طالع بینی دوشنبه 16 بهمن 96

طالع بینی دوشنبه 16 بهمن 96 | شما امروز خودتان را در بهترین لحظه متولدین برج میزان خواهید دید و به تعادل و توازن دست پیدا می کنید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
امروز به نظر می رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی تان تردید نداشته باشید.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می شود! برای اینکه نمی توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی که از ضمیر ناخودآگاه تان منشعب می شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک تان می کند ترس هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.
طالع بینی متولدین خرداد
شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می تواند منبع الهامی برای افراد دیگر نیز باشد.
طالع بینی متولدین تیر
شما روشی کاربردی و عملی دارید که با آن می توانید روزتان را تغییر داده و به روزی توأم با لذت و خوشی تبدیل کنید. فقط شما دوست دارید اطمینان حاصل کنید که همه چیز روبراه است یا نه و همین موضوع باعث می شود خودتان را موقتاً از لذت بردن محروم کنید. شما نسبت به همه احساس مسئولیت می کنید، اما فقط شما اینگونه هستید. اگر دیگران نمی خواهند در کارها با شما همکاری کنند، شاید آنها نباید در خوشی ها هم با شما شریک شوند.
طالع بینی متولدین مرداد
اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت تان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می کند دیدگاه های مناسبتان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می سازد انرژی تان را برای وقت هایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.
طالع بینی متولدین شهریور
هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می کند.
طالع بینی متولدین مهر
بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینکه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه کوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.
طالع بینی متولدین آبان
شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.
طالع بینی متولدین آذر
شما امروز خودتان را در بهترین لحظه متولدین برج میزان خواهید دید و به تعادل و توازن دست پیدا می کنید. اکنون شما قادر نیستید برای اهداف بلند مدت فکرتان را سازمان دهی کنید. پس چه کار باید بکنید؟! آیا باید در مورد موضوع جدیدی مطالعه کرده و یا به سفر کوتاهی بروید؟ شاید انتخاب شما نسبت به کارهای مهمی که می توانید انجام دهید خیلی کم اهمیت و پیش پاافتاده باشد. اگر چه باید به محدودیتهای جدید خود اعتراف کنید، اما باید بدانید که زندگی تان انگار روی باند پرواز قرار گرفته و آماده اوج گرفتن است.
طالع بینی متولدین دی
رازهای پنهانی خانوادگی شما شاید تا چند سال آینده فاش شوند و این آشکار سازی می تواند حتی دیدگاه های شما راجع به خودتان را نیز تغییر دهد. اگر با اطلاعاتی جدید راجع به والدین، خواهر و برادر و یا بچه هایتان روبرو شده اید، مثل کبک سرتان را زیر برف فرو نکنید!! درعوض چیزهایی که یاد می گیرید را قبول کنید و تا جایی که می توانید خودتان را با این داده ها هماهنگ کنید.
طالع بینی متولدین بهمن
ممکن است شما ایده های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند که باید آنها را قبل از شروع کارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل های آسان تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید که قبل از انجام مراحل مقدماتی کار بتوانید پروژه خود را آغاز کنید.
طالع بینی متولدین اسفند
اگر چه ماه رمانتیک شما بهتان یادآوری می کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید،اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید، اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در برابر احساسات تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش کنید، اما از این مطمئن شوید که نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.