طالع بینی جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

به احتمال خیلی زیاد شما قصد دارید با عشقتان و یکی دو نفر ا زدوستانتان در این جمع شرکت کنید. شاید خیلی به شما خوش بگذرد، اما این احتمال نیز وجود دارد که بحث هایی در این مهمانی پیش آمده و یا اتفاقاتی بیفتند ...

دوست عزیزی که 8 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما وارد دوره جدیدی در زندگیتان شده اید که در آن می توانید روابط اجتماعی خود را به طور گسترده ای افزایش دهید و علاوه بر آشنایی با افراد جدید روابط قدیمی خود را بار دیگر زنده کنید. این کار چه در زندگی شخص و چه حرفه ای کمک های بسیاری به شما خواهد کرد و موقعیت های ارزشمندی را برایتان فراهم خواهد نمود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید در سالی که پیش رو دارید منافع مادی قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت و پرونده های قانونی و اداری که مدت ها به طول انجامیده بودند بالاخره به نتیجه خواهند رسید. در نیمه دوم سال شما از لحاظ روحی و معنوی به شخصی نزدیک خواهید شد که اثرات بسیاری روی تفکر و روحیات شما خواهد گذاشت. در تمام طول سال کمک های مادی و معنوی بسیاری را از جانب دوستان و نزدیکانتان دریافت خواهید کرد. سفرهای کاری و به ویژه سفرهای خارجی به احتمال زیاد برایتان سودآور خواهند بود. تا جایی که می توانید خودتان را از موقعیت هایی که ایجاد تنش و استرس می کنند دور نگه دارید تا سلامتیتان را حفظ کنید.

● متولد فروردین (بره):
امروز شاید تصمیم بیرید که در خانه تان یک جشن، مهمانی و یا دورهمی راه بیندازید و دوستان و همکارانی که علایق سیاسی و فلسفی مشابهی با شما دارند را دور هم جمع کرده و با هم در مورد مسائل روز به صحبت بپردازید. صحبت هایی که در این جمع می شوند برایتان خیلی جذاب خواهند بود و باعث نزدیکی بیشتر شما به این افراد خواهند شد. مجردها حواسشان را جمع کنند، زیرا ممکن است شخصی به صورت ناخوانده وارد این جمع شود که می تواند شریک راه و زندگیتان باشد. اگر به او علاقه مند شدید از این که احساسات خود را با او در میان بگذارید هراسی نداشته باشید و شخص دیگری را برای بیان احساستان واسطه قرار ندهید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ممکن است در یک جمع خانوادگی و یا دوستانه خیلی بزرگ که شاید حتی یک جشن تولد و یا عروسی باشد شرکت کنید. به احتمال خیلی زیاد شما قصد دارید با عشقتان و یکی دو نفر ا زدوستانتان در این جمع شرکت کنید. شاید خیلی به شما خوش بگذرد، اما این احتمال نیز وجود دارد که بحث هایی در این مهمانی پیش آمده و یا اتفاقاتی بیفتند که چندان خوشایند نیستند و تا چند روز سوژه بحث شما و نزدیکانتان خواهند شد. بهتر است تا دیروقت بیرون نباشید، زیرا صبح زود باید از کار بیدار شوید و اگر به موقع به خانه نروید و خودتان را برای روز بعد آماده نکنید فردا دیر با کارتان رسیده و حتی احتمالا برای این تاخیر توبیخ خواهید شد.

● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز شما بحث هایی با دوستان و همکارانتان در مورد یک پروژه کاری مشترک خواهید داشت و تیز بینی و توجه ذاتی شما به جزئیات در این موقعیت به کارتان خواهد آمد. سعی کنید نکات مهمی که در این بحث مطرح می شوند را یادداشت کنید تا بعدا سر حوصله به آنها فکر کنید، داشتن یک گزارش دقیق از موضوعات مطرح شده خیلی به کارتان خواهد آمد. هر پروژه ای که اکنون آغاز کنید خیلی خوب پیش خواهد رفت، به ویژه کارهایی که به گونه ای با هنر یا خلاقیت در ارتباط باشند؛ خودتان را با فکر کردن به شکست احتمالی ناراحت نکنید. امروز شاید نسبت به آینده رابطه عاطفی خود دچار تردیدهایی شده باشید، به احتمال زیاد این نگرانی ها زودگذر هستند، پس فعلا بحثی در مورد آنها نکنید.

● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز همه به این موضوع که شما چقدر جذاب، خوش صحبت و تأثیرگذار هستید پی خواهند برد. اکنون زمان فوق العاده ای برای دعوت کردن دوستان و اعضای خانواده به منزلتان و یا بیرون رفتن با آنها می تواند باشد. روابط عاطفیتان نیز به طور خارق العاده ای خوب پیش خواهند رفت. در مکالماتی که با عشقتان دارید به نکات جدید و جالبی در مورد او پی خواهید برد و شاید حتی یک بار دیگر عاشق او شوید! دیدار امروزتان فرصت های جدیدی را در رابطه عاشقانه تان به وجود خواهد آورد و امکان تبدیل آن به یک رابطه جدی و طولانی مدت و یا حتی ازدواج را فراهم خواهد کرد. فرصت برایتان فراهم شده است، از این جا به بعد همه چیز به خود شما بستگی دارد.

● متولدین مرداد (شیر):
چه اهل کارهای هنری مثل خواندن، نوشتن، نقاشی و یا موسیقی باشید و چه نباشید، امروز ناگهان انگار الهه هنر به سراغتان آمده و ذهنتان را سرشار از ایده های مختلف کرده است. این ایده هایی که خیلی زیاد و خیلی سریع به فکرتان می رسند را یک جا یادداشت کنید، حتی اگر همین امروز آنها را به کار نگیرید یک روز بالاخره به کارتان خواهند آمد. شاید حتی بتوانید بر اساس یکی از این ایده های ناگهانی کار و کاسبی و شراکت جدیدی برای خودتان راه بیندازید! شما امروز می توانید دیگران را خیلی راحت تحت تأثیر قرار بدهید و این می توان فرصت خیلی خوبی برای مجردهایی باشد که به دنبال نیمه گمشده خود می گردند.

● متولدین شهریور (سنبله):
امروز شما در یک فعالیت گروهی شرکت خواهید کرد که افرادی از جمله برخی دوستان نزدیکتان را در بر می گیرد که علایق و تفکرات مشترکی با شما دارند و دیدگاه فلسفی و معنوی آنها نسبت به زندگی با شما مشابه است. شاید شخصی که دوست دارید نیز تصمیم بگیرد که در این جمع با شما حاضر شود و خوب چه چیزی بهتر از این؟! صحبت هایی که در این جمع می شوند ذهن شما را به شدت به خود درگیر خواهند کرد، شاید بد نباشد بعد از این بحث گروهی همراه با عشقتان کمی پیاده روی کرده و در مورد نقطه نظرات خود صحبت کنید تا ذهنتان کمی آرام شود. خودتان خوب می دانید که صحبت کردن با او همیشه چقدر حالتان را خوب می کند.

● متولدین مهر (ترازو):
امروز شما بیشتر وقتتان را با دوستانتان و همراه با عشقتان خواهید گذراند و در جمعی که قرار می گیرید در مرکز توجه خواهید بود. خواه این جمع یک مهمانی، انجمن ادبی یا هنری و یا هر چیز دیگری که باشد، شما با توانایی بالایی که در حال حاضر در صحبت کردن دارید، با حرف ها و کارهایتان دیگران را به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار خواهید داد. از توجهی که به شما می شود لذت ببرید، اما حواستان را جمع کنید که کاری نکنید که باعث ایجاد حساسین و حسادت در وجود شخصی که دوست دارید شود. سعی کنید ساعات پایانی روز را در خانه و با برنامه ریزی برای هفته ای که در پیش دارید بگذرانید و کمی زودتر به تخت خوابتان بروید.

● متولدین آبان (عقرب):
شخص خیلی جالبی که به تازگی با او آشنا شده اید و شاید حتی از شهر یا کشور دیگری باشد، امروز ممکن است به طور جدی تری وارد زندگی شما شود. این احتمال وجود دارد که شما زمان زیادی را به صحبت کردن با او اختصاص دهید و پی ببرید که موضوعات فرهنگی، هنری، و یا شاید هم اجتماعی جالبی وجود دارند که شما را به خود جذب می کنند اما تا کنون از آنها بیخبر بوده اید. امروز روابط عاطفیتان خودشان به اندازه کافی پیچیده هستند، اما دخالت یک نفر دیگر ممکن است اوضاع را برایتان از این که هست هم بدتر کند، سعی کنید تا جایی که امکان دارد به کسی اجازه ندهید در مسائل خصوصیتان دخالت کند و خودتان با هم کنار بیایید.

● متولدین آذر (کمان):
خواب های عجیب و غریبی که شب گذشته دیده اید ممکن است به طور غیر منتظره ای ایده های جدیدی برای شروع پروژه های خلاقانه و یا پیشرفت وضعیت حرفه ایتان را در ذهن شما ایجاد کنند که اگر به طور جدی آنها را دنبال کنید می توانند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهند. اگر رویاهایتان را یادداشت کنید و بعدا سر حوصله به آنها رجوع کنید خواهید دید که چیزهای زیادی در رابطه با خودتان یاد خواهید گرفت و از افکاری که به ذهن ما می آورند شگفت زده خواهید شد. امروز سعی کنید در بحث هایی که با دیگران دارید طوری صحبت نکنید که انگار از آنها برتر هستید و آنها به اندازه شما نمی فهمند، این موضوع باعث خواهد شد آنها از شما فاصله گرفته و حتی با شما مخالفت کنند.

● متولدین دی (بز):
برقراری روابط اجتماعی با افراد جدید و جذابی که ممکن است در یک دور همی خانوادگی و یا در همسایگی خود با آنها آشنا شوید می تواند اطلاعات جالبی را برای شما به همراه داشته باشد. شاید با موضوعات جدیدی آشنا شوید که شما را به خود جذب می کنند، شاید هم حتی با شخصی آشنا شوید که احساس کنید می تواند شریک عاطفی آینده شما باشد و چند ساعتی با هم صحبت کنید. این که تصمیم بگیرید این رابطه را ادامه دهید یا خیر به خودتان بستگی دارد، اما حتما از امروزتان لذت خواهید برد. یکی از دوستانتان مدتی است که می خواهد شما را ببینید اما شما هر بار با بهانه هایتان از این دیدار شانه خالی می کنید، سعی کنید امروز برای او هم وقت بگذارید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را به کار و مسائل کاریتان اختصاص دهید، اگر هم هیچ یک از اینها نباشد کارهای زیادی در خانه دارید که باید انجام دهید، در هر صورت امروز از آن روزهای تعطیلی نیست که تا ظهر بخوابید و بعد هم روی کاناپه لم بدهید. خوشبختانه دوستان و یا اعضای خانواده کمک کردن به شما خواهند پیوست و صحبت کردن با آنها در حین انجام این کارها باعث خواهد شد که کمتر خسته شوید. اگر بتوانید این مسئولیت هایی که در انتظارتان هستند را به سریعترین شکل ممکن به انجام برسانید این فرصت را خواهید داشت که بقیه روز را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید و حتی با عشقتان دیدار کنید.

● متولدین اسفند (ماهی):
امروز شما بیشتر وقتتان را در کنار خانوده، دوستان نزدیک و عشقتان خواهید گذراند. شاید حتی در بخشی از امروزتان با شریک تجاریتان نیز دیدار داشته باشید. در هر صورت امروز با این همه رابطه اجتماعی و عشق و توجهی که از جانب نزدیکانتان دریافت می کنید حتما برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. همچنین وقت گذراندن با شخصی که دوست دارید و احتمالا مدت خیلی زیادی هم از شروع رابطه عاطفیتان نیز نمی گذرد، باعث خواهد شد احساس نزدیکی بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده و شاید حتی بتوانید با آسایش خاطر بیشتری نسبت به ادامه دادن این رابطه تصمیم گیری کنید.