زوفیلیا چیست؟ | رابطه جنسی با حیوانات!

زوفیلیا چیست؟ | رابطه جنسی با حیوانات یکی از انواع انحرافات جنسی است که در نوشته زیر به آن اشاره شده است. این عمل شنیع در دین اسلام حرام است و گناه کبیره محسوب می شود.

زوفیلیا چیست؟
حیوان خواهی زمانی انحراف محسوب می شود که علی رغم مهیا بودن شرایط روابط جنسی طبیعی برای فرد، با این وجود او در تخیلات خود ارضاء شهوانی با حیوان را ترجیح می دهد. رابطه جنسی با حیوان در صورت مهیا نبودن شرایط رابطه جنسی طبیعی انحراف محسوب نمی شود اما کاری است غیر اخلاقی.
ازدواج با حیوانات؛ پدیده ای مشمئز کننده و تعریف شده در چارچوب مکتب لذت گرایی یا هدونیسم(Hedonism)؛ از جمله مواردی که انسان مدرن به آن مبتلا شده است. هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان و به ویژه کشورهای غربی مسئله ازدواج با حیوانات در حال رایج شدن است. صحبت از ازدواج با حیوانات به تبع، رابطه جنسی انسان با حیوان را مطرح می سازد که این امر در نزد ادیان الهی و پیروان آنان بسیار تقبیح شده است.
این بیماری در افرادی که با حیوانات سر کار دارند بیشتر دیده می شود .در این بیماری فرد مبتلا از ملامسه و آمیزش با حیوانات لذت میبرد .و بیشتر از حیوانات اهلی برای رسیدن به اوج لذت استفاده میکند این بیماری بیشتر در زنان شایع است و زنان بیشتر از حیواناتی چون سگ ، اسب، الاغ، خوک، .... و در مردان مرغ ، اسب، گاو، گوسفند....
تحقیقات مشخص کرده است که زنانی معتاد به این بوده اند که سگ آلت آنها را بلیسد و با آنها رابطه جنسی داشته باشد.