طالع بینی جمعه 17 فروردین 97

طالع بینی جمعه 17 فروردین 97 | در حالی که به دیگران کمک می کنید از فرصت هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح تان شده است!! اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
شما امروز می توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می طلبد.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
برای شما لذت بردن از انرژی های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی های غیر قابل پیش بینی ای را اورد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.
طالع بینی متولدین خرداد
امروز میزان فعالیتهای اجتماعی تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید. باوجود اینکه شما نمی توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی تان فرار کنید، می توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.
طالع بینی متولدین تیر
امروز شما می ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است یکی از دوستی های قبلی تان را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می کند. اما خیلی هم سعی نکنیدکه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.
طالع بینی متولدین مرداد
در حالی که به دیگران کمک می کنید از فرصت هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح تان شده است!! اما حالا دیدن تمام پتانسیل ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده تر شده است . اما شما زمان تان را تلف نکنید، احساس بدبختی نکنید و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.
طالع بینی متولدین شهریور
امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می کنید ذهنتان آشفته می شود، چراکه متوجه شده اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده اید. اما هرقدر بیشتر سعی می کنید این قسمت های گمشده را پر کنید، می فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی دانستید. این موضوع باعث ناامیدی تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.
طالع بینی متولدین مهر
شما امروز احساس شلوغی و همهمه می کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می گذرد اطمینان تان به خودتان کمتر می شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.
طالع بینی متولدین آبان
اگر چه ممکن است امروز در محل کار، برخوردهایی داشته باشید اما ممکن است قادر نباشید ببینید که پشت این برخوردها چه چیزی نهفته است. همکاری متقابل شما با دیگران چیزی نیست که اکنون نمایان می شود، ممکن است یک رابطه نا مناسب را بسازد. خوشبختانه ماه امروز به شما اطلاعات مشخصی را می دهد که بتوانید یک موقعیت سخت را به یکی از آسان ترین آنها تبدیل کنید.
طالع بینی متولدین آذر
امروز ممکن است اتفاق غیرمنتظره ای در محل کار برایتان رخ دهد، که باعث شود برنامه ریزی های قبلی خود را کنار بگذارید. معمولا این جریان اتفاقات شعور کسی را بالا نمی برد پس تلاش نکنید که به برنامه های قدیمی خود بچسبید. با وجود اینکه شما دوست دارید که اجازه دهید همه این نگرانی ها از شما جدا شوند، یک سری جدید اتفاقات ممکن است به سرعت رخ دهند، و به شما اجازه می دهند که زود تر آن که انتظارش را داشتید به نتیجه برسید.
طالع بینی متولدین دی
اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می آید که احساس می کنید قبلاً با هم دوست بوده اید.
طالع بینی متولدین بهمن
دوستان شما امروز در عین حال که فعالیت جدید و غیر قابل منتظره ای را بهتان پیشنهاد می کنند عامل اصلی هیجانات شما نیز هستند. متاسفانه شما نمی توانید به پیشنهادات اجتماعی جواب مثبت بدهید، چرا که با یک مشکل شخصی و خصوصی دست و پنجه نرم می کنید. سعی کنید که بر اساس همه چیز و هیچ چیز تصمیم گیری نکنید. شما می توانید بدون دوری کردن از مسائل مهم باز هم لذت ببرید.
طالع بینی متولدین اسفند
شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده های خوب خود و آنچه پیرامونتان می گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!