دعوت نامه دهه فجر

دعوت نامه دهه فجر | با فرا رسیدن دهه فجر 96، برای برنامه های دهه فجر چند متن دعوت نامه در ادامه آورده ایم که امیدواریم مورد پسندتان باشد...

دعوت نامه دهه فجر 1
فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور به ثمر نشستن سال ها مجاهده و مبارزه ی ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد است.
مردم غیور ایران پاسداری از خاطرات و خطرات دفاع مقدس، سازندگی و بالندگی در جهت نیل به اهداف عالی نظام مقـدس جمهـوری اسلامــی و آرمــان های انقلاب و مقاومــت در برابر توطئه های مختلف استکبار جهانی و ایادی آن را از شعائر الهی می دانند که ” من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب ”.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه ی فجر، در کمال امتنان از جناب عالی دعوت می شود تا در جشن دهه فجر با حضور …………… که در روز …………مورخ …………… ساعت ……… الی ……… در …………………………برگزار می گردد حضور یافته و سرافرازمان فرمایید.

" الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ "

دعوت نامه دهه فجر 2
مقام معظم رهبری درباره دهه فجر فرمودند: روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه ی شرائط به خیابانها میآیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار میدهند؛ این خیلی باعظمت است.

فرارسیدن دهه فجر را به شما آقا/خانم ......... تبریک عرض می نماییم و از شما دعوت می کنیم با شرکت کردن در برنامه دهه فجر ............ در تاریخ ..... از ساعت .......... تا ....... در ............ ما را با حضورتان مفتخر کنید.