فال روزانه سه شنبه 12 تیر 1397

امروز صداهای عجیبی را دم گوش تان می شنوید که شما را وادار می کند از واقعیت دور شوید و در ابرها سیر کنید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی پر از روابط خوب عاطفی خواهید داشت، به طوری که اگر مجرد هستید، نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. اطرافیان تان شما را فردی باهوش و مهربان می دانند، شما نیز به این موضوع آگاهید، سعی کنید که طرز فکر آنها را نسبت به خودتان تغییر ندهید. هر چه روابط تان با دیگران بهتر باشد، موقعیت های بهتری به خصوص در شرایط کاری، برایتان فراهم خواهد شد. ماه مهر در کنار خانواده لحظات خوشی را سپری خواهید کرد. تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که نظر شما را نه تنها نسبت به زندگی بلکه نسبت به خودتان نیز تغییر می دهد. سلامت خود را در اولویت قرار دهید، سپس به فکر دیگران باشید. ماه دی مشکل کوچکی برایتان بوجود می آید که به سرعت برطرف خواهد شد. از لحظه لحظه سالی که در مقابل تان قرار دارد، نهایت لذت را ببرید.
● متولد فروردین (بره):
امروز فردی انگیزه لازم را برای انجام کاری به شما می دهد. اما لازم است که شما هم خودتان این انگیزه را در وجودتان ایجاد کنید. چند قدم به عقب بردارید و شرایط را از دور بررسی کنید، سپس با قدرت و سرعت لازم آنچه در سرتان است را عملی کنید. راهی که در پیش گرفته اید کاملا متعلق به شماست، بنابراین بدون هیچ نگرانی ایده هایتان را پیاده کنید. امروز افراد لجباز زیادی را در اطراف تان مشاهده خواهید کرد اما به آنها توجه ای نکنید و راه خودتان را بروید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز از نظر عاطفی ذهن تان درگیر است. احساس می کنید که چیزی اشتباه است اما نمی توانید علت آن را بیابید. بهتر است که در این شرایط از دیگران کمک بگیرید. پیشنهادهای آنها می تواند شما را از این ابهام برهاند. امروز کمی از ساعت کاری تان کم کنید و وقت تان را با شریک زندگی تان بگذرانید. رابطه عاطفی شما در هفته های گذشته به خوبی پیش نرفت، بنابراین لازم است تا زمانی را برای صحبت کردن و رفع هر گونه ابهانی با شریک زندگی تان بگذرانید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز برقراری تعادل در برنامه هایتان کمی سخت است. به دنبال راه حلی برای مشکل تان می گردید اما انقدر اطراف تان شلوغ است که نمی توانید به خوبی تمرکز کنید. اما نگران نباشید و بیش از این به خودتان فشار نیاورید. بهترین راه برای شما در حال حاضر این است که خودتان را به دست باد بگذارید و پس از تمام شدن طوفان به سر جای تان بازگردید. بین شما و شریک زندگی تان مشکلی بوجود آمده که احتمالا به خاطر زاویه دید یکی از شماست. بهتر است کمی به هر دویتان زمان دهید تا در تنهایی بیشتر در این مورد فکر کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
اجازه ندهید که هیچ مانعی بر سر راه شما قرار گیرد. امروز روز عمل است، بنابراین نفسی عمیق بکشید و قدم اول را بردارید. برای موفقیت بیشتر، باید زاویه دیدتان را وسیع تر کنید و تمام جوانب را خوب در نظر بگیرید. اگر می خواهید که در مورد رابطه عاطفی تان تصمیم مهمی بگیرید، امروز زمان خوبی ست. فقط قبل از این که آن را عملی کنید، با شریک زندگی تان مشورت کنید زیرا هر حرکت یک طرفه ای موجب دلخوری او از شما خواهد شد.
● متولدین مرداد (شیر):
احتمال این که امروز احساسات تان شما را فریب دهند، زیاد است. بنابراین سعی کنید که تصمیمات خود را از روی منطق تان بگیرید. استرس و تنشی در فضا برقرار است که مانع از سرعت عمل تان می شود. اگر می توانید امروز کارتان را زودتر تمام کنید و به جای آن به بیرون از خانه بروید. خرید کردن می تواند حال شما را عوض کند. اگر در پی آن هستید که به فردی احساس واقعی تان را به زبان آورید، امروز فرصت خوبی ست. درنگ کردن شما را از هدف تان دور خواهد کرد.
● متولدین شهریور (سنبله):
برای یک لحظه بایستید و به اطراف تان نگاهی بیاندازید. اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است که شما از آن بی خبرید. شاید حتی اهدافی که در سر دارید هم در دو قدمی شماست اما از آن غافل اید. با کمی درنگ کردن واقعیات بیشتری را از زندگی درک خواهید کرد که به نفع تان تمام خواهد شد. اگر نسبت به فردی احساسی پیدا کرده اید، دیگر معطل نکنید. هر چه صادق تر باشید، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. در اواسط روز فردی با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به گوش تان می رساند.
● متولدین مهر (ترازو):
تصور می کنید که احساسات شما را به سمتی که نباید می رانند، دوست دارید که از این شرایط فرار کنید اما مراقب باشید که این کار را به درستی انجام دهید تا کسی آسیب نبیند. بستن چشم ها به روی مشکلات، شما را به طور موقت از آن مشکل دور می کند، بنابراین فرار راه درستی نیست. با آنچه در مقابل تان قرار می گیرد مقابله کنید تا به هدف تان برسید. امروز انرژی زیادی در محیط کار به دست خواهید آورد، سعی کنید که آن را تا انتهای روز حفظ کنید تا در پیشرفت تان موثر واقع شود.
● متولدین آبان (عقرب):
وقت آن است که پرده از زندگی تان بردارید و توانایی هایتان را به دیگران نشان دهید. شما آرزوهای بزرگی در سر دارید اما تاکنون جسارت لازم را برای قدم برداشتن نداشتید. اگر مهارت های شما به اطرافیان تان ثابت شود، مطمئن باشید که راههای روشنی در مقابل تان باز خواهد شد. به زودی عشق، زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. تنها کافی ست که از برخی محدودیت هایی که برای خود ایجاد کردید، رها شوید و آزادانه تر قدم بردارید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ناگهان به مانعی برخورد می کنید و چند قدم به عقب بر می دارید. احساس می کنید که تمام تلاش هایتان تقش بر آب شده است، اما اینطور نیست. شما تجربه لازم را کسب کرده اید و از این پی می توانید عاقلانه تر جلو روید، همین موضوع بر سرعت پیشرفت تان خواهد افزود. اگر فردی را که پابه پای شما بیاید و در کنارتان دیوانگی کند ندارید، به این معنی نیست که شما هم خودتان را از این لذت محروم کنید. بلند شوید و به تنهایی به دنبال آرزوهایتان بدوید.
● متولدین دی (بز):
شرایط از دیروز برایتان آرام تر می شود و شما نفسی از روی راحتی می کشید. این زمان خوبی ست تا برخی از برنامه ریزی هایتان را عملی کنید. هر چه جدی تر قدم بردارید، گذراندن مسیر برایتان ساده تر خواهد شد. امروز فرصت جدی صحبت کردن برای شما و شریک زندگی تان فراهم می شود. اما در ساعتی این کار را انجام دهید که هر دو در وضعیت روحی مناسبی به سر می برید. شاید انتهای شب، زمانی که درگیری های کاری تان به پایان رسید زمان خوبی برای حرف زدن باشد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
رویاپردازی بیش از حد شما در چنین روزی واقع بینی را از شما گرفته، بنابراین نمی توانید به خوبی روی کارهایتان تمرکز کنید. اطرافیان تان نیز به نظر شما لجباز و خودخواه شده اند. اما شاید این خود شمایید که حوصله گفتگو با دیگران را ندارید. در این شرایط بهتر است که از گرفتن تصمیمات مهم خودداری کنید زیرا با مخالفت های شدیدی مواجه می شوید که ذهن تان را بهم خواهد ریخت. به زودی خبر خوشی از شریک زندگی تان می شنوید که بر دیگر جنبه های زندگی تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز صداهای عجیبی را دم گوش تان می شنوید که شما را وادار می کند از واقعیت دور شوید و در ابرها سیر کنید. شاید ایجاد تعادل میان آنچه قلب تان می گوید با آنچه عقل تان دستور می دهد، سخت باشد اما سعی کنید که این کار را انجام دهید زیرا زیاده روی در رویاپردازی شما را از زندگی عقب می اندازد. اگر می خواهید در مورد رابطه عاطفی تان تصمیم مهمی بگیرید، لازم نیست بترسید. هر چه ساده تر برخورد کنید، نتیجه بهتری برایتان خواهد داشت.