طالع بینی چهارشنبه 18 بهمن 96

طالع بینی چهارشنبه 18 بهمن 96 | امروز ماه پر زرق و برق برج اسد در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی ها به سر می برد و شما با شخصی ملاقات می کنید که به شما علاقه نشان داده و تحسینتان می کند اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می یابد و شما را به دردسر می اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی گردد و منفی بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می کند.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
اگر شما فکر می کنید خلاقیتتان کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید برای اینکه عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و شما مجبورید خیلی آرام پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی خلوت بیابید که بتوانید در آنجا نسبت به کارآیی خودتان قضاوت کنید. وقتی که بفهمید نیازی ندارید که تلاش کنید تا بر دیگران تاثیر بگذارید، کارتان بسیار راحت تر خواهد شد.
طالع بینی متولدین خرداد
شما امروز گزینه های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.
طالع بینی متولدین تیر
شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می توانند شما را به داشتن ایده های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف هایشان توجه کنید.
طالع بینی متولدین مرداد
در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران کودکی می تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی توانید به راحتیی به حس های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آرزوها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.
طالع بینی متولدین شهریور
شما امروز نمادی از استواری و پایداری هستید و تصمیم شما برای انجام دادن کارهایتان ممکن است امروز تحسین و حیرت همکاران تان را در پی داشته باشد. اما این تنها درباره این نیست که شما مشتاقید که تلاش و کوششی دوچندان از خود نشان دهید؛ بلکه مسئله این است که شما چگونه درک و فهم عادی خود را بکار می گیرید تا ارزش تان را در یک کار تیمی به دیگران نشان دهید؛ نگران مطرح کردن یا کار خاصی برای معرفی کردن خود نباشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که قابلیت های خود را بشناسید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید!
طالع بینی متولدین مهر
شما فقط می خواهید دیگران روز خوبی داشته باشند، ولی لازم است خبرهای مهمی که می دانید را به اطلاع آنها برسانید. امروز عطارد به سومین خانه تان یعنی «خانه محیط خارجی» ملحق شده است. شما حتی بدون این که بدانید چه کار می کنید، منفی بافی خود را پخش می کنید. خوشبختانه شما می توانید با آگاه شدن از احساسات و تفکرات عمیق خود در طول روز بر این شک ها غلبه کنید.
طالع بینی متولدین آبان
با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.
طالع بینی متولدین آذر
در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.
طالع بینی متولدین دی
امروز ماه پر زرق و برق برج اسد در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی ها به سر می برد و شما با شخصی ملاقات می کنید که به شما علاقه نشان داده و تحسینتان می کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.
طالع بینی متولدین بهمن
شما می توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می شود، پس می توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن تان راه حل وقعی را پیدا کنید.
طالع بینی متولدین اسفند
اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.