فال روزانه پنجشنبه 26 مهر 1397

امروز افکار قدرتمندی در ذهن شما در جریان هستند. این تفکرات شما قابلیت تحول و پیشرفت را دارند، تنها کلید این کار این است که از نظرات دیگران درس گرفته و نظرات مختلف را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و آنها را بدون تفکر و تنها به این دلیل که با نظرات شما متفاوت و یا حتی با آنها مخالف هستند رد نکنید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما عاشق چالش های تازه هستید و همیشه در انجام هر کاری که به عهده می گیرید تمام تلاش خود را به کار گرفته و در آن موفق می شوید. شما شخصی عملگرا، منظم و اجتماعی هستید و هرگاه ببینید کسی به کمک نیاز دارد هر کاری که از دستتان بربیاید برای او انجام خواهید داد. عزم و اراده ی شما و صداقتی که در کارتان از خود نشان می دهید امسال برای شما احترام در میان اطرافیانتان و پیشرفت وضعیت مالیتان را به همراه خواهند داشت. امسال با رهایی از افکار منفی وضع سلامتی شما رو به بهبود خواهد رفت و باید دست از نگرانی در مورد سلامتی خود بردارید. امسال وضع مالی شما پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و این موضوع شرایط لازم برای خرید چیزهایی که دوست دارید را برایتان فراهم خواهد نمود. از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در نیمه ی اول سال خودداری نمایید، نیمه ی دوم سال فرصت های بهتر و سود بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. امسال مطالعه در مورد زمینه ی کاریتان شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش خواهد داد. حمایت یک شخص قدرتمند و با نفوذ در مسائل کاری به شما کمک زیادی خواهند نمود. امسال چنان عاشق خواهید شد که بالاخره خواهید فهمید دوست داشتن یک نفر حتی بیشتر از خودتان چه حسی دارد! آذر، بهمن و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

● متولد فروردین (بره):
امروز کلمات شما از قدرت فوق العاده ای برخوردار هستند، پس مواظب باشید که چطور از آنها استفاده می کنید. اگر مواظب حرف ها و رفتار خودتان نباشید ممکن است اثراتی روی یک نفر بگذارید و به گونه ای انتخاب های او را تحت تأثیر قرار دهید که اصلا قصدش را نداشته اید. مواظب باشید به دیگران آزادی و قدرت لازم برای اینکه خودشان برای مسائلشان تصمیم بگیرند را بدهید. کافی است با صداقت و صراحت صحبت کنید و واقعیت های لازم را به زبان بیاورید تا بهترین اثر ممکن را داشته باشید. امروز شاید دیدار با عشقتان میسر نشود، اما از همراهی خانواده و دوستان بسیار لذت خواهید برد و بعد از مدت ها ساعات خوشی را در کنار آنها خواهید گذراند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز جواب هایی که می گیرید به احتمال زیاد به آن وضوحی که انتظارش را دارید نخواهند بود. طرف مقابلتان حرف هایش را به طور واضح و مشخص نخواهد گفت و این موضوع شرایط را برای شما کمی دشوار می کند، اما نباید خودتان را زیاد درگیر این موضوع کنید. از خانه بیرون بزنید و با دوستانتان به گردش و تفریح بروید. به پیک نیک بروید، در دل طبیعت بادبادک هوا کنید و یا به کوهنوردی بروید. وقتی این کارها را بکنید در کمال تعجب خواهید دید همان جواب هایی که ذهنتان به شدت درگیرشان بوده است به شما خیلی نزدیک هستند و حتی در هوای اطرافتان جریان دارند. از جستجو برای آنها در جاهای دوردست و عجیب دست بردارید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز ذهنتان خیلی آرام است و خوب کار می کند و نظرات هوشمندانه ای که می دهید مورد استقبال دیگران قرار می گیرند. لبخندی که روی لب هایتان است به دیگران انرژی مثبت می دهد و با حرف هایتان خنده را به لب های دیگران می آورید. از بیان افکار و احساساتتان و رساندن آنها به گوش افرادی که باید آنها را بشنوند هراسی نداشته باشید. امروز تمام توان و انرژی خود را روی آنهایی که دوست دارید متمرکز کنید. امروز شما بسیار خونگرم و سخاوتمند شده اید و باید این احساسات مثبت را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر امکان اینکه به دیدن عزیزانتان بروید را نداشتید حتما با یک تماس تصویری آنها را ببینید و جویای احوالشان شوید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز از اینکه از دیگران سوال هایی بپرسید که شاید کمی به نظرتان شخصی باشند، نترسید! به دیگران اعتماد کنید و سعی کنید با نگرشی مثبت و بی طرفانه به آنها نزدیک شوید تا آنها هم به شما اطمینان کنند و خیالتان راحت باشد که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. قرار نیست شما کسی را بازجویی کنید و یا او را به چیزی متهم کنید. شما فقط می خواهید به عزیزانتان کمک کنید و این بدون دانستن واقعیت میسر نخواهد شد. به حرف های عزیزانتان گوش کنید، آنها چیزهای مهمی برای گفتن دارند که شاید رابطه ی شما را با آنها تغییر دهد. شاید حتی این حرف ها برایتان چندان خوشایند نباشند، اما دیر یا زود باید از آنها باخبر شوید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شاید فکر رفتن به یک سفر کوتاه یکی دو روزه به سرتان بزند. شاید حتی به رفتن به اطراف شهر برای چند ساعت کوتاه هم رضایت بدهید. شما در حال حاضر تشنه ی تجربه های جدید و رفتن به جاهای تازه و انجام کارهای متفاوت هستید، آنچه اهمیت دارد این است که از خانه بیرون بروید و کارها و چیزهای جدیدی را تجربه کرده و شناختتان را از دنیای اطرافتان گسترش دهید. این کار روی ذهن و تفکر شما نیز اثرات قابل توجهی خواهد گذاشت. شاید رفتن به یک مکان مذهبی و یا یک محل دور دست بی سر و صدا درست همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. اگر احساس می کنید تنهایی به شما بیشتر خوش خواهد گذاشت هیچکس را با خود همراه نکنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز ذهن شما بسیار فعال شده است و می توانید هر اطلاعاتی که در اطرافتان در جریان باشد را به راحتی جذب کنید، پس حواستان را خوب جمع کنید تا هیچ چیزی را از دست ندهید. اگر از این فرصت به خوبی استفاده کنید خواهید توانست پروژه دانشگاهی و یا کاری خود را به میزان چشمگیری جلو ببرید. در طول روز اگر احساس خستگی کردید حتما یک چرت کوتاه بزنید، چون در غیر این صورت، علاوه بر این که نخواهید توانست در ساعات بعدازظهر عملکرد خوبی داشته باشید و کارهایتان را به خوبی انجام نخواهید داد، از سر شب هم احساس خواب آلودگی خواهید کرد و نخواهید توانست از شب تعطیلتان به اندازه کافی لذت ببرید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز مکالماتی که با اطرافیان خود دارید به خوبی و راحتی پیش خواهند رفت، پس از این فرصت استفاده کنید و حرف هایتان را به زبان بیاورید. برقراری ارتباط با دیگران در حال حاضر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، پس به حس درونی خود اعتماد کرده و در بحث های آنها شرکت کنید. لحن صحبت کردن شما و کلامتان در حال حاضر بسیار تأثیرگذار و قانع کننده هستند، به همین دلیل هم اگر قصد فروش چیزی را داشته باشید فرصتی بهتر از امروز به دست نخواهید آورد! اگر قصد دارید به عشقتان پیشنهاد ازدواج بدهید هم امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد و به راحتی جواب مثبت او را به دست خواهید آورد.
● متولدین آبان (عقرب):
اجازه ندهید که ترس از شکست و یا حتی ترس ندانسته از موفقیت امروز مانع شما شود و جلوی پیشرفتتان را بگیرد. با وجود اینکه در حال حاضر ترجیح می دهید نقشی حاشیه ای داشته باشید و آسان ترین راه ممکن را در پیش گرفته و زیاد به خودتان فشار نیاورید، باید بدانید که با این کار رسیدن به هدف واقعیتان را قربانی خواهید کرد. به جای این که دنباله روی دیگران باشید سعی کنید رهبر و پیشتاز باشید. خودتان را از تمام ترس هایی که دارید نجات داده و کنترل سرنوشت خود را در دست بگیرید. در یک جر و بحث جزئی که با عشقتان برایتان به وجود خواهد آمد بهتر است تسلیم شوید و نگذارید آخر هفته تان خراب شود!
● متولدین آذر (کمان):
امروز افکار قدرتمندی در ذهن شما در جریان هستند. این تفکرات شما قابلیت تحول و پیشرفت را دارند، تنها کلید این کار این است که از نظرات دیگران درس گرفته و نظرات مختلف را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و آنها را بدون تفکر و تنها به این دلیل که با نظرات شما متفاوت و یا حتی با آنها مخالف هستند رد نکنید. در روزی مثل امروز کار گروهی خیلی بهتر از کار انفرادی به نتیجه خواهد رسید و تبادل نظر با افرادی که سطح دانش و تفکر آنها را قبول دارید می تواند برایتان بسیار سودمند باشد. امروز تماسی از جانب یکی از عزیزانتان با شما گرفته خواهد شد و شاید به جایی دعوت شوید که زیاد تمایلی به رفتن به آنجا ندارید، اما بهتر است این دعوت را بپذیرید.
● متولدین دی (بز):
اطلاعاتی که امروز در اختیارتان قرار می گیرند ممکن است چندان قابل اعتماد نباشند. شاید برایتان سخت باشد پیام اصلی شنیده هایتان را دریافت کنید و حرف های اطرافیانتان را به خوبی درک کنید. یادتان باشد که جواب های مهم زیادی هستند که باید پیدا شوند. این جواب ها درست وقتی به سراغتان خواهند آمد که اصلا انتظارشان را ندارید. ذهنتان را به روی احتمال های مختلف باز نگه دارید و خیالتان راحت باشد که راه به سادگی به رویتان باز خواهد شد. امروز به نفعتان است که وقتتان را بیشتر در کنار خانواده و افراد مورد اعتمادتان بگذرانید و غریبه ها را زیاد به حریم شخصی خود راه ندهید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز مواظب باشید که بازیچه ی دست یک نفر دیگر قرار نگیرید. این احتمال وجود دارد که یک نفر سعی کند در دهان شما حرف گذاشته و شما را وادار کند طوری رفتار کنید که او می خواهد. مواظب باشید که در این دام نیفتید و کنترل خود را به دست دیگران نسپارید. خودتان باشید و خودتان برای کارهایتان فکر و برنامه ریزی کنید. شاید امروز فکرتان مثل همیشه خوب کار نکند، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید و اجازه ندهید کسی احساسات منفی خود را در وجود شما تخلیه کند. به نظر می رسد که خانه تان به کمی رسیدگی و مراقبت نیاز دارد، چرا از تعطیلات آخر هفته برای به انجام رساندن این کارها استفاده نمی کنید؟
● متولدین اسفند (ماهی):
اطلاعاتی که امروز در مورد یکی از اطرافیان، دوستان و یا حتی شاید عشق خود به دست خواهید آورد شما را بسیار هیجان زده و شاید تا حدودی عصبانی خواهد نمود. یادتان باشد که برای یک بحث به دو نفر نیاز هست و باید به طرف مقابلتان هم مجال صحبت کردن بدهید. اگر می خواهید صلح و آرامش را برقرار کنید کلامتان و زبان بدنتان نیز باید همین را بگوید. اگر هم هدفتان چیزی به غیر از برقرری صلح و آرامش است باید به درون خود رجوع کرده و دلیلی برای این رفتار خود پیدا کنید. اگر پروژه ی شخصی نیمه تمامی دارید این هفته بهترین فرصت ممکن برای تکمیل و به نتیجه رساندن آن خواهد بود.