طالع بینی پنجشنبه 10 اسفند 96

طالع بینی پنجشنبه 10 اسفند 96 | شما امروز فردی آرام و خوش قول هستید و قادر هستید دیگران را با هوش و نبوغتان جذب کنید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
امروز ماه برج اسد در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیتهای اجتماعی قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید که کاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می کنید. البته این سخن بدین معنا نیست که الکی سر خودتان را شلوغ کنید، بلکه منظور این است که شما باید کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. برای اینکه امروز روز آرزوهای بلند پروازانه نیست.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
شما فکر می کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می کنند به شما توجه می کنند. به کارهای قبلی تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.
طالع بینی متولدین خرداد
امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.
طالع بینی متولدین تیر
شما امروز به جای اینکه برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تر کار کنید دوست دارید بیشتر از نتیجه کار خود لذت ببرید. شما یک تصور معنوی از اهداف خود در ذهنتان ترسیم کرده اید، ولی امکان دارد نتوانید حالا بهش برسید. شما نباید برای شناختن رویاهای خود خیلی به خودتان فشار بیاورید، وگرنه ممکن است آنها را از دست بدهید. جالب این جاست که اگر همه چیز را راحت گرفته و به خدا بسپارید، رویاهایتان خیلی زودتر اتفاق می افتند.
طالع بینی متولدین مرداد
تمام روابط یپچیده اند، اما حالا رابطه شما با یک دوست یا همکار و یا شریک زندگی تان بیش از پیش پیچیده شده است. حالا که شما از اختلاف فاحش نظریات تان آگاه هستید می خواهید کنترل اوضاع را به دست بیاورید. سعی نکنید که امروز این مشکل را حل کنید، برای اینکه این کار منجر به مصیبت و بدبختی خواهد شد. در عوض با سادگی و تا جایی که امکان دارد به وضوح و روشنی مسیری که افکارتان از آنجا منشعب می شود را مشخص کرده و به سمت آن مسیر حرکت کنید.
طالع بینی متولدین شهریور
امروز مقاومت کررن در برابر خرج کردن پولتان کاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نکردن چیست؟ اگر شما واقعاً می خاوهید پولتان را پس انداز کنید، پس صرف نظر کردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی کنید که روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج کنید، پس باید قبل از اینکه این کار را بکنید خوب فکر کنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری کنید.
طالع بینی متولدین مهر
مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان های مالی ممکن است استرس های غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
طالع بینی متولدین آبان
امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی توانید انجامش دهید خودتان را برای شکست و ناامیدی آماده کنید. به خودتان اجازه دهید که خیال پردازی کرده و در رویا فرو بروید، فردا دوباره می توانید به دنیای واقعی برگردید.
طالع بینی متولدین آذر
شما باید تا جایی که امکان دارد بر روی وظایف و مسئولیتهایتان در محل کار تمرکز کنید. اما مشکل اینجاست که شما دقیقاً نمی دانید دیگران در محل کار چه انتظاراتی از شما دارند. حتی اگر شما سئوال کنید، شاید بیشتر از آن چیزی که می دانید اطلاعات به دست نیاورید. بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن جزئیات بیشتری باشید، فقط باید به مسائل واضحی که کارآمدتر نیز هستند توجه کنید.
طالع بینی متولدین دی
مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان های مالی ممکن است استرس های غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
طالع بینی متولدین بهمن
شما احساس می کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه های زیبا قرار گرفته اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته اید و سعی می کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.
طالع بینی متولدین اسفند
شما امروز فردی آرام و خوش قول هستید و قادر هستید دیگران را با هوش و نبوغتان جذب کنید. ذهن شما حتی قبل از اینکه شما بتوانید واکنشان را تغیر بدهید، عکس العمل نشان می دهد و موضوعات جنجالی را افشا می کند. وقتی که یک نفر با تجاوز کردن به محدوده تان شما را ناراحت می کند، ممکن است خیلی زود فکر انتقام به ذهنتان خطور کند. سعی نکنید که عملکردهایتان را توجیه کنید. فقط به خاطر خطاهای تان عذرخواهی کرده و به راهتان ادامه بدهید.