فال روزانه پنج شنبه 3 آبان 1397

شما عاشق سادگی و اصالت و همیشه آماده خدمت به دیگران هستید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما عاشق سادگی و اصالت و همیشه آماده خدمت به دیگران هستید. شما شخصی جاه طلب هستید که در هر کاری که به عهده بگیرد پله های موفقیت را با سرعت هر چه سریعتر پشت سر می گذارد و تا زمانی که به هدف نهایی خود نرسیده است دست از تلاش بر نمی دارد. شما به طور ذاتی بسیار رک و صریح هستید و در حل مشکلات دیگران توانایی زیادی دارید و از آوردن خنده به لب های دیگران لذت می برید. امسال اگر می خواهید از لحاظ سلامتی به مشکلی برنخورید باید از وارد کردن فشار کاری بیش از حد به خودتان خودداری کنید. اگر می خواهید که از کارهایتان عقب نمانید باید به اندازه کافی استراحت هم داشته باشید تا سالم بمانید. امسال بازدهی سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید فوق العاده خواهد بود. بهتر است سرمایه گذاری هایتان را در زمینه ای انجام دهید که سود آن را به طور منظم دریافت کنید و بتوانید روی آن برای بخشی از خرج های ماهیانه ی خود حساب باز کنید. شما دارای اعتماد به نفسی بسیار زیاد هستید و توانایی های خود را دست کم نمی گیرید و همین باعث موفقیت حرفه ای شما خواهد بود. امسال تلاش شما برای تحمیل ایده هایتان به دیگران مورد تأیید همکارانتان قرار تخواهد گرفت و ممکن است درگیری هایی پیش بیایند. برای تبدیل رابطه عاطفیتان به یک عشق واقعی باید کمی به خودتان و طرف مقابلتان وقت بدهید. دی، بهمن، خرداد و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

● متولد فروردین (بره):
مشکلات حل نشده خانوادگی امروز به وقت و توجه زیادی نیاز دارند و نباید نسبت به آنها اهمال کنید؛ پس برطرف کردن مشکلات موجود را اولین اولویت امروز خود قرار دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که با نادیده گرفتن این مشکلات می توانید آنها را حل کنید، ولی این کار در واقع هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت. دست به کار شده و در اولین قدم با افرادی که با این مشکل در ارتباط هستند صحبت کنید. حتی اگر بلافاصله چیزی حل نشود هم حرف زدن در مورد این مسئله آغازگر حل شدن آن خواهد بود. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز نیاز دارید که در محیط اطراف خود ثبات بیشتری ایجاد کنید. برنامه ریزی برای کاهش استرس و نگرانی در زندگیتان کار خوبی است، به شرط آن که برنامه هایتان را عملی کنید. اوضاع به نظرتان خیلی بهم ریخته و خارج از کنترل می رسد، ولی نا امید نشوید، حتی اگر مجبور شوید زمان زیادی صرف کنید شما می توانید وضع را به نفع خودتان تغییر دهید. چند نفس عمیق بکشید تا اولین قدم را به سوی آرامش بردارید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. امروز خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
شما حاضر هستید برای برطرف کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به هر راهی متوسل شوید. متاسفانه در حال حاضر هر چقدر بیشتر تلاش کنید که دل طرف مقابل را به دست بیاورید کمتر موفق خواهید شد و اوضاع را از آن که هست نیز بدتر خواهید کرد. فعلا بهترین راه حل ممکن این است که دست به سینه ایستاده و بی آن که هیچ اقدامی کنید ببینید کارتان به کجا خواهد کشید. اگر خونسردی خود را حفظ کنید، طی چند روز آینده همه چیز روبراه خواهد شد. ایده های خلاقانه ای که امروز دارید می توانند تعیین کننده برنامه روزهای آینده شما باشند. اگر دیگران مرتب مزاحم شما شده و رشته افکارتان را پاره می کنند سعی کنید کمی با خودتان خلوت کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز به طور غیر منتظره ای سر و کله ی مهمان های ناخوانده از راه های دور و نزدیک پیدا خواهد شد. شاید یک دورهمی هدفمند در خانه تان برگزار شود که شرکت کنندگان در آن قصد دارند در رابطه با موضوع خاصی صحبت کنند و یا به توافق برسند. بحث های هیجان انگیزی و الهام بخشی در این دیدار صورت خواهند گرفت که ایده های جالبی را در ذهن شما ایجاد خواهند کرد. امروز در کل برای شما روزی شلوغ و پرکار اما ثمربخش خواهد بود. بهتر است به جای اینکه ذهن خود ر درگیر روابط عاطفی گذشته ی خود کنید به فکر این باشید که چطور می توانید در آینده روابط بهتری داشته باشید. آنچه گذشته دیگر تمام شده است!
● متولدین مرداد (شیر):
درست است که هر کسی ارزش این را دارد که به او یک فرصت دوباره بدهید، اما در دادن این فرصت باید احتیاط کافی را داشته باشید و هرجا دیدید که دارید زمینه را برای یک شکست دیگر برای خودتان فراهم می کنید باید خودتان را کنار بکشید. کتاب ها و مجلاتی که امروز می خوانید اطلاعات جدید و جالبی را برای شما خواهند داشت که اگر آنها را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید شاید حتی بتوانند مسیر زندگیتان را به طور کلی عوض کنند. خودتان را برای دریافت تماس ها و پیام هایی که خبرهای جالب و هیجان انگیزی برایتان دارند آماده کنید، اما هیچ خبری را که از منبع موثقی نباشد را باور نکنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
پیشرفت غیر منتظره در وضع مالیتان امروز شما را خواهد ساخت. شاید ترفیع رتبه پیدا کنید و یا به دلیل دیگری درآمدتان افزایش پیدا کند. شاید این بهبودی که در وضع مالیتان به وجود آمده است به لطف پیشرفت تکنولوژی باشد و یا هدفی که مدت ها برای رسیدن به آن تلاش کرده بوده اید بالاخره به ثمر بنشیند. شاید هنوز مشخص نباشد که مقدار پولی کهقرار است به دست بیاورید چقدر خواهد بود، اما در هر حال این درآمد اضافه به هر دلیل و به هر اندازه ای که باشد روزتان را خواهد ساخت. چرا همین حالا برای یک جشن کوچک دوستانه و یا خانوادگی اقدام نمی کنید؟ این موفقیت می تواند بهانه خوبی برای دور هم جمع شدن باشد.
● متولدین مهر (ترازو):
شاید در محل کارتان برای برخی از مشکلات راه حل هایی پیدا کرده باشید و این موضوع باعث شده باشد که اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و نگرانی هایتان به میزان زیادی کاهش بیابند، ولی این را باید به یاد داشته باشید که تمام مسائلتان را حل نکرده اید و هنوز مشکلاتی باقی مانده اند که به توجه شما نیاز دارند. وقتی اعتراف کردید که پاسخ تمام مشکلات دنیا را نمی دانید و درس هایی هستند که باید بگیرید، آنگاه اولین قدم را به سوی پیشرفت برداشته اید. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه ها رفتار می کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
انجام دادن کارهایی که زود انجام می شوند و نتایجشان را بلافاصله می توانید ببینید به شما رضایت خاطر و انرژی کافی خواهد داد تا بتوانید با توان بیشتری کارهای بزرگتری که دارند به شما استرس وارد می کنند را انجام دهید. البته نباید اهداف طولانی مدت خود را از نظر خارج کنید و هیچ اقدامی در جهت رسیدن به آنها انجام ندهید. چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا نشانه هایی که در اطرافتان مشاهده می کنید را درک نمایید. شما برای انجام هر کاری آماده اید و این نگرش مثبت در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت خوبی قرار بگیرید. البته با این همه کاری که برای خودتان تراشیده اید آنقدر گرفتار می شوید که وقتی برای استراحت پیدا نمی کنید.
● متولدین آذر (کمان):
شما امروز از پس هر کاری برخواهید آمد، به شرط آن که متوجه این باشید که کمی زمان می برد تا نتایج مورد نظرتان خودشان را نشان بدهند. در حال حاضر اراده و پشتکار قویترین سلاح شما خواهد بود و برای مدتی بهتر است نیازهای شخصی خود را کنار گذاشته و تمام وقت و توجهتان را صرف کارتان بکنید تا به موفقیت برسید. بعد از به دست آوردن نتایج دلخواهتان تا بخواهید برای رسیدن به سایر کارهایتان وقت خواهید داشت. امروز اصلا دوست ندارید دنبال کارهای دیگران از این طرف به آن طرف بدوید در حالی که در واقع دلتان می خواهد که می توانستید به نیازهای خود رسیدگی کنید.
● متولدین دی (بز):
امروز شاید دلتان بخواهد که خودتان را از روند تکراری کارهای روزمره رها کنید، مخصوصا اگر پای کار و مسائل حرفه ای در میان باشد. شاید به این فکر بیفتید که برای خودتان یک کسب و کار مستقل راه بیندازید که به شما این اجازه را بدهید که آزادی عمل بیشتری داشته باشید و وقتتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد برنامه ریزی کنید. امروز برای فکر کردن به چنین تصمیمی زمان بسیار مناسبی به نظر می رسد. اگر به طور جدی به این موضوع بپردازید خواهید دید که فرصت هایی که وجود دارند خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که فکرش را می کرده اید و فقط باید با برنامه و حساب شده پیش بروید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ممکن است به طور کاملا غیر منتظره فرصت رفتن به یک سفر هوایی برای شما فراهم شود. شما مدت زیادی در انتظار چنین فرصتی بوده اید و حالا که بالاخره چنین شرایطی برایتان فراهم شده است نباید به خاطر بهانه های کوچک دست رد به سینه ی آن بزنید. بدون شک این سفر هیجان و ماجراجویی زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. امروز اطلاعات جدیدی در اختیارتان قرار می گیرند که شما را یک بار دیگر به دنبال کردن فعالیت هایی که زمانی علاقه ی زیادی به آنها احساس می کرده اید ترغیب می کنند. حالا که یک بار دیگر در آغاز این مسیر قرار گرفته اید چرا شانس خودتان را در آن امتحان نمی کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز تکنولوژی راه را از طریق مهارت های جدید و یا سرمایه گذاری، برای افزایش قابل توجه میزان درآمد شما باز خواهد کرد. این پیشرفت هر چه که باشد کاملا مثبت خواهد بود و زمینه را برای پیشرفت اقتصادی شما در آینده فراهم خواهد کرد. خواب هایی که شب گذشته دیده اید خاطرات گذشته را در شما زنده خواهند کرد و امروز زمان زیادی را با فکر کردن به این خاطرات، تلخ یا شیرین، خواهید گذراند. این افکار می توانند ایده های جدیدی را برای شما به همراه داشته باشند و یا بخشی ناشناخته از وجودتان را به شما معرفی کنند، در هر صورت به جای فرار از خاطرات گذشته سعی کنید با آنها کنار بیایید!