طالع بینی سه شنبه 15 اسفند 96

طالع بینی سه شنبه 15 اسفند 96 | الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده های نو و خلاقانه راه های جدید را هم امتحان کنید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
امروز برایتان کمی راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
امروز حتی کسانی که خیلی بهتان نزدیک هستند نمی توانند بفهمند که شما چقدر حساس هستید، چرا که شما می توانید با درگیر کردن خود و سخت کار کردن نقاط ضعفتان را پنهان کنید. متاسفانه شما با احساس مسئولیت کردن در برابر کارهایی که خارج از حوزه نفوذتان هستند بیش از حد انتظارات دیگران را برآورده می کنید. حتی اگر لازم شد کمتر کار کنید، بهتر است که حد و حدودتان را بدانید و با انجام دادن کارهایی که در آنها تخصص دارید، توانایی خود را نشان دهید.
طالع بینی متولدین خرداد
شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.
طالع بینی متولدین تیر
فقط به خاطر اینکه بتوانید قابلیتهای شخصی خود را نشان دهید، همراهی کردن با یک گروه را فراموش کنید. امروز تعریف کردن نیازهای شخصیتان و سپس برنامه ریزی کردن بر اساس آنها برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به خاطر طرز فکر دوستانتان و خانواده تان نگران نباشید. حتی اگر آنها انگیزه های شما را متوجه نشوند، وقتی که شما در مسیر خود شروع به کار می کنید این موضوع برایشان واضح تر می شود.
طالع بینی متولدین مرداد
امروز خورشید مدت زمان زیادی در نشانه شما می ماند و شما می خواهید دیگران هم بفهمند که این اتفاق چقدر شگفت انگیز است. اما وقتی با دیگران صحبت می کنید آنها خیلی زود خسته می شوند. البته آنها به شما بی اعتنایی نمی کنند، بلکه فقط از محبتهای بی جای شما نسبت به دیگران خسته شده اند.
طالع بینی متولدین شهریور
امروز برای شما روز بسیار سختی است چرا که شما کارهای خود را جدی تر از همیشه گرفته اید، حتی اگر ترجیح می دهید که درباره برنامه و نقشه های خود خوش بین و بانشاط باشید. رفتار قهرمانانه در پیش گرفتن اکنون چاره کار شما نیست تا زمانیکه سیاست های خود را دوباره بررسی کرده و تا جایی که لازم است در روش و شیوه خود سازگاری و تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید در اولین ساعت های روز روی کاری که دارید انجام می دهید تمرکز کنید، قادر خواهید بود که تعطیلاتی پر از نشاط و تفریح داشته باشید.
طالع بینی متولدین مهر
شما به مسیر جدید خود اطمینان ندارید، اما بعید به نظر می رسد که حرکت خود را متوقف کرده یا فکر خود را تغییر دهید. شما یک بار که کاری را شروع کنید، با تمام وجود تلاش می کنید ان کار را به انتها برسانید. اما استراتژی شما به آن اندازه که پیش بینی کرده اید درست عمل نمی کند. از چی می ترسید؟! بخش مهمی از برنامه هایتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنید.
طالع بینی متولدین آبان
الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده های نو و خلاقانه راه های جدید را هم امتحان کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در یک رشته آموزشی جدید ثبت نام کنید، تحقیق کردن در مورد آموزشگاه ها و برنامه هایشان در تصمیم گیری بهتان کمک می کند. اما خودتان را به رشته هایی که به شغلتان مربوط هستند محدود نکنید؛ هم اکنون زمان شکستن محدودیت ها و انجام دادن کاری کاملاً متفاوت است.
طالع بینی متولدین آذر
گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده اید. شما می خواهید کارهای زیادی انجام دهید -- و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید-- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی دهید و می توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.
طالع بینی متولدین دی
ماه محافظ برج سرطان امروز در دومین نشانه شما، یعنی خانه متصرفات و املاک شما قرار دارد و شما بیش از اندازه نسبت به چیزهایی که دارید انحصار طلب شده اید و حس مال دوستی تان گل کرده است! اما وقتی صحبت از مایملک می شود، به خصصوص اگر ازدواج کرده باشید یا وقتی پای یک دوست صمیمی مطرح باشد، لازم است که آنها را هم در نظر بگرید. هم اکنون سعی نکنید هر چیزی را به پول نسبت دهید، حتی اگر موافقت و موفق شدن در بحث ها مدتی زمان می برد، اجازه بدهید که این بحث ها و گفتگوها در مسیر خودشان پیش بروند.
طالع بینی متولدین بهمن
احساسات شما اکنون شدت یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می کنید آگاه تر می شوید.
طالع بینی متولدین اسفند
ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.