ماکت دهه فجر| مطالب روزنامه دیواری دهه فجر

ماکت دهه فجر| به مناسبت دهه فجر چند متن برای استفاده در روزنامه دیواری دهه فجر در ادامه آورده ایم. در انتها نیز چند عکس از ماکت های نمونه دهه فجر ضمیمه شده اند.

متن شماره یک تبریک دهه فجر
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

متن شماره دو تبریک دهه فجر
بی شک همراه شدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شهادت حزن انگیز حضرت صدیقه طاهره(س) بستر مناسبی را برای ارائه پیام های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چرا که مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب با نام کربلای عشق گره خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره با نام کربلا و زهرای مرضیه عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می تپد.
ایام فتح و ظفر انقلاب اسلامی را که باغم شهادت فاطمه زهرا(س) به هم آمیخته است را تبریک و تسلیت عرض می گوییم و امیدواریم که مردم ما در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی با قدرت، قوت و عزم و ایمانی فراتر از همیشه حضور حماسی، دشمن شکن و عزت آفرین خود را در روز 22بهمن نشان دهند و اقتدار و شرف این نظام را بر جهان و جهانیان بیش ازپیش طنین انداز سازند.