فال روزانه جمعه 20 مهر 1397

شما شخصی با اعتماد به نفس بالا، قدرت تخیل زیاد و همیشه آماده برای کمک کردن به دیگران هستید. شما به طور ذاتی شخصی متعادل و در نتیجه قابل اعتماد هستید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 مهر به دنیا آمدهای، تولدت مبارک! شما شخصی با اعتماد به نفس بالا، قدرت تخیل زیاد و همیشه آماده برای کمک کردن به دیگران هستید. شما به طور ذاتی شخصی متعادل و در نتیجه قابل اعتماد هستید. وقتی وظیفه ای به عهده شما گذاشته می شود تمام قدرت و توانایی خود را به کار گرفته و بی آنکه به دیگران وابسته باشید خودتان کارتان را با اراده و به بهترین شکل ممکن انجام می دهید. امسال بالاخره فرصت این را خواهید داشت که به رویای خود رسیده و تناسب اندامی را که انتظار دارید به دست بیاورید. البته این کار به راحتی برای شما میسر نخواهد شد و مجبور خواهید بود وقت و انرژی زیادی را صرف این کار کرده و دور خیلی از خوراکی های مورد علاقه تان را خط بکشید. وضعیت مالی شما امسال رو به بهبود خواهد رفت و از جاهایی که انتظارش را ندارید پول هایی به دستتان خواهد رسید. برای اینکه از سرمایه گذاری هایتان بیشترین سود ممکن را ببرید باید این کار را با برنامه ریزی دقیق و به موقع انجام دهید. از لحاظ حرفه ای هم توانایی های مدیریتی قابل توجهی که دارید و استانداردهای بالایی که برای خودتان تعیین می کنید شما را به بالای نردبان موفقیت خواهند برد. خلاقیت و سخت کوشی شما در کارتان شهرت و اعتبار را برایتان به همراه خواهند داشت. امسال مواظب آنهایی که خودشان را در ظاهر عاشق و شیفته ی شما نشان می دهند تا شما را مورد سوء استفاده قرار دهند باشید تا دچار توهم عاشقی نشوید. آبان، بهمن، تیر و مهر ماه بهترین ماه های امسال هستند.
● متولد فروردین (بره):
امروز شرکت در یک مهمانی، دورهمی، همایش و یا کارگاه آموزشی ذهن شما را چنان از ایده های جدید و متفاوت پر خواهد کرد که نمی دانید چطور باید این همه اطلاعات مفید و هیجان انگیز را هضم کنید. شاید بخواهید با بعضی از دوستان جدیدی که از طریق حضور در این جمع ها پیدا کرده اید به بحث در مورد این موضوعات ادامه بدهید. ذهن شما امروز خیلی فعال شده است و برای جذب هر گونه اطلاعاتی که در اختیارتان قرار بگیرد آماده است. فقط مواظب باشید ذهن خود را با اطلاعات به دردنخور پر نکنید! روزتان را با انجام کارهای خانه و آماده کردن خودتان برای شروع یک هفته ی جدید به پایان برسانید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز کارهای زیادی دارید که به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. شما وقت و انرژی زیادی را صرف انجام این کارها خواهید کرد و ذهن خود را روی انجام آنها متمرکز خواهید نمود. شاید بد نباشد که در مورد انجام این کارها و اینکه چطور می توان راهکارهایی بهتر برای انجام آنها پیدا کرد با اهل خانه یا دوستان صمیمی خود صحبت کنید. اطلاعات خیلی زیادی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که پردازش همه ی آنها کار راحتی نخواهد بود. شاید بتوانید با یک پیاده وری طولانی مدت در ساعات پایانی روز به باز شدن ذهن خود کمک کرده و آن را برای جذب و پردازش این اطلاعات آماده کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز دلتان می خواهد ذهن و فکر خود را بسط بدهید و چیزهایی را یاد بگیرید که پیش از این نمی دانسته اید و یا به جاهایی بروید که پیش از این هرگز نرفته اید، شاید حتی خیلی ناگهانی تصمیم بگیرید که ادامه تحصیل بدهید و یا حداقل در یک دوره ی آموزشی جدید ثبت نام کنید. در هر صورت امروز تمام مدت ذهنتان درگیر این مسائل خواهد بود و به تحقیق و بررسی در مورد آنها خواهید پرداخت. بد نیست بعدازظهرتان را با ورزش و پیاده روی بگذرانید و خودتان را از تنش ها و درگیری های ذهنی که داشته اید رها کنید، بعد از این کار شاید بتوانید با ذهنی باز و آماده تصمیم نهایی خود را بگیرید و برای عملی کردن آن برنامه ریزی کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
هر چیزی که ذهن شما را به چالش بکشد، خواه مسائل اجتماعی، خواه سیستم حاکم بر کهکشان راه شیری و خواه مذهب، برای شما جالب و جذاب است، اما امروز این جذابیت برای شما خیلی بیشتر خواهد بود و اطلاعات هیجان انگیزی به دست خواهید آورد که آرام و قرار را از شما خواهند گرفت و دلتان می خواهد هر چه بیشتر در مورد آنها بدانید. قدری مطالعه در این مورد برایتان مفید خواهد بود، اما بیش از حد هم خودتان را درگیر این چیزها نکنید. امروز یک دنیا کار در گوشه و کنار خانه در انتظار شما هستند که باید انجام شوند و اگر به آنها رسیدگی نکنید تمام هفته مجبور به جبران کوتاهی امروزتان خواهید بود.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز مکالمات جالبی با شریک خود خواهید داشت، خواه شریک تجاریتان باشد، خواه شریک عاطفی و یا حتی شخصی که در ورزش و پیاده روی با شما همراه است. این صحبت ها اطلاعات مفید و جالبی را برای شما به همراه خواهند داشت که دلتان می خواهد بیشتر در مورد آن بدانید. می توانید به سراغ قفسه کتاب هایتان رفته و یا به منابع اینترنتی سری بزنید. امروز برای نوع توافق یا قرارداد روز بسیار خوبی به نظر می رسد، پس اگر قصد خرید یا فروش چیزی را دارید این فرصت را از دست ندهید. اگر قصد ثبت نام در یک کلاس یا کارگاه آموزشی را دارید امروز بهترین گزینه ی ممکن را پیش رویتان قرار خواهد داد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز انرژی زیادی در وجود خود احساس می کنید و آماده اید تا از این انرژی مضاعف به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و کارهایتان را به انجام برسانید، مخصوصا اگر کارهای خانه روی هم انبار شده باشند. شاید بخواهید بعد از انجام همه ی این کارها از خانه بیرون بزنید و کمی هم ورزش و پیاده روی کنید. بد نیست کمی از این انرژی را هم صرف مطالعه کنید و از ذهنتان هم کار بکشید. مطالعه در مورد موضوعی که به تازگی به آن علاقمند شده اید می تواند بسیار مفید واقع شود. خواندن مجلات و مطالبی که در اینترنت پیدا می کنید هم می تواند به شما کمک کند. در هر صورت امروز برای شما یک روز پربار و پرفعالیت خواهد بود.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز شاید تصمیم بگیرید که دست به قلم شوید و چیزهایی را بنویسید، شاید این نوشته هایتان مربوط به کارتان باشند، شاید بخواهید با دوستان و همکارانتان نامه نگاری کنید و یا شاید بخواهید داستان، شعر و یا دلنوشته بنویسید. در هر صورت نتیجه نهایی این کار برای شما رضایت بخش خواهد بود. امروز صحبت هایی با دوستان، همسر و یا فرزندان خود خواهید داشت که ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد و باعث خواهند شد ایده های جالبی به ذهن شما برسند. امروز روز فوق العاده ای برای فعالیت های ورزشی، از هر نوعی که فکر را بکنید و دوست داشته باشید خواهد بود، از انرژی نهفته در امروز بیشترین بهره ممکن را ببرید.
● متولدین آبان (عقرب):
برخی از افرادی که افکار و عقایدی شبیه به خود شما دارند امروز به دیدنتان خواهند آمد. شاید بخواهید با هم به گردش و تفریح بروید و یا در خانه با هم بازی کنید یا فیلم تماشا کنید، اما به احتمال زیاد به جای انجام این کارها درگیر بحث های جدی و هیجان انگیزی خواهید شد که وقت زیادی از شما خواهند گرفت. به دنبال این صحبت ها شما لیستی از کتاب هایی که قصد خواندنشان را دارید تهیه خواهید کرد! در هر صورت حواستان باشد که برای بحث کردن به انرژی نیاز دارید و باید یک غذای خوشمزه برای مهمان هایتان آماده کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، هر چقدر فضا صمیمانه تر باشد به همه بیشتر خوش خواهد گذشت.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ذهن شما از همیشه فعال تر و آماده تر است و خیلی خوب کار می کند، به همین دلیل هم دلتان می خواهد بیشتر روزتان را با انجام فعالیت های ذهنی مثل خواندن، نوشتن و یا حتی تدریس، بگذرانید. در نتیجه امروز فرصتی بی نظیر برای خواندن کتاب هایی که مدت هاست در انتظارتان هستند و یا انجام تحقیقاتی که در دانشگاه و یا محل کارتان به عهده ی شما گذاشته شده اند می تواند باشد. البته که امروز روز تعطیل است، اما اگر از انجام این کار حس خوبی به شما دست می دهد چه اشکالی دارد اگر روز تعطیلتان را با انجام آنها بگذرانید؟! امروز شما زمان زیادی را به صحبت کردن با دوستان و عزیزانتان خواهید گذراند.
● متولدین دی (بز):
امروز شاید بخواهید وضعیت مالی خود را بررسی کرده و حساب و کتاب هایتان را مورد بررسی قرار دهید. امروز می تواند فرصتی فوق العاده برای انجام این کار باشد، اما با توجه به کارهای زیاد دیگری هم که برای امروز خود در نظر گرفته اید ممکن است نتوانید تمام کارهایی که قصد انجامش را دارید به پایان برسانید. شما استعداد زیادی در نوشتن دارید و امروز با توجه به ایده های بی نظیر و بسیار زیادی که بی وقفه به ذهنتان می رسند فرصت خیلی خوبی برای به کار گرفتن این استعدادتان می تواند باشد. امروز خودتان را برای دریافت پیام ها و تماس های تلفنی بی شمار از طرف دوستان، خانواده و عزیزانتان آماده کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
ذهن شما معمولا خیلی کنجکاو و فعال است و به سرعت عمل می کند و تشنه ی دریافت اطلاعات جدید است. امروز این توانایی های ذهنی شما حتی از روزهای دیگر هم بیشتر شده اند. کنجکاوی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و برای ارضای این حس کنجکاوی حاضر به انجام هر کاری خواهید بود. همچنین شما امروز بسیار فعال و پرانرژی شده اید و رفتن به یک کلاس ورزشی و یا حداقل یک پیاده روی طولانی مدت می تواند این انرژی اضافه را تخلیه کرده و حال بهتری داشته باشید. این کار همچنین به باز شدن ذهنتان هم کمک خواهد کرد و می تواند حتی باعث شود ایده های فوق العاده به ذهنتان برسند.
● متولدین اسفند (ماهی):
شما به طور کلی شخصی حساس و درونگرا هستید و به حس ششم خود اهمیت زیادی می دهید، اما امروز این حالت هایتان بیش از هر زمان دیگری هستند. شما خیلی خوب می توانید دیگران و احساساتشان را درک کنید و همین می تواند به شما کمک کند تا با مطالعه ی فرهنگ و آداب و رسوم مردم دیگر کشورهای جهان آنها را به خوبی درک کنید و از این طریق ایده های فوق العاده ای برای انجام کارهای خلاقانه به ذهنتان برسند. هر پروژه ی خلاقانه ای که در دست انجام داشته باشید امروز از این حالت شما سود خواهد برد. همچنین امروز با توجه به احساسات عمیقی که دارید می تواند فرصتی بی نظیر برای دست به قلم شدن باشد.