فال روزانه یکشنبه 15 مهر 1397

وقتی در مورد شخصی که دوست دارید حرف می زنید و یا حتی وقتی که به او فکر می کنید چشم هایتان برق می زنند. این حالت شما باعث می شود عشق طرف مقابلتان به شما دو برابر شود و احساس دوست داشته شدن بکند.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما عاشق سادگی و اصالت هستید. شما می توانید تأثیر بسیاری روی اطرافیانتان داشته باشید و تنها حضورتان برای اینکه دیگران را خوشحال کرده و به آنها انرژی و انگیزه بدهد کافی است. شما با شخصیت جذابی که دارید و مهربانی ذاتیتان مورد علاقه ی همه هستید و می توانید از این محبوبیت خود استفاده کنید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما در مجموع سال بدی نخواهد بود. وضعیت عمومی بدنتان خوب است و اگر بتوانید افکار منفی را از خود دور کنید بهتر هم خواهد شد. ورزش و پیاده روی را از برنامه روزانه تان حذف نکنید تا همیشه سالم بمانید. در سالی که پیش رو دارید پول بسیار زیادی به دست خواهید آورد و وضعیت مالیتان به میزان قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد. با این حال، میزان ولخرجی هایتان هم به همان نسبت افزایش خواهد یافت و مبالغ زیادی را صرف خرید چیزهایی که در واقع نیازی به آنها ندارید خواهید کرد. آنهایی که در زمینه ی کارهای خلاقانه و هنری فعال هستند امسال موفقیت چشمگیری خواهند داشت. آنهایی هم که در زمینه های دیگر فعال هستند عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش خواهند گذاشت. امسال شخصیت جذابتان خیلی ها را به شما جذب خواهد کرد و شاید بتوانید در همین مدت شریک زندگیتان را هم پیدا کنید. آبان، اسفند و تیر ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.
● متولد فروردین (بره):
پروژه ای که برای مدتی داشته اید روی آن کار می کرده اید به مرحله ی بسیار مهمی رسیده است. بد نیست در این مرحله با سایر اشخاصی که با شما در این مسیر همراه هستند یا افراد متخصصی که حرفشان را قبول دارید کمی مشورت کنید و نظرشان را در مورد عملکرد خود بدانید. شاید آنها بتوانند نظرات خیلی خوبی برای بهتر کردن عملکردتان و یا ایجاد برخی تغییرات لازم در روشی که استفاده می کنید به شما بدهند. به دنبال راه هایی برای اثبات استعدادها و توانایی هایتان به دیگران و استفاده از آنها به بهترین صورت ممکن باشید. شما این امکان را دارید که خیلی موفق تر از آن چیزی که در حال حاضر هستید باشید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز عشق ممکن است چهره ای متفاوت از آنچه شما انتظار دارید داشته باشد. همه چیز خیلی خیال انگیز و رویایی شده است، پس خودتان را برای تجربه ای متفاوت آماده کنید. فکر نکنید که در روابط عاطفی هم می شود همیشه همه چیز را طبق برنامه ریزی و حساب شده پیش برد. شما احساس می کنید که دارید فرصتی را از دست می دهید و همین ترس از شکست باعث خواهد شد کارهایی بکنید و حرف هایی بزنید که پیش از این تمایلی به آنها نداشته اید. چه اشکالی دارد اگر به جای چسبیدن به گذشته به آینده امیدوار باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای حفظ فرصت هایی که برایتان پیش می آیند انجام دهید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امشب اگر از لحاظ مالی امکانش را داشتید حتما عشقتان را به یک شام رمانتیک دعوت کنید. فضایی را فراهم کنید تا بتوانید در کنار هم و به دور از دغدغه های زندگی روزمره با هم در مورد رابطه تان و احساسی که به هم دارید صحبت کنید. اگر ازدواج کرده اید می توانید این مهمانی شام دو نفره را در خانه تان و زیر نور شمع و با صدای موسیقی ملایم برگزار کنید. امروز سعی کنید بیشتر به ظاهر خود رسیدگی کنید و از این که لباس هایتان با موقعیتی که در آن قرار دارید همخوانی داشته باشند اطمینان حاصل کنید، مخصوصا اگر قرار باشد به یک مصاحبه ی کاری بروید طرز لباس پوشیدنتان می تواند آینده حرفه ایتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
به نفعتان است مواظب باشید امروز کجاها می روید و چه کارهایی می کنید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر بزرگی خواهید انداخت و در دامی گرفتار خواهید شد که رهایی از آن برایتان چندان راحت نخواهد بود. شاید حتی با دانستن خطرناک بودن مسیری که می خواهید در پیش بگیرید وسوسه شوید که آن را امتحان کنید، اما در صورتی که این کار را انجام دهید برای مدتی طولانی آنجا گرفتار خواهید شد. شما امروز تمایل چندانی ندارید که در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید و برنامه هایتان با کسی صحبت کنید، دلیلی آن هم این است که از قضاوت ها و مخالفت های دیگران می ترسید، اما آخر چرا باید انرژی خودتان را صرف کاری کنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارید؟
● متولدین مرداد (شیر):
شما در حال حاضر در ارتباط با مسائل عاطفی و احساسی بسیار ضعیف و شکننده هستید. شما نیاز به کمی آزادی دارید، اما اگر بخواهید این نیازتان را بیان کنید ممکن است طرف مقابلتان از آن اشتباه برداشت کند و شما را به بی علاقگی و بی احساس بودن متهم کند و فکر کند که دیگر دوستش ندارید. شما باید به طرف مقابلتان یادآوری کنید که دوست داشتن یک نفر دلیل خوبی برای این نیست که برای خودتان حقی قائل نشوید و حریم خصوصیتان را از بین ببرید. به نظر می رسد که همه فقط دوست دارند در مورد مسائل پیش پا افتاده صحبت کنند اما شما انتظار دارید وقتی در مورد مسائل جدی صحبت می کنید همه با دقت به حرفتان گوش بدهند، این انتظار نسبتا زیادی است.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید شما احساس سرگشتگی می کنید و نمی دانید که باید چکار کنید. شاید احساس کنید که طرف مقابلتان دارد به شما خیانت می کند و به شما توجه کافی ندارد. اگر برای این کارتان دلیل و مدرک کافی دارید اما همچنان دارید به این رابطه ادامه می دهید هیچ کس به اندازه خودتان مقصد حال فعلیتان نیست. اگر هم اطمینان کامل ندارید و تنها بر اساس حدس و گمان طرف مقابلتان را متهم می کنید باز هم خودتان مقصر هستید! امروز بدشانسی و مشکلات دل شما را به درد آورده اند. فکر کردن به گذشته تنها رودی از اشک را بر صورتتان جاری خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید!
● متولدین مهر (ترازو):
مواظب باشید در رابطه ی عاطفیتان دچار اشتباه نشوید و سعی نکنید طرف مقابلتان را وادار کنید همانی باشد که شما می خواهید، این کار می تواند نابودکننده ی رابطه ی شما باشد. شما به آنچه می خواهید بسیار نزدیک هستید، پس با انتظارات بیجا رابطه تان را خراب نکنید. شما برنامه ریزی هایتان را برای امروز کرده اید و به هیچ عنوان حاضر نیستید تغییری در آنها ایجاد کنید. متأسفانه این کار امروز به نفع شما تمام نخواهد شد. شاید بهتر باشد امروز کمی کوتاه بیایید و خودتان را در نبردی که محکوم به شکست است خسته نکنید. در غیر این صورت حتی اگر دیگران را شکست بدهید هم روزتان را باخته اید!
● متولدین آبان (عقرب):
شما رویاهایی بسیار واضح برای زندگی خود در سر دارید، اما در حال حضر مشکلتان این است که چطور این رویاها را به واقعیت بدل کنید. مواظب باشید برای این کار به روش های عجیب و غریب و بیش از حد هوشمندانه متوسل نشوید. به جای این که خودتان را با مسائل تکراری و خسته کننده که هیچ نتیجه ای هم برای شما ندارد سرگرم کنید، بهتر نیست کار جدیدی را شروع کنید؟ اگر بخواهید پروژه ای که محکوم به شکست است را ادامه بدهید خودتان را در مسیری طولانی و گیج کننده قرار خواهید داد که به احتمال زیاد راه به جایی نخواهد برد. انرژی خود را صرف کارهایی بکنید که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند.
● متولدین آذر (کمان):
عشق و روابط عاطفی در حال حاضر برای شما حالتی رویایی و رمانتیک به خود گرفته اند. وقتی در مورد شخصی که دوست دارید حرف می زنید و یا حتی وقتی که به او فکر می کنید چشم هایتان برق می زنند. این حالت شما باعث می شود عشق طرف مقابلتان به شما دو برابر شود و احساس دوست داشته شدن بکند. امروز شاید به یکباره تصمیم بگیرید که در کلاس جدیدی ثبت نام کنید، اما با مخالفت برخی از اطرافیانتان روبرو شوید. به جای اینکه به اصرار حرف خودتان را به کرسی بنشانید بهتر است به حرفشان گوش کنید و ببینید چه دلیلی برای گفته های خود دارند، شاید گزینه های بهتری به شما پیشنهاد کنند.
● متولدین دی (بز):
امروز در ارتباط با دیگران بهتر است مواظب باشید که زیاد به انجام کارها درست به همان روشی که خودتان دلتان می خواهد اصرار نکنید. شاید شما چنان انتظارات زیادی از طرف مقابلتان داشته باشید که او هرگز نتواند آنها را برآورده کند و با این کار تنها زمینه را برای شکست خود و از بین رفتن این رابطه فراهم کنید. امروز شما می خواهید که در محل کارتان جدی گرفته شوید، اما ممکن است برای رساندن منظور خود به اطرافیانتان کمی زیاده روی کنید. شما خیلی سرسختانه می خواهید آنها را قانع به پذیرفتن حرف های خود کنید و جایی برای اظهار نظر برایشان باقی نمی گذارید و همین باعث می شود که فکر کنند دارید با آنها بدرفتاری می کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
رویاهای شما امروز ممکن است به واقعیت بدل شوند، مخصوصا آنهایی که با روابط عاطفی شما مرتبط هستند! این می تواند همان فرصتی باشد که همیشه در انتظار آن بوده اید، پس خودتان را برای آن آماده کنید. امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را از سردرگمی و ناراحتی ناشی از سر و کله زدن با مشکلات و مسائلی که به مرحله ی بحرانی رسیده اند، نجات خواهد داد. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که مجبور هستید تغییرات بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنید. این تغییرات شاید با سرعتی اندک و به صورتی غیر قابل لمس پیش بروند، اما بسیار مهم هستند و باید مورد رسیدگی قرار بگیرند. دوستانتان می توانند در این راه کمک قابل توجهی به شما بکنند.
● متولدین اسفند (ماهی):
شما دوست دارید که رابطه ی عاطفیتان باعث احساس آرامشو امنیت شما بشود و همه چیز همان طوری که شما دوست دارید پیش برود، اما چنین چیزی همیشه امکان پذیر نیست. در حال حاضر بین شما و طرف مقابلتان به خاطر برخی اختلاف نظرها و یا شاید بی آنکه هیچ مشکلی در کار باشد و فقط به خاطر مسائل حرفه ای فاصله افتاده و این موضوع باعث ناراحتی شدید شما شده است. تنها چیزی که می تواند این مشکل را حل کند گذشت زمان است، مسلما شما کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید پس به جای غصه خوردن سر خودتان را با کارهای دیگری که برای انجام دادن دارید گرم کنید.