طالع بینی 17 آذر سال ۹۵

امروز انتظار این را ندارید که احساساتتان بخواهند سر راه پیشرفتتان قرار بگیرند، اما طبقه بندی تمام گزینه های پیش رویتان وقتی نتیجه خاصی را برای خودتان در نظر گرفته اید می تواند کار دشواری باشد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 17 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال می تواند برای شما سالی باشد که در آن عشق حقیقی را پیدا خواهید کرد و یا شاید هم متوجه شوید که عشقتان مدت ها در همین چند قدمی شما بوده و خودتان حواستان نبوده است. مسئولیت هایی که زندگی به دوش انسان می گذارد گاهی آنقدر وقت ما را می گیرند که فراموش می کنیم عشق برایمان چه اهمیتی دارد، شاید امسال را هم با همین روند شروع کنید و بیشتر وقتتان را به کار و تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ایتان اختصاص دهید، اما تابستان امسال همه چیز تغییر خواهد کرد. در روز تولدتان به ریشه های خود نگاهی بیندازید و ببینید از کجا به کجا رسیده اید. از کسانی که ریشه شما را کاشته اند و آن را پرورش داده اند سپاسگزار باشید. آیا برای این که نتیجه تمام زحماتتان را ببینید آماده اید؟ امسال زمان برداشت ثمره زحماتتان فرا رسیده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دیگران نشان دهید که طی این مدت چه چیزهایی کسب کرده اید.

● متولد فروردین (بره):



شاید نسبت به این که در مسیر درست قرار دارید یا خیر دچار تردید شده باشید و فکر کنید شاید باید راه جدیدی را در پیش گرفته و همه چیز را از صفر شروع کنید؛ با این حال امروز نمی توانید هیچ گزینه دیگری را هم بپذیرید. به علاوه این چالش درونی، شما خیلی راحت و سریع نسبت به هر کسی که بخواهد حرفی بزند یا کاری مخالف میل شما بکند واکنش نشان دهید. خوشبختانه شرایط کیهانی رفتار شما را تعدیل کرده و کمک می کند در روابط اجتماعی خود آرامش بیشتری داشته باشید. امروز کمی انعطاف پذیری زندگیتان را بهتر خواهد کرد و حتی هفته هایی که پیش رو دارید را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. نیازی نیست اینقدر روی برنامه های قبلیتان پافشاری کنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):



امروز اهداف شما با احساسات لطیفتان در یک راستا نیستند و دلتان می خواهد این بحران درونی هرچه زودتر به پایان برسد. همین وضعیت باعث شده که خیلی سریع عصبی شوید. شما در حال حاضر به هیچ عنوان نمی توانید با افرادی که بخواهند سر راهتان قرار بگیرند کنار بیایید و ترجیح می دهید از دیگران فاصله بگیرید تا راحت تر باشید؛ اما بهترین راه برای رسیدن به آرامش کنار آمدن با دیگران و داشتن درک متقابل است. در حال حاضر فرصت مناسبی برای حل مشکلات عاطفیتان به وجود آمده است، اگر این کار را همین حالا انجام ندهید و با مشکلات پیش رویتان مواجه نشوید در زمانی که اصلا فکرش را نمی کنید و آمادگی اش را هم ندارید خودشان به سراغتان خواهند آمد.

● متولدین خرداد (دوقلوها):



امروز اخلاقتان کمی تند شده است و منتظرید کسی کوچک ترین تمایلی به جر و بحث نشان دهد تا یک جنگ تمام عیار به راه بیندازید. با این حال به نفعتان است خودتان را از چنین چالش هایی دور نگه دارید. از طرفی هم بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام راه را باید در پیش بگیرید. شما همه جوانب هر دو طرف را در نظر گرفته اید، اما نمی توانید تصمیم نهاییتان را گرفته و یکی را انتخاب کنید. شما متوجه هستید که برای رسیدن به هدف باید سریعا عکس العمل نشان دهید ولی دچار حیرت و سردرگمی شده و نمی دانید باید چه کار کنید. حرف زدن در مورد گزینه های مختلفی که دارید برای رسیدن به آن چه می خواهید کمکی به شما نخواهد کرد؛ باید دست به عمل بزنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):



شما از این که ایده ای نوظهور که در ذهن خود دارید بتواند به خودی خود کاری از پیش ببرد مطمئن نیستید و فکر می کنید که شاید باید کمی صبر کنید تا این افکار و ایده ها پختگی و بلوغ کافی را پیدا کنند و به همین دلیل هم از این که حرکت بعدیتان چه باید باشد مطمئن نیستید. احتیاط کردن بهتر از پشیمانی است شعار همیشگی شماست، اما آیا این حرف همیشه درست است؟ شاید بهتر باشد با یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتمادتان در رابطه با این موضوع مشورت کنید. اگر با کسی درگیری داشتید سعی کنید خیلی با او بحث نکنید، شما برنده این جنگ نخواهید بود و تنها اعصاب خودتان و طرف مقابلتان را بهم خواهید ریخت.

● متولدین مرداد (شیر):



امروز تکه و کنایه های یکی از نزدیکانتان می تواند باعث عصبانیت شما شود و شما تا حدی احساس خشم و آشفتگی می کنید که حتی قادر نیستید پاسخ متقابلی بدهید و خودتان را تخلیه کنید. شما در ظاهر با اعتماد به نفس رفتار می کنید، اما از درون ممکن است نسبت به خودتان دچار تردید شده و حتی کمی بترسید. با این حال خوشبختانه شما قادر هستید که زیبایی و اصالت موجود در رفتار دیگران را ببینید، اگر هیچ انتظاری نداشته باشید و برای هر چیزی سپاسگزار باشید حالتان بسیار بهتر خواهد شد. شما برای نشان دادن توانایی خود برای انجام هر کاری آماده اید، ولی سعی نکنید برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران تمام انرژی و توان خودتان را صرف کنید.

● متولدین شهریور (سنبله):



امروز شما به استحکام زمین زیرایتان شک دارید و با احتیاط بسیاری قدم برمی دارید. طوری به نظر می رسد که انگار یک حرکت اشتباه می تواند اشتباهاتی جبران ناپذیر را به همراه داشته باشد و باعث شود تمام روزتان را با احساس ندامت و ناراحتی بگذرانید. این درگیری ذهنی باعث می شود که حتی نسبت به کوچک ترین جزئیات هم حساسیتی بیش از حد پیدا کرده و خودتان را بخاطر این مسائل درگیر بحث های بیهوده کنید. وضعیت موجود برای همه با تنش و آشفتگی همراه است، اما همین نزدیکی ها می توانید جنبه مثبت اوضاع را هم ببینید. خوشبختانه ترکیب نقشه ای منطقی با مهارت هایی که دارید می تواند بهترین فرمول برای رسیدن به موفقیت باشد.

● متولدین مهر (ترازو):



امروز یک جای کار ایراد دارد و همه طوری رفتار می کنند که انگار منتظرند کوچکترین مخالفتی با گفته ها و عقایدشان صورت بگیرد تا با خشونت تمام واکنش نشان دهند. شما همچنان تحت تأثیر احساسات خود قرار دارید، اما این مثبت اندیشی شما می تواند به سادگی و با رفتارهای اطرافیانتان از بین برود. بهر حال با کمی سیاست و دور اندیشی می توانید نه تنها صلح و آرامش درونیتان را حفظ کنید، بلکه اطرافیان را نیز تحت تأثیر آن قرار دهید. سعی کنید به جای بحث کردن با دیگران و حرف های بیهوده خودتان را با انجام کارها و وظایفتان مشغول کرده و با رفتار خود برای دیگران نیز به الگویی قابل احترام تبدیل شوید.

● متولدین آبان (عقرب):



امروز به زبان آوردن خواسته هایتان می تواند برای شما چالش بزرگی باشد. شرایط کیهانی موجود وضعیتی را به وجود آورده است که در آن هیچ چیز برای شما واضح و مشخص نیست و نمی دانید باید چه جهتی را در پیش بگیرید. به هر طرف که نگاه می کنید موجی از خشونت و حالت تهاجمی در اطرافیانتان می بینید و شاید با خودتان فکر کنید بهترین کار این است که از هر کسی که می خواهد بحث راه بیندازد فاصله بگیرید. با این حال شاید دوری کردن از بحث در مورد مسائل شخصی و پرداختن به موضوعات کلی که مخالفتی ایجاد نمی کنند بهترین گزینه باشد. در مورد چیزهایی صحبت کنید که نقاط مشترک شما و اطرافیانتان را در بر می گیرند.

● متولدین آذر (کمان):



امروز انتظار این را ندارید که احساساتتان بخواهند سر راه پیشرفتتان قرار بگیرند، اما طبقه بندی تمام گزینه های پیش رویتان وقتی نتیجه خاصی را برای خودتان در نظر گرفته اید می تواند کار دشواری باشد. بحث و جدل با خودتان و دیگران کمکی به شما نخواهد کرد، اما نمی توانید هم از آن اجتناب کنید. با این حال شرایط کیهانی در حال حاضر به نفع ماست و با استفاده از این موقعیت خواهید توانست به انرژی منفی اطرافتان غلبه کرده و هدف مثبتی را برای خود مشخص کنید. در زمینه روابط عاطفیتان به این نکته توجه کنید که اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد، به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند.

● متولدین دی (بز):



شما مجبور به تصمیم گیری هستید، اما هیچ چیز برایتان مشخص نیست و حتی در مورد کوچک ترین چیزها هم تردید دارید. این وضعیت فقط به شما محدود نمی شود و تقریبا همه امروز با چنین مشکلی مواجه هستند. شما فقط به اندکی زمان برای فکر کردن نیاز دارید، در غیر این صورت در مقابل کوچکترین مخالفتی هم واکنش های شدید نشان داده و ذهنتان را با افکار کاملا بی ربط پر خواهید کرد. خوشبختانه اگر خودتان بخواهید برایتان ممکن خواهد بود که یک قدم عقب تر رفته و نگاهی کلی و غیر جانبدارانه به وضعیت موجود بیندازید. داشتن نگرش صحیح غیر ممکن را برایتان ممکن خواهد کرد و تمامی راه ها را برایتان هموار خواهد ساخت.

● متولدین بهمن (ظرف آب):



امروز انگار همه دنبال دردسر می گردند و منتظر اشاره ای هستند تا دعوا به راه بیندازند و شما نمی دانید برای این که خودتان را از این معرکه نجات دهید تا چه حد باید فاصله تان را با آنها حفظ کنید. با این حال امروز بخت با شما یار است و جذابیتی بیش از همیشه دارید که می تواند در این روز آشفته کمک زیادی به شما بکند. سعی نکنید به خاطر دیگران خود واقعیتان را از کسی مخفی کنید؛ به قول جان لنون این که عجیب نباشید عجیب است! شاید به دلیل وضعیت امروز نگران این باشید که روابطتان تحت تاثیر قرار بگیرند و حتی تصمیم بگیرید از دیدن کسی که دوست دارید فرار کنید تا مبادا مجبور باشید با این مشکلات مواجه شوید؛ بهتر است تا این مشکلات تازه هستند آنها را حل کنید.

● متولدین اسفند (ماهی):

امروز به نظر می رسد که همه قصد دارند اعصاب شما را خرد کنند و برای این که بتوانید امروز را بدون دردسر بگذرانید باید پوستتان را کلفت کنید و به آنچه در اطرافتان می گذرد بی تفاوت باشید. سعی کنید جملات تمسخر آمیز و همراه با خشونت دیگران را به خودتان نگیرید. شما تنها کسی نیستید که تنش و اضطراب موجود در امروز را احساس می کند، اما بهتر است سعی کنید کمی تنها بمانید و خودتان را از انرژی منفی دیگران دور نگه دارید؛ به قول لائوتسه تمام دنیا در برابر ذهنی که آرام است تسلیم می شود. اگر یادتان باشد با همه با مهربانی و احترام برخورد کنید و مثل همیشه درستکار باشید، امرز را با سربلندی پشت سر خواهید گذاشت و کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت.