طالع بینی سه شنبه 24 بهمن 96

طالع بینی سه شنبه 24 بهمن 96 | امروز ممکن است برنامه های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می کند، هر فکری که در سرتان می پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
ممکن است امروز احساس پریشانی و آشفتگی کنید و بخواهید مقدار زیادی از انرژی تان را برای این صرف کنید که چیزهایی را به مرکز توجه تان بازگردانید. به هر حال، بخشی از مشکل این است که واقعا به نظر نمی رسد که مکانی در میان همه آنها باشد، به خاطر اینکه شما می توانید روز خود را پیش ببرید. نیازی به این نیست که الان نیازهای خود را کنترل کنید؛ چون نمی توانید. فقط توجه خود را به چیزی که به نظر می رسد مهم تر باشد متمرکز کنید تا زمانیکه بوسیله آنچه بعدها می آید جایگزین شود.
طالع بینی متولدین خرداد
عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش های منفی می باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.
طالع بینی متولدین تیر
شما احساس می کنید که آرزوهای خیلی جاه طلبانه جزو بهترین اهداف شما به حساب می آیند. لازم نیست که توقعات خود را پایین بیاورید؛ آنچه که اهمیت دارد این است که باید خلاقیت خود را بیشتر کرده و کارهایی را انجام دهید که از نظر روانی احساس خوبی در شما ایجاد کنند. چیزهایی که برایتان مهم هستند فرار نمی کنند؛ آنها همین جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جدیدی که کسب می کنید دوباره بهشان رسیدگی کنید.
طالع بینی متولدین مرداد
امروز حتی اگر شما بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همکارانتان حرف بزنید، آنها نمی توانند شما را درک کنند. اما آنها به جای ایجاد کردن جو متشنج در حالی که فکر می کنند منظور شما را درک کرده اند به علامت توافق فقط سر خود را تکان می دهند. با وجود این ممکن است که شما به طرز ناراحت کننده ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نکنید که این خلاء را پر کنید، فردا وقتی که مشکلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی گردد.
طالع بینی متولدین شهریور
با وجود اینکه هفته کاری شما تمام شده است ولی باز هم فکرتان مشغول کار است. شاید شما دوست داشته باشید که شرایط خودتان را تغییر دهید، ولی روش درستی نیست مگر این که یک برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشید. شاید عملکرد از روی غریزه الان جذاب باشد اما شیوه محافظه کارانه مفیدتر خواهد بود.
طالع بینی متولدین مهر
شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از "شرکا" شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.
طالع بینی متولدین آبان
زمان منطقی فکر کردن دیگر تمام شده است. همین الان تمام وظایف خود را فراموش کنید و کار خیلی جالبی انجام بدهید که تا به حال انجام نداده بودید. هرکاری که باشد فرقی نمی کند مثل بازی اسکیت، رقصیدن و یا غذا خوردن در یک رستوران جدید، فقط از خانه بیرون رفته و این کار را بکنید. امروز قانون برای شما این است: اگر کاری که می خواهید انجام دهید به کسی صدمه نمی زند و شما را هم خوشحال می کند پس حتماً آن کار را بکنید.
طالع بینی متولدین آذر
اگر امروز یک روز کاری به حساب می آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی توجهی شما بار مسئولیت تان را بر دوش دیگران می اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی توانید در برابرش ایستادگی کنید.
طالع بینی متولدین دی
اگر مجموعه قوانینی را برای سلامتی خود در دراز مدت ایحاد کنید، می توانید تضمین کنید که در طول سال های آتی شادابی تان افزایش پیدا می کند. پلوتو متغیر وارد ششمین خانه تان یعنی خانه فعالیت های روزمره می شود و شما را قادر می سازد که عادت های قدیمی تان که زیاد هم برایتان مفید نبودند را ترک کنید. تا جایی که می توانید به دنبال ایجاد کردن تغییراتی باشید که برنامه های ورزشی و رژیم غذایی تان را اصلاح کنید. اگر خیلی معطل کنید، تاثیرات منفی که سبک زندگی ناسالم به جای می گذارد جبران ناپذیر خواهد بود.
طالع بینی متولدین بهمن
شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره ای را که سپری می کنید به مانند یک امتحان می باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.
طالع بینی متولدین اسفند
امروز ممکن است برنامه های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد. در این هنگام شما احساس خواهید کرد که هیچ دیدگاه واضح و روشنی نسبت به اتفاقاتی که پیش آمده ندارید. اما مادامی که بتوانید با پافشاری و مداومت اما نه با مخالفت کردن با این اتفاقات فکر خود را روی کارتان متمرکز کنید، می توانید دیدگاه روشنی پیدا کنید. هرقدر که بیشتر با این جریانات مخالفت کنید، قدرت بیشتری به آنها می بخشید. پس در عوض مثل درخت بیدی که در برابر باد خم می شود، قوی باشید.