طالع بینی چهارشنبه 25 بهمن 96

طالع بینی چهارشنبه 25 بهمن 96| امروز وابستگی هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می کشاند اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
عجیب اینکه، حالا که ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است، شما احساس می کنید نوسانات روحی شما قوی تر و بیشتر شده است. ممکن است فاصله ای که معمولا بین افکار و احساسات تان می گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته اند. نیازی نیست که رشته های عاطفی و ذهنی تان را از هم جدا کنید. فقط مشاهده کنید که این دو جهت مخالف چگونه با یکدیگر بسیار یکدست کار می کنند.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش "من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم" بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.
طالع بینی متولدین خرداد
شما امروز احساس می کنید که انرژی های مثبتان بازگشته اند، اما مطمئن نیستید که آیا این حس را باور کنید یا نه. شما حالا می توانید با رئیستان خیلی خوب برخورد کرده و اشتباهات گذشته تان را جبران کنید. نگران چیزهایی که از دست داده اید نباشید؛ فقط کاری را که فکر می کنید بهترین کار است را انجام دهید.
طالع بینی متولدین تیر
امروز زندگی شما خیلی پر مشغله به نظر می آید و شما زیاد نمی توانید جو زیبا و همراه با آرامشی برای خود به وجود بیاورید. البته این سخن به معنی این نیست که شما روزهای سختی دارید، بلکه به معنی این است که این روزها زندگی شما به گونه ای است که باید توانایی خیلی زیادی داشته باشید. به خودتان اجازه وارد شدن به مسائل احساسی را بدهید، حتی اگر به راحتی نمی توانید انتظارات افراد دیگر را برآورده کنید.
طالع بینی متولدین مرداد
شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.
طالع بینی متولدین شهریور
ورود ماه به نشان شما ممکن است اختلافاتی را که بین شما و دوست تان یا شریک تان بوده را آشکار کند. اول شما ممکن است فکر کنید که هر دو شما یک چیزی را می گویید، اما درگیری و کشمکش ها افزایش می یابد و حتی می تواند به درگیری کاملا آشکار تبدیل شود. اکنون روی این اختلاف تمرکز نکنید، در عوض، برای پیدا کردن یک زمینه عادی تلاش کنید. می توانید از این درگیری های عاطفی با اجتناب کردن از بحث و جدل های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دو روزی صبر کنید بعد، سعی کنید دلیل این بحث ها را پیدا کنید.
طالع بینی متولدین مهر
اگرچه شما می توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.
طالع بینی متولدین آبان
شما دوستی ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته اید و امروز هم ماه جدید در خانه یازدهم تان یعنی خانه ارتباطات تشویقتان می کند که تعهداتی که به افراد مورد علاقه تان داده اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی ها و یا همکارانتان می باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و هیجان زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.
طالع بینی متولدین آذر
سعی کنید در اوایل روز کارهای ناتمام خود را انجام دهید تا بتوانید بقیه روز وقت آزاد برای تفریح کردن داشته باشید و دیگر نگران کارهای انجام نشده خود نباشید. حتی اگر تصمیم گرفته اید که بعدازظهر را به طور کامل در خانه بمانید، برای خودتان فضایی ایجاد کنید تا بتوانید برای روزهای آینده خود رویاپردازی کنید. لزومی ندارد آرزوهای خود را کتمان کنید؛ شما می توانید در ذهن خود به هر جا که می خواهید سفر کنید.
طالع بینی متولدین دی
اگر دیروز روز بسیار بدی را گذرانده اید یا دیشب اصلا نتوانستید خوب بخوابید و شب آرامی نداشتید خیالتان راحت باشد؛ امروز اوضاع بهتر خواهد شد. به هر حال امروز روزی است که شما می توانید با احساسات تان کنار بیایید؛ به خاطر اینکه این بهترین کاری است که می توانید بکنید؛ چرا که اگر آنها را انکار کنید در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. از شرایط سخت و دشوار فقط به این خاطر که موقعیت ناجوری است فرار نکنید. از شجاعت ذاتی خود مطمئن شوید و بعد از اینکه احساسات تان سد راه تان شدند آنها را مدیریت کنید؛ پس صبر نکنید تا اوضاع بهتر شود؛ حرکت کنید.
طالع بینی متولدین بهمن
فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می توانید تجربه کنید به دور باشید.
طالع بینی متولدین اسفند
امروز وابستگی هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.