مهدی سلطانی بازیگر | درباره مهدی سلطانی

مهدی سلطانی بازیگر | در ادامه به زندگی و فعالیت های هنری مهدی سلطانی ، بازیگر محبوب کشورمان می پردازیم.

زندگینامه مهدی سلطانی
مهدی سلطانی با اسم کامل محمدمهدی سلطانی سروستانی همانطور که از فامیلش مشخص است اصالتی کاملا شیرازی دارد . متولد سال 1350 است در واقع در حال حاضر 46 سال سن دارد .

رشته تحصیلی دانشگاهی
از معدود بازیگرانی می باشد که هنر و تئاتر را به صورت کاملا حرفه ای دنبال کرد . ایشان رشته تئاتر را تا مقطع دکتری پیش برد و همچنین در ادامه مدرک فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری را دریافت کرد . میتوان به جرات گفت مهدی سلطانی یکی از بازیگران باسواد حال حاضر سینما و تلویزیون می باشد .

زندگی شخصی و همسر مهدی سلطانی
مهدی سلطانی در سال 1379 ازدواج کردند که ثمره این عشق دختری زیبا به نام روژا است روژا متولد سال 1392 است در واقع آقای سلطانی 13 سال از نعمت بچه محروم بودند لازم به ذکر است تا کنون هیچ اسم و عکسی از همسر مهدی سلطانی پخش یا رسانه ای نشده اند ظاهرا آقای سلطانی به خوبی بر مساله کار و زندگی باید از هم جدا باشد واقف هستند و زندگی شخصی شان را رسانه ای نمی کنند

فعالیت های مهدی سلطانی
مهدی سلطانی از سال 1373 شروع به فعالیت در عرصه تئاتر کردن و اولین سریالی که در ان به ایفای نقش پرداخت سال 89 در مسیر زاینده رود بوده است البته شهرت ایشان در بازیگری به سریال مادرانه باز می گردد در در ماه رمضان چند سال گذشته بوده که به روی آنتن رفت ,همچنین وی در کنار بازیگری به تدریس در دانشگاه نیز مشغول هستند و چند ترک آهنگ نیز بیرون داده اند با آرزوی موفقیت روز افزون برای این بازیگر توانمند.

دختر مهدی سلطانی
مهدی سلطانی در سن 43 سالگی صاحب فرزند شد با اینکه دیر ازدواج و دیر بچه دار شد اما عشق و علاقه شدید وی به دخترش مثال زدنی است . بیشتر عکسهای منتشر شده در کنار دخترش روژا گرفته است .

در ادامه چند عکس از مهدی سلطانی آورده شده است که آنها را با هم می بینیم...