شب قدر یک فرصتی الهی برای سعادت و کمال انسان ها است

شبهای قدر درهای رحمت الهی و خیر و برکت را به روی انسان های مومن و مسلمان گشوده است و بهره گرفتن از فیوضات ماه با عظمت رمضان و منزلت شبهای قدر انسان را به کمال و کامیابی در دنیا و آخرت می رساند

حجت الاسلام سید مجید شرفی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه شب قدر از شب های مقدس و متبرک اسلامی است، اظهار کرد: خداوند در قرآن مجید از لیالی قدر به بزرگی یاد کرده و سوره ای نیز به نام «سوره قدر» نازل کرده است.

وی با اشاره به فضیلت شب های مبارک قدر تصریح کرد: در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی رسد زیرا نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شادگان ادامه داد: در شب های قدر، درهای توبه و استغفار به روی بندگان خدا باز است و باید از این روزها به خوبی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: شبهای قدر درهای رحمت الهی و خیر و برکت را به روی انسان های مومن و مسلمان گشوده است و بهره گرفتن از فیوضات ماه با عظمت رمضان و منزلت شبهای قدر انسان را به کمال و کامیابی در دنیا و آخرت می رساند.

حجت الاسلام شرفی در پایان با بیان اینکه در سه شب احیای ماه رمضان در مساجد این شهرستان احیای شب های قدربرگزار می شود، گفت: از همه مردم شادگان درخواست می کنم که با حضور یکپارچه خود در محافل و مجالس حضور پیدا کنند تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر از این خوان گسترده الهی استفاده ببریم.