فال روزانه جمعه 5 مرداد 1397

اگر احساس ناراحتی، افسردگی و یا هر حس ناخوشایند دیگری دارید، بد نیست امروز سری به آرایشگاه بزنید و یا کمی در بازار به دنبال لباس های مورد علاقه تان بگردید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 5 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، قابل اعتماد، منظم، هوشیار و با برنامه هستید. شما یک مبارز به دنیا آمده اید و برای خواسته هایتان تا آخرین قطره ی خونتان خواهید جنگید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل جدی مواجه نخواهید شد، اما برخی مشکلات جزئی برایتان پیش خواهند آمد که با مراجعه به پزشک به راحتی حل خواهند شد. اگر پیش از این در بازار بورس و یا مسکن سرمایه گذاری کرده باشید امسال سود قابل توجهی را از سرمایه گذاری های قبلی خود به دست خواهید آورد. شاید برای اهداف کاری یک سفر به خارج از کشور داشته باشید که اگر با برنامه ریزی و آمادگی کافی انجام شود. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که در مقابله با مشکلات کم می آورند و با هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد تا زمانی که از بین برود خواهید جنگید، اما این لجبازی امسال می تواند به ضررتان تمام شود. به نظرات دیگران هم توجه کنید و هر جا لازم دیدید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید. برای این که بتوانید موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید باید سعی کنید مهارت های خود را در استفاده از تکنولوژی بالا ببرید و دانش خود را در رابطه با حوزه ی کاریتان افزایش بدهید. اگر قصد ازدواج دارید فصل آخر سال بهترین موقعیت ممکن برای این کار خواهد بود. اگر هم هنوز تنها هستید شانس شروع یک رابطه ی عاطفی جدی را خواهید داشت. آبان، بهمن، فروردین و تیر بهترین ماه های سال هستند.

● متولد فروردین (بره):
امروز همه کارها برای شما به خوبی و راحتی پیش خواهند رفت، به ویژه در جاهایی که بحث روابط عاطفی و یا زیبایی به میان بیاید. اگر امروز به آرایشگاه بروید حتما از نتیجه ی کار راضی خواهید بود. رابط شما با دیگران در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می روند و این فرصت خیلی خوبی است تا یک مهمانی راه بیندازید و یا حداقل چند نفر از دوستان نزدیکتان را به خانه تان دعوت کنید. آتشی در درون خود احساس می کنید که عشق و محبتی که به شخص مورد علاقه تان دارید را چندین برابر می کند، احساس خود را به زبان بیاورید و نگران واکنش طرف مقابلتان هم نباشید. خلاقیت شما تا آخر ماه به اندازه ی امروز نخواهد بود، قدر این فرصت را بدانید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز شما مجبور خواهید بود خودتان و انتظاراتتان را کمی تغییر بدهید تا بتوانید با دیگران هماهنگ شوید. اگر می خواهید در زمینه ی روابط عاطفی موفق باشید و توجه شخصی که دوست دارید را به دست بیاورید باید حساسیت و جدیت بیشتری از خودتان نشان بدهید. این که بخواهید سر جایتان بنشینید و بی هیچ زحمتی در انتظار بهترین ها باشید بدون شک شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. جسارت داشته باشید و شما قدم اول را بردارید، بقیه ی چیزها خودبخود روبراه خواهند شد. امروز فعالیت های اجتماعی بسیاری در انتظارتان هستند که ممکن است به شما اجازه ندهند وقت کافی برای کارهای شخصیتان بگذارید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز روابطتان با دیگران از زیبایی ها و پیچیدگی های تازه ای برخوردار هستند که تا بحال از دید شما مخفی مانده بوده است و نگرش جدیدی به روابط خود با دیگران پیدا خواهید کرد که درس های جدیدی را در مورد خودتان و اطرافیانتان برای شما به همراه خواهد داشت. در حال حاضر خیلی راحت می توانید حرف خودتان را به کرسی بنشانید و دیگران را به پذیرش حرف هایتان قانع کنید، سعی کنید از این توانایی خود در جهت مثبت استفاده کنید. با استفاده از این فرصت سعی کنید ارتباطات خود را با افراد با نفوذ و با ارزش تقویت کنید و کاری را آغاز کنید که هم به نفع خودتان و هم به نفع دیگران خواهد بود.
● متولدین تیر (خرچنگ):
شما در حال حاضر دارید دورانی حساس و حیاتی را در رابطه ی عاطفی خود پشت سر می گذارید و باید جدیت و حساسیت بیشتری را برای حفظ این رابطه از خود نشان دهید. اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که برای جان بخشیدن به آتش این عشق یک جرقه ی کوچک کافی خواهد بود. اگر لازم دیدید در مورد این موضوع با طرف مقابلتان صحبت کنید، شاید کلید حل مشکلاتتان در دستان او باشد. امروز سرعت پیشرفت کارها در مقایسه با دیروز کند شده است. این حالت خیلی خوبی است. از فرصت استفاده کرده و برنامه ریزی کرده و روی کارهایی که حالا باید انجام دهید فکر کنید. سعی نکنید همزمان چند کار مختلف را انجام دهید، با یک دست نمی توان دو هندوانه برداشت.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز برای شما در زمینه ی روابط عاطفی هیچ تعادلی در وجود خود احساس نمی کنید و ممکن است تنها با اختلاف یک دقیقه دو احساس کاملا متفاوت را تجربه کنید که در تضاد کامل با یکدیگر هستند. یک لحظه آماده اید تا جانتان را هم برای عشقتان فدا کنید و یک لحظه ی دیگر خودتان را کاملا کنار می کشید. سعی کنید پیش از هر اقدامی به تعادل برسید. امروز هر کاری که انجام می دهید نتایج خوبی دارد و می توانید از انجام آن لذت ببرید، ولی خودتان به راحتی راضی نمی شوید و مدام به دنبال چیزی فراتر از آن که به دست می آورید هستید. اجازه ندهید زیاده طلبی بیش از حد مانع احساس رضایت و خوشبختی شما شود.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز شما نمی توانید درک کنید که این همه هیاهویی که در اطراف خود می بینید به چه دلیل است. ناگهان انگار آتشی همه جا را در بر گرفته است و شما نمی توانید انگیزه ی اطرافیانتان را از کارهایی که می کنند درک کنید. اگر می بینید که نمی توانید از اوضاع سر در بیاورید زیاد به خودتان سخت نگیرید و وقت خودتان را با فکر کردن به این موضوع هدر ندهید. فقط این یک درس را از این موقعیت بگیرید که شاید لازم باشد شما هم کمی هیجان به زندگی خود اضافه کنید. در چند هفته آینده تاثیر کلام خود را در رابطه عاطفیتان به وضوح خواهید دید. از خشم شما گرفته تا عشق و محبتتان، هر احساسی که در کلامتان باشد به عشقتان نیز سرایت خواهد کرد.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز جارویتان را در دست گرفته و تمام تارعنکبوت هایی که در گوشه و کنار روابط عاطفیتان بسته شده اند را بتکانید. از انرژی فوق العاده ای که در امروز نهفته است استفاده کنید و روابط راکد و ناراحت کننده ای که کامتان را تلخ می کنند از زندگی خود حذف کنید. شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید و با آگاهی نهفته در امروز و قدرتی که برای ایجاد تحول در اختیارتان قرار داده است عادت های اشتباه و قدیمی خود را کنار گذاشته و عادات جدید و سازنده ای را جایگزین آنها کنید. اگر بین چند نفر نمی توانید انتخاب کنید که چه کسی را باید به عنوان همسر خود انتخاب کنید، به خودتان فرصت بدهید تا آنها را به اندازه کافی بشناسید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز باتری های شما حسابی شارژ شده اند و احساس می کنید سرشار از انرژی هستید، اما نمی دانید با این همه انرژی چه کنید. حالا که آخر هفته است و هیچ بهانه ای ندارید چرا کمی ورزش نمی کنید؟ بدن شما به کمی تحرک نیاز دارد،اصلا یادتان هست آخرین باری که ورزش کرده اید کی بوده است؟ کسی یا چیزی امروز شما را به قدم برداشتن در راهی که خودش می خواهد تشویق خواهد کرد. بهتر است خودتان مسیر مورد نظرتان را انتخاب کرده و به خودتان انگیزه بدهید. مجبور نیستید طبق خواسته دیگران عمل کنید، شما آزادید که هر راهی که خودتان دوست دارید را در پیش بگیرید. دیگران امروز لجباز و یک دنده به نظر می رسند، به نفعتان است با کسی درگیر نشوید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز به این همه عشقی که در وجود خود احساس می کنید اجازه ی بروز بدهید. کنترل اوضاع را به دست جنبه ی رمانتیک وجودتان سپرده و اجازه دهید خلاقیت ذاتیتان شکوفا شود. احساسات خود را به آنهایی که دوست دارید نشان دهید، اما طوری رفتار نکنید که احساس کنند به آنها چسبیده اید و دارید خفه شان می کنید؛ بگذارید نفس بکشند! شما گاهی نیاز شدیدی به ایجاد تغییر در ظاهرتان احساس می کنید و انجام این کار به روحیه شما کمک بسیاری خواهد کرد. اگر احساس ناراحتی، افسردگی و یا هر حس ناخوشایند دیگری دارید، بد نیست امروز سری به آرایشگاه بزنید و یا کمی در بازار به دنبال لباس های مورد علاقه تان بگردید.
● متولدین دی (بز):
امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید. امروز احساسات درونیتان به شما می گویند که جلوی خودتان را گرفته و چیزی در مورد احساسات خود به زبان نیاورید. کمی از اطرافیانتان فاصله بگیرید و به ذات حساس خود اجازه بدهید راحت باشد و همان کاری را که خودش دوست دارد انجام دهد. نقشه هایی بزرگ برای زندگی و آینده خود دارید. این نقشه ها مطمئنا به افزایش درآمد شما کمک خواهند کرد و شانس نیز با شما یار خواهد بود، فقط یادتان باشد که پایتان را به اندازه گلیمتان بلند کنید و نقشه هایتان واقع گرایانه باشد. کشمکش میان عقل و احساس امروز شما را به خود مشغول خواهد کرد. اگر خیلی دودل هستید کمی صبر کنید تا این حالت شما برطرف شود و بتوانید راحتتر تصمیم گیری کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
شما نیاز شدیدی به یک مسافرت و استراحت دادن به روح و روان خود احساس می کنید. اگر می توانید برای یک سفر دو نفره همراه با عشقتان برنامه ریزی کنید. این کار علاوه بر این که فشار و استرس زیادی که در محل کارتان به شما وارد شده است را از بین خواهد برد و هم فرصتی برای محکم تر کردن رابطه ی عاطفیتان و نجات زندگی مشترکتان در اختیار شما خواهد گذاشت. امروز انگار دیگران اصلا قصد ندارند از موضع خودشان کوتاه بیایند و جلب موافقت آنها کار بسیار سختی خواهد بود. برای این که بتوانید با آنها توافق کنید باید انعطاف داشته باشید و خیلی روی حرف خودتان اصرار و پافشاری نکنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید در خانه تان بنشینید و انتظار داشته باشید خواسته هایتان خودشان به خدمت شما بیایند. اگر چیزی را می خواهید، مخصوصا اگر به دنبال عشق و احساسات هستید باید از خانه بیرون بزنید و خودتان به دنبال آن بروید. کمی ماجراجویی کنید و اولین قدم را خودتان بردارید و منتظر ننشینید تا دیگران به سراغتان بیایند. اگر می خواهید موثرتر از همیشه باشید و در کارهایتان نتایجی دو برابر بهتر از همیشه به دست بیاورید سعی کنید به طور گروهی عمل کنید. کار کردن با افرادی که خلاقیت و ابتکار زیادی دارند باعث بالا رفتن کارایی شما خواهد شد و به نفع هر دو طرف خواهد بود.