فال روزانه سه شنبه 15 آبان 1397

در سالی که پیش رو دارید، چیزهای زیادی را در مورد خودتان کشف خواهید کرد. حتی برخی از باورهایتان به کل تغییر می کند.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در سالی که پیش رو دارید، چیزهای زیادی را در مورد خودتان کشف خواهید کرد. حتی برخی از باورهایتان به کل تغییر می کند. حتی اگر در راهی که پیش گرفتید با مخالفت های دیگران روبه رو شدید، نگران نشوید زیرا این مخالفت ها نیز می تواند برایتان مفید باشد و راههای تازه ای را به شما نشان دهد. در ماه دی انرژی بیشتری را برای کارتان بگذارید و نتیجه آن را در اواخر سال ببینید. ماه بهمن نیز ماهی ست که اتفاقات عاشقانه زیادی برایتان خواهد افتاد. به هر شیوه ای که می توانید، استرس را از زندگی تان دور کنید. ورزش یکی از چیزهایی ست که باید در زندگی تان بگنجانید. شجاعت، صداقت و بخشندگی کلید موفقیت شما در این سال است.
● متولد فروردین (بره):
امروز از آن روزهاست که دوست دارید خودتان را برای دیگران لوس کنید. البته این محبت یک طرفه نیست، بلکه خودتان هم به دیگران محبت می کنید. سعی کنید امروز زمان بیشتری را با شریک زندگی تان بگذرانید، زیرا همین رفتار شما دلخوری های اخیر را از بین خواهد برد. از آنجا که امروز احساس قدرت می کنید، به سراغ کارهایی بروید که جرات انجام شان را نداشتید. به زودی خبری خوش در مورد شرایط مالی به گوش تان خواهد رسید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
شما ذاتا فردی خلاق هستید، بهتر است که امروز از این خصلت استفاده کنید و در محیط کار خودی نشان دهید. شاید از نظر شما نظرات و پیشنهادهایی که دیگران به شما می دهند خیلی به کارتان نیاید، اما امروز بهتر است که آنها را جدی تر بگیرید. از هم فکری با دیگران می توانید با سرعت بیشتری مسیری که در پیش گرفتید را دنبال کنید. امروز قراری دارید، اما خیلی نگران ظاهرتان نباشید. هر چه ساده تر باشید، بهتر است. دوستی برای کمک نزدتان می آید، برای او کم نگذارید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا با افراد جدیدی آشنا شوید. اگر مجرد هستید، حتی می توانید نیمه گمشده تان را در میان آن جمع بیابید. بنابراین سعی کنید که با ظاهری آراسته به بیرون از خانه بروید. امروز باید تمرکزتان را بیشتر روی جزییات بگذارید. این موضوع در محیط کار اهمیت بیشتری می یابد. تغییرات بزرگی در زندگی تان رخ می دهد که مسیر زندگی تان را از این رو به آن رو می کند. اگر چه سختی هایی در راه است اما در نهایت از وضعیتی که برایتان فراهم می شود راضی خواهید بود.
● متولدین تیر (خرچنگ):
به زودی پولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را هر جور که دوست دارید استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید در کلاس موسیقی ثبت نام کنید، به مسافرت بروید یا حتی آن را خرج نکنید و کناری بگذارید. در هر صورت آنچه که دلتان می گوید را انجام دهید. اگر امروز وقتی خالی پیدا کردید، دست به کاری خلاقانه بزنید. امروز ایده های نابی در سر دارید که می تواند شروع یک راه برایتان باشد. وارد رابطه ای شده اید و دوست دارید در مورد طرف مقابل تان بیشتر بدانید. تنها کاری که می توانید انجام دهید، صبر کردن است.
● متولدین مرداد (شیر):
حس ماجراجویی شما به اوج خود رسیده و دوست دارید که با آدمهای مختلف در ارتباط باشید. اگر چه بزرگ کردن دامنه دوستان تان می تواند فواید زیادی برایتان داشته باشد اما یادتان نرود که کیفیت مهمتر از کمیت است. بنابراین به سمت هر کسی دست دوستی دراز نکنید. فردی از راه دور شما را دعوت می کند، فرصت خوبی ست تا هم دوستان تان را بعد مدت ها ملاقات کنید و هم حال و هوایتان عوض شود. پس بدون درنگ دعوت او را بپذیرید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز روز به خصوصی برای شماست. فرصت های زیادی در مقابل تان قرار می گیرد که بهتر است از آنها استفاده کنید. حتی اگر در کاری تجربه نداشتید، آن را رد نکنید. شما با اعتماد به نفس بالایی که دارید، می توانید در هر کاری موفق شوید. اگر به دنبال رابطه عاطفی جدیدی هستید، بیشتر در گروه های دوستانه حاضر شوید. درست آنجایی که فکرش را نمی کنید، همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز از آن روزهای رمانتیک برای شماست. اگر مجرد هستید، جرقه های شروع یک رابطه عاطفی در شما زده خواهد شد بنابراین حواس تان را بیشتر به اطراف تان بدهید. اگر متاهل هستید، سعی کنید امروز کاری متفاوت انجام دهید. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که نتیجه تلاش های اخیرتان است. همین موضوع انگیزه دو چندانی به شما خواهد بخشید تا راهی که در پیش گرفتید را با سرعت بیشتری طی کنید. پولی به دست تان می رسد که برخی از چاله های زندگی تان را پر خواهد کرد.
● متولدین آبان (عقرب):
شما قلب مهربانی دارید، امروز نیز مهربانی تان بیشتر گل می کند و دوست دارید که به همه محبت کنید اما حواس تان باشد که این کار به ضررتان تمام نشود. امروز یکی از دوستان صمیمی تان از احساسات واقعی اش برای شما حرف می زند. حرف های او در ابتدا مثل شوکی برای شما می ماند اما هر چه بیشتر می گذرد برایتان قابل هضم می شود. عصر امروز خود را بیرون از خانه و در کنار شخصی که به او علاقه دارید بگذرانید. بی شک خاطرات خوبی را رقم خواهید زد.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ذهن تان درگیر است به طوری که نمی توانید روی مسایل مهم تمرکز کنید. شما به دنبال رابطه ای رمانیتک هستید اما نمی دانید چگونه به آن دست یابید. پیشنهاد ما به شما این است که بیشتر در مکان های فرهنگی و جمع های دوستانه حاضر شوید. احساس می کنید که اشتباهی را مرتکب شده اید اما هر چه بیشتر روی آن تمرکز می کنید، می فهمید که اینطور نیست. برای رسیدن به حقیقت بهتر است کمی دیگر هم صبر کنید تا همه چیز برایتان روشن شود.
● متولدین دی (بز):
توانایی های شما زبانزد خاص و عام است. امروز نیز بیش از همیشه مورد احترام دیگران قرار خواهید گرفت. سعی کنید که این موقعیت را حفظ کنید و با بیان کلمات نامناسب، نگاه دیگران را به خودتان تغییر ندهید. در مورد موضوعی شک دارید. امروز وقت آن است که به دنیال منبع موثقی بگردید و شک تان را تبدیل به یقین کنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید، زودتر به نتیجه می رسید. تجربیاتی که در مورد رابطه عاطفی تان در گذشته داشته اید، روی روابط امروزتان هم تاثیر گذاشته. بهتر است که آنها را دور بریزید و با نگاه دیگری به روابط تان نگاه کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
این روزها دوستان تان بیش از همیشه هوایتان را دارند، شما نیز از این بابت خوشحال هستید اما یادتان نرود که خوبی های آنها را جبران کنید در غیر این صورت از شما ناامید خواهند شد. به یک میهمانی دعوت می شوید اما دوست دارید که روز خود را به تنهایی بگذرانید. اتفاقا شما به تنهایی نیاز دارید تا در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید بیشتر فکر کنید. اگر دست روی دست بگذارید تمام فرصت هایتان را از دست خواهید داد، بنابراین با یک برنامه ریزی دقیق قدم اول را بردارید.
● متولدین اسفند (ماهی):
تنها چیزی که امروز فکرتان را مشغول کرده، عشق است. شما مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کنید اما بدانید که با این کار به هیچ کجا نمی رسید. به جای این کار روی چیزی که دارید تمرکز کنید و سعی کنید که آن را بهبود بخشید. به زودی خبری می شنوید که ارزش جشن گرفتن را دارد. این روزها از رابطه عاطفی خود راضی نیستید اما به زودی تغییری رخ می دهد که همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.