طالع بینی 20 مهر سال ۹۵

امروز حوصله ندارید و به دنبال دلیل آن می گردید. سعی کنید خیلی ذهن تان را درگیر نکنید زیرا دلیل خاصی برای آن وجود ندارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 20 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما عاشق تولد های شلوغ هستید. دوست دارید یک کیک پر از شمع داشته باشید و با کلاهی رنگارنگ روی سر شمع های آن را فوت کنیو همه برایتان هورا بکشند. به همین دلیل بهتر است دوستان تان را دعوت کنید و خوش بگذارنید. امروز در جایی از زندگی خود ایستاده اید که اعتماد به نفس تان افزایش یافته و ایمان تان به خود محکم شده است. حال که خدا شما را بار دیگر متولد کرده و از این که یک سال دیگر بزرگ شده اید، احساس خوبی دارید، به ندای درونی تان گوش دهید و به جای این که منتظر جواب از دیگران باشید، خود راه درست را پیدا کنید. در اواخر آذر فرصت های مالی خوبی برایتان فراهم می شود، از آن نهایت استفاده را بکنید.

● متولد فروردین (بره):

نگرانی شما در مورد گذشته تان، بی مورد است زیرا اتفاقی است که تمام شده است. با فکر کردن و تجزیه و تحلیل کردن آن تنها خودتان را آزار می دهید. بهتر است به فکر روزهای پیش رو باشید و زمان حال خود را فدای گذشته تان نکنید. یک مسافرت می تواند ذهن شما را از هر چیزی خالی و در نتیجه شما را برای اتفافات خوب آینده آماده کند. به حساب بانکی های خود نگاهی بیاندازید زیرا اخیرا از آنها غافل شده اید. با یک برنامه ریزی درست می توانید آن مقدار پولی را که بدان احتیاج دارید، ذخیره کنید.


● متولدین اردیبهشت (گاو):

اگر چه از شریک زندگی تان کمی دور شده اید اما این دوری موقتی است. شاید فکر کنید که دوستان تان در این شرایط تنهایتان گذاشته اند اما این هم تصورات غلط ذهن شماست. اخیرا به دلیل سختی هایی که پشت سر گذاشتید، کمی دل نازک شده اید. سعی کنید کمی از دورمرگی هایتان دور بمانید و به خودتان استراحت دهید. طبیعت می تواند یک منبع انرژی برایتان باشد و حالتان را بهبود بخشد. امروز دوستی با شما تماس می گیرد و شما را دعوت می کند. دعوت او را بپذیرید زیرا لحظات خوشی را در کنار آن تجربه خواهید کرد.


● متولدین خرداد (دوقلوها):

احساس می کنید که اتفاقات عجیبی در اطراف تان در حال رخ دادن است. کارهای زیادی رو سرتان ریخته و اطرافیان تان از شما انتظار زیادی دارند که این موضوع نیز شما را عصبی کرده است. بهتر است در خانه نمانید. خودتان را به یک ناهار یا شام خوشمزه دعوت کنید یا به خرید بروید. خواب کامل هم می تواند حالتان را سر جایش بیاورد. اما این را هم یادآوری کنیم که هیچ چیز ارزش ندارد که شما خودتان را برایش قربانی کنید. آرامش ذهن شما مهمترین اولویت زندگی تان است.


● متولدین تیر (خرچنگ):

کارهای زیادی روی سرتان ریخته که شما را از فعالیت در شبکه های اجتماعی محروم کرده است. از یک طرفی راهی که در پیش گرفته اید درست است زیرا همین حالا زمان تلاش است و اگر فرصت هایتان را از دست بدهید، هیچ جوره جبران نمی شود. از طرف دیگر هم باید به سلامت خود اهمیت دهید. شاید حال زمان خوبی برای ایستادن و استراحت کردن نباشد اما خوشی های کوچک هم می تواند در تغییر روحیه تان موثر باشد. از مواد غذایی مصرفی خود اطمینان حاصل کنید تا انرژی مورد نیاز را برایتان فراهم کند.


● متولدین مرداد (شیر):

این طور به نظر می رسد که روی چرخی نشسته اید و بدون هیچ مانعی، با سرعت بالا، به پیش می روید. حتی فرصت این که در میان راه به چیزی چنگ بزنید هم ندارید. اما حواستان به شرایط اطراف تان باشد زیرا ممکن است با یک طوفان همه آرزوهایتان نقش بر آب شود. به دنبال یک رابطه ای رمانتیک می گردید. منتظر نباشید که فردی این خواسته شما را برآورده کند، شما خودتان باید سعی کنید آنچه دلتان می خواهد را به دست آورید. جمله های عاشقانه، خرید هدیه یا حتی روشن کردن چند شمع هم می تواند فضا را به آن شکلی که شما دست دارید، تغییر دهد.


● متولدین شهریور (سنبله):

فردی به همسایگی شما خواهد آمد که بهتر است با او ارتباطی نزدیک برقرار کنید. اما بهتر است در این کار عجله نکنید. او این روزها سرش شلوغ است و تمرکز کافی ندارد اما به زودی فرصتی فراهم می شود تا با هم آشنا شوید و روزهای خوشی را در کنار هم تجربه کنید. به فکر انجام کاری هستید اما در انجام آن تردید دارید. برای رهایی از تردیدتان با خانواده خود مشورت کنید تا دیدگاههای دیگری نیز به رویتان گشوده شود و با دیدی باز بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.


● متولدین مهر (ترازو):

امروز ممکن است از کارهایتان کمی عقب بمانید و همه را با کمی تاخیر انجام دهید. اما نگذارید این موضوع شما را نگران کند و بر روند کارهایتان تاثیر گذار باشد. از آنجا که هدف شما بلند مدت است، تاثیری منفی بر کارهایتان نخواهد گذاشت. اگر مسائل مالی ذهن تان را درگیر کرده اند، بهتر است کمی از خوشی هایتان بزنید و پول بیشتری ذخیره کنید. شما فردی هستید که به قولی هم خدا را می خواهید و هم خرما را. اما برخی جاها مجبورید میان آنها یکی را انتخاب کنید پس تمرکزتان را در حال حاضر بر این موضوع بگذارید.


● متولدین آبان (عقرب):

عشق زندگی تان امروز کمی آشفته به نظر می رسد و این موضوع روحیه شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اما بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که برای او یک تکیه گاه باشید. آرامش خود را حفظ کنید تا شریک زندگی تان قادر باشد دردو دل هایش را پیش شما به زبان آورد. دوستان زیادی هم دارید که می توانید روی آنها حساب باز کنید. به زودی تاریکی ها تمام می شود و شما می توانید در روشنایی و با خیال راحت قدم بردارید.


● متولدین آذر (کمان):

امروز حوصله ندارید و به دنبال دلیل آن می گردید. سعی کنید خیلی ذهن تان را درگیر نکنید زیرا دلیل خاصی برای آن وجود ندارد. این حالت شما به دلیل استرسی است که اخیرا تجربه کرده اید. سخت نگیرید تا همه چیز به شرایط عادی خود باز گردد. امروز را استراحت کنید و از فردا کارهای روزمره تان را از سر بگیرید. دوستی در انتظار خبری از شماست. شما نیز این را می دانید اما در اعمال آن درنگ می کنید. پیشنهاد ما این است که هر چه سریع تر با او تماس بگیرید زیرا بعضی چیزها قابل جبران نیستند.


● متولدین دی (بز):

مسائل عاطفی تان امروز خیلی خوب پیش نمی رود. ممکن است حتی اتفاقات اطراف تان حسادت شما نسبت به شریک زندگی تان برانگیزد. اما واقعیت این است که اتفاقات آنطور که شما می بینید، نیستند. با کنترل احساسات و تمرکز بیشتر می توانید به حقایق پی ببرید. فقط دست از پیش داوری بردارید و صبور باشید. به زودی مسافرتی در پیش دارید که هیجان زیادی را به زندگی تان می آورد و حتی تاثیرش را تا مدت ها پس از آن نیز خواهد گذاشت.


● متولدین بهمن (ظرف آب):

تلفنی به شما می شود که اصلا انتظارش را نداشته اید. اگر چه فردی که با شما تماس می گیرد، فرد خاصی نیست اما خبرهایی را به گوش تان خواهد رساند که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. شاید بد نباشد اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید سپس وارد عمل شوید. تولد یکی از دوستان تان نزدیک است. از آنجا که رابطه میان شما و او کمی شکراب شده است، بهتر است با یک هدیه او را سورپرایز کنید و به تمام دلخوری هایتان مهر باطل بزنید. زندگی کوتاه است، از آن نهایت لذت را ببرید.


● متولدین اسفند (ماهی):
امروز بهتر است کمی به مسائل با زاویه دید جدی تری نگاه کنید. تصمیمات مهمی است که امروز باید آنها را به سرانجام برسانید یا حتی قدم های اول را که بسیار مهم اند، محکم بردارید. قبل از هر تصمیم گیری ذهن تان را از مسائل مختلف خالی کنید تا بتوانید تمرکز کامل داشته باشید. اشتباه در این راه جبران ناپذیر است. اگر میان شما و شریک زندگی تان اختلاف افتاده، امروز بهترین زمان است که قدم پیش بگذارید. با معذرت خواهی غرور شما خدشه دار نمی شود، به این دلیل که رابطه شما یک رابطه عادی نیست و ارزش آن را دارد که از خودتان بگذرید.