طالع بینی پنجشنبه 12بهمن

طالع بینی پنجشنبه 12بهمن | شما احساس می کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می کنید، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
اگر برنامه ریزی های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می تواند باعث به هم خوردن نقشه های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره ای در برنامه های خود بدهید.
طالع بینی متولدین خرداد
امروز اگر کسی بتواند شخص دیگری را خراب کرده و به منجلاب بکشاند، آن شخص شما خواهید بود!! اما شما از کسی پول قرض نگیرید، چرا که برای چیزهایی که تا بحال دریافت کرده اید باید سخت تلاش کنید. در برابر گرفتن هر نوع کمک و حمایت مالی مقاومت کنید. با پول قرض کردن حتی اگر الان کارتان راراحت کنید، ولی بعدها باید بسیار تلاش کنید تا اوضاع به حالت اول برگردد.
طالع بینی متولدین تیر
اکنون مسئولیت های شما در خانه و خانواده خیلی زیاد شده است، همچنین اگر برای انجام دادن کارهایی که فکر می کنید باید انجام دهید وقت کافی نداشته باشید، برایتان مشکل درست خواهد شد؛ ولی نباید احساس گناه کنید، بلکه باید موفقیت های خود را جشن بگیرید. هر وقت که به خانه برگشتید ابتدا خستگی در کنید و سپس با یک دیدگاه تازه به مشکلات و مسائل حل نشده توجه کنید.
طالع بینی متولدین مرداد
شما می خواهید بدانید که احساسات تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساسات تان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!
طالع بینی متولدین شهریور
امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده اید هیچ اقدامی نکنید.
طالع بینی متولدین مهر
اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.
طالع بینی متولدین آبان
شما در حالیکه تمام مسئولیت های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده اید، می خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید، اما هروقت که می خواهید کمی تفریح کنید اولویت هایتان نیز به سرعت تغییر می کند! مهم نیست که چقدر تلاش می کنید، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می رود را انجام دهید.
طالع بینی متولدین آذر
انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.
طالع بینی متولدین دی
امروز شما نمی توانید به راحتی ساعتی از روز را خالی نگه دارید، چرا که دائماً به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر می کنید. با وجود اینکه شما می توانید یک روز ایده آل را در ذهنتان مجسم کنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می کند. به جای ناراحت شدن به خاطر کارهایی که قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر کارهایی که می توانید انجام دهید شکرگزار باشید.
طالع بینی متولدین بهمن
ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری های شما درباره کارتان نگرانی هایی را ایجاد می کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می بینید که در یک تعارض قرار می گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می شود بازنده شوید.
طالع بینی متولدین اسفند
شما احساس می کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.