
● متولدین دی (بز):
امروز ناگهان ریتم همه چیز آرامتر شده است، حتی خیلی آرامتر از آن چه شما انتظار دارید و این برای شما چندان خوشایند نیست. اما باور کنید این وضع موقتی است، پس سعی کنید از این وضعیت بیشترین بهره را ببرید. در حال حاضر فرصت های موجود به آن سرعتی که فکر می کنید از بین نخواهند رفت. پس سرفرصت و با حوصله برای استفاده مناسب از آنها برنامه ریزی کنید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و در مورد مسائل مهم با حوصله رفتار می کنید. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند و برایتان اهمیت دارند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز اگر دیگران شما و کارهایتان را بلافاصله مورد تحسین و تایید قرار ندهند خیلی سریع ناراحت و دلخور خواهید شد. اما نباید خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت کنید زیرا پیش از به پایان رسیدن امروز تمام آن چه کرده اید دیده خواهد شد. امروز سعی نکنید خوشحالیتان را به دیگران وابسته کنید، به جای این که رضایت و شادی خود را به عکس العمل های دیگران وابسته کنید. روی پای خودتان بایستید و خودتان مایه شادی خود را فراهم کنید. شاید نتایج زیادی نگیرید ولی هر قطره از این موفقیت برایتان بسیار ارزشمند خواهد بود. سعی نکنید یک شبه راه صد ساله را بروید و به تمام خواسته هایتان برسید. به جای دویدن حساب نشده به دنبال اهدافتان برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
زمان دارد می گذرد و شما خوب می دانید که باید توجهتان را روی لیست بلند بالای کارهایی که برای انجام دادن دارید متمرکز کنید. باید برای انجام این کارها برنامه ریزی داشته باشید و حداکثر استفاده را از تک تک لحظات خود ببرید. امروز از این که به زبان آوردن افکارتان کار خوبی باشد چندان مطمئن نیستید، مخصوصا اگر نگران این باشید که افکار و رویاهایتان با بقیه فرق داشته باشند. شما در شرایط عادی وقتی در چنین موقعیتی قرار بگیرید به عالم درونی خودتان پناه می برید، ولی امروز دوست دارید در کنار دوستان و خانواده تان بمانید. اگر دلتان می خواهد حرف دلتان را به زبان بیاورید تردیدی درباره این موضوع به دل راه ندهید.