طالع بینی امروز  پنج شنبه ۷ اردیبهشت

صمیماتی که گرفته بودید بهترین انتخابی بوده اند که می توانستید بکنید. شاید حتی اتفاقی خیلی بهتر از اینها برایتان پیش آمده باشد و فهمیده باشید که بعد از مدت ها بالاخره عاشق شده اید!

دوست عزیزی که 7 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال آنهایی که در زمینه املاک و مستغلات و یا در بورس سرمایه گذاری کرده بودند سود بسیاری به دست خواهند آورد. سفرهای کاری و معاملاتی که می کنید بسیار نتیجه بخش خواهند بود و به اهدافی که در سر دارید خواهید رسید. خوشبختانه خانواده و دوستانتان نیز از شما حمایت می کنند و هر کاری که از دستشان بربیاید برای همکاری با شما انجام خواهند داد؛ این موضوع احساس آرامش خارق العاده ای را به شما هدیه خواهد کرد. عشق و حمایتی که از جانب همسر و فرزندانتان دریافت می کنید به شما انگیزه بیشتری خواهند بخشید تا برای فراهم کردن آرامش و رفاه برای آنها تلاش خود را حتی بیش از قبل کنید. خوشبختانه زحمات شما در محل کارتان دیده می شوند و احتمال این که حقوقتا بیشتر شده و یا ترفیع رتبه بگیرید خیلی زیاد خواهد بود. آنهایی که قبلا عاشق شده بودند و یا آنهایی که در نیمه اول امسال عاشق شوند به احتمال خیلی زیاد خواهند توانست در آخرین فصل امسال به خانه بخت بروند.


● متولد فروردین (بره):
برنامه هایی که برای امروز چیده اید بی گمان عشق زندگیتان را هیجان زده خواهند کرد، از این که آنها را با او در میان بگذارید خجالت نکشید. امروز روز فوق العاده ای برای عاشقی و عشق ورزی است، اما باید مواظب این باشید که زیاده روی نکنید، به ویژه مجردها باید مواظب باشند دچار توهم نشده و رفتار دوستانه کسی را به اشتباه به عنوان یک احساس عاشقانه برداشت نکنند. اگر اعضای خانواده به جانتان غر بزنند که چرا نسبت به خانه و محیط آن بی تفاوت هستید به احتمال زیاد باید حق را به آنها بدهید. محیط زندگی شما اثر مستقیمی روی حال روحیتان خواهد داشت پس آن را حداقل به خاطر خودتان هم که شده تمیز و مرتب نگه دارید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز شما از لحاظ روحی و جسمانی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برید و انگار یک فرشته نجات بخش به دادتان رسیده و تمام درگیری های ذهنی و سختی هایی که طی چند هفته اخیر تجربه کرده بودید را با خود برده است. تا می توانید از این احساس رهایی از نگرانی ها و سختی ها لذت ببرید. در رابطه با روابط عاطفی هم باید بگوییم که برای مجردها فرصت های هیجان انگیزی برای شروع یک رابطه جدید در راه هستند. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنبال آنها بگردید تا مبادا از دست بروند، همیشه چنین فرصت هایی پیش نمی آیند! متأهل ها هم حالا که از لحاظ ذهنی ارامش پیدا کرده اند بهتر است وقتشان را صرف همسر و فرزندانشان کنند.

● متولدین خرداد (دوقلوها):
در این که شما از درست بودن کارهایی که دارید انجام می دهید مطمئن هستید هیچ شکی نیست. شما در راه رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید هیچ هراس و یا تردیدی احساس نمی کنید و همچون ناخدایی هستید که کشتی خود را در دریایی آرام و زیر آسمانی صاف و آفتابی پیش می برد. این احساس خوشایند به احتمال زیاد محصول احساس تعهدی است که این اواخر در کارتان احساس می کنید. این آخر هفته به خودتان برای موفقیت هایی که به دست آورده اید یک جایزه خیلی خوب بدهید و تا می توانید انرژی ذخیره کنید تا هفته بعد را با توانی حتی بیشتر از قبل آغاز کرده و موفقیت های بیشتری را برای خود رقم بزنید.

● متولدین تیر (خرچنگ):
اکنون زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت خود را به کار گرفته و بی آن که نگران این باشید که آیا استعداد کافی را دارید یا خیر، انجام یک کار هنری و یا هر کار خلاقانه دیگری که خودتان می خواهید را آغاز کنید. تا زمانی که سعیتان را نکرده اید چطور می توانید بگویید استعداد لازم را دارید یا خیر، از همه این حرف ها که بگذریم اراده و پشتکار خیلی از داشتن استعداد مهمتر هستند و شما این ویژگی ها را دارید. امروز در زمینه روابط عاطفی خوش شانس هستید و عشق زندگیتان به احتمال خیلی زیاد یک جایی همین دور و برها منتظر شماست. اگر از عالم عشق های رویایی و افسانه ای بیرون آمده و نگاهی به اطرافتان بیندازید خواهید دید که عشق در یک قدمیتان است.

● متولدین مرداد (شیر):
امروز کمی نسبت به راهی که در زمینه حرفه ای در پیش گرفته اید و یا می خواهید در پیش بگیرید دچار تردید و دودلی شده اید. تمام انگیزه ای که برای ادامه این راه احساس می کرده اید ناگهان به طور عجیب و غیر منتظره ای دود شده و به هوا رفته است. یعنی چه اتفاقی می تواند افتاده باشد؟! شاید وقت آن رسیده است که خودتان را مشغول کارهایی کنید که گسترده تر بوده و چیزی بیشتر از منافع و علایق شخصیتان را در برمی گیرند و به غیر از خود شما زندگی اطرافیانتان را نیز تغییر خواهند داد. در این که شما بهترین عاشق دنیا هستید هیچ شکی نیست، اما امروز بهتر است مواظب باشید طرف مقابلتان را با عشق خفه نکنید!

● متولدین شهریور (سنبله):
امروز مثل این که شما در ارتباط با دنیای اطرافتان گرفتار سراب و توهم شده اید. شما این طور احساس می کنید که اطرافیانتان دارند به شما دروغ می گویند و یا می خواهند چیزی را از شما مخفی کنند. اما اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که این خود شما هستید که دارید در مور بعضی چیزها دروغ می گویید و مخفی کاری می کنید و همین باعث شده دچار این توهم شوید که دیگران هم دارند همین کار را می کنند. چرا همه چیز را برای خودتان و بقیه اینقدر پیچیده می کنید؟ از بیان افکار و احساساتتان نترسید در غیر این صورت تمام روز و حتی آخر هفته خودتان و عزیزانتان را با این افکار بیهوده و بی پایه و اساس خراب خواهید کرد.

● متولدین مهر (ترازو):
امروز محکم به پول هایتان بچسبید زیرا به دلیل نامعلومی امروز دوست دارید هر طور شده هر پولی که دم دستتان بیاید را به آتش بکشید، خواه با خریدن هدیه های گران قیمت و غیر ضروری برای دیگران باشد، خواه با قرض دادن به کسی که می دانید هرگز این پول را به شما پس نخواهد داد! شما باید راه های بهتری برای خرج کردن و یا بهتر بگوییم سرمایه گذاری پول هایتان پیدا کنید. خودتان که بهتر از هر شخص بهتری می دانید برای به دست آوردن هر ریال آن چقدر زحمت کشیده اید! لازم نیست برای نشان دادن علاقه و توجهتان به دیگران حتما برای آنها پول خرج کنید، گاهی در اختیار قرار دادن وقت و انرژیتان می تواند بیش از هر چیز دیگری نشان داده عشق و علاقه تان باشد.

● متولدین آبان (عقرب):
امروز به هیچ عنوان روز خوبی برای امضای هر گونه قرارداد و یا خرید و فروش از هر نوع که به فکرتان برسد نیست. حتی اگر برای خرید یک آدامس تا سوپرمارکت سر کوچه تان هم بروید یک دنیا خرید غیر ضروری کرده و یک عالم خرج بیهوده روی دست خودتان می گذارید. پولتان را در جای امنی گذاشته و به هیچ عنوان هم به پس اندازهایی که دارید دست نزنید. حتی بحث بر سر هر معامله ای هم به شما توصیه نمی شود، هرچقدر هم که این معامله خوب به نظر برسد و فکر کنید موقعیت خوبی را دارید از دست می دهید هم به نفعتاناست که بیخیال آن شوید. اگر واقعا قرار باشد شما این کار را انجام دهید فردا هم فرصت انجام آن برایتان فراهم خواهد بود.

● متولدین آذر (کمان):
آیا از این که نمی توانید وضعیت فعلیتان را تغییر داده و حداقل به آن چیزی که خودتان می خواهید نزدیک کنید مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که به شما تحمیل شده و علاقه ای به آن ندارید و یا فقط به خاطر تجربه های گذشته چنین طرز تفکری در شما ایجاد شده و حتی کوچک ترین تلاشی برای تغییر آن نمی کنید؟ دیگران شما را تشویق به پذیرش مسئولیت هایی کرده اند که خیلی بیشتر از حد توانتان بوده اند و شما احساس کرده اید موظف به پذیرفتن آنها هستید و حالا هم کار به اینجا کشیده شده است! از این که دیگران ناراحت شوند نترسید، هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی چنین اتفاق بیفتد، پس خیلی راحت به آنها «نه» بگویید!

● متولدین دی (بز):
پیش بینی می شود که امروز برای شما یک روز عالی و دلپذیر باشد. شما می توانید با تکیه به آنچه امروز برایتان پیش می آید اعتماد به نفستان را که طی چند هفته گذشته به شدت به چالش کشیده و کاهش یافته بوده است را دوباره بازیابی کنید. شاید با به وجود امدن این شرایط وسوسه شده و تحت تأثیر شور و هیجان ناشی از آن کارهایی انجام دهید که زیاد درست نیستند. بهتر است زیاده روی نکنید و چند روزی صبر کنید تا این حالت روحیتان به وضعیت تعادل و ثبات رسیده و بتوانید نگرش دقیق تری داشته و تصمیمات بهتری بگیرید. فعلا از شور و نشاطی که به دست آورده اید استفاده کرده و از آخر هفته لذت ببرید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ممکن است در ارتباط برقرار کردن با دیگران و درک حرف ها و احساسات آنها با مشکلاتی روبرو باشید. انگار یک چیزی مانع شما شده و نمی گذارد آن طوری که باید با آنها در ارتباط باشید. تجبی ندارد اگر با چنین احساس ناخوشایندی در پایان روز دلتان بخواهد به یک جای دور بروید، یک جایی که هیچ کسی شما را نشناسد و بتوانید همه این احساسات نه چندان خوشایند را فراموش کنید. جایی که بعد از یک هفته پرفشار و خسته کننده بتوانید همه مسئولیت ها و کارهای این دنیا را فراموش کرده و راحت باشید. فعلا زمان کافی برای رفتن به جایی دور دست را در اختیار ندارید، اما از آخر هفته برای تنوع بخشیدن به حال و هوایتان بهره ببرید.

● متولدین اسفند (ماهی):
امروز شما پر انرژی و بشاش هستید و صورتتان از شادی می درخشد. این تغییر در حال و هوایتان بعد از چند هفته سخت و دلگیر برای شما واقعا خوشایند است. بالاخره برایتان مشخص شده است که تصمیماتی که گرفته بودید بهترین انتخابی بوده اند که می توانستید بکنید. شاید حتی اتفاقی خیلی بهتر از اینها برایتان پیش آمده باشد و فهمیده باشید که بعد از مدت ها بالاخره عاشق شده اید! در هر صورت این اتفاق های خوب باعث شده اند خیلی بهتر و راحت تر از همیشه با دیگران ارتباط برقرار کرده و شادی و انرژی مثبتی که در وجود خود احساس می کنید را با آنها هم شریک شوید. تقسیم کردن شادی هایتان با دیگران نه تنها چیزی از آنها کم نمی کند بلکه باعث بیشتر شدن آنها خواهد شد!