نکاتی برای آرایش در تابستان

نکاتی برای ماندگاری آرایش در تابستان

Spf استفاده کنید


در طول تابستان خورشید از چیزی که به نظر می‌رسد داغ تر است. به یاد داشته باشید پوست شما در حین راه رفتن بیشتر از هر جای دیگری در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد. استفاده از ضدآفتاب دارای spf روی صورت و بدن برای حفاظت از پوست در مقابل آفتاب‌سوختگی و جلوگیری از ایجاد خطوط روی پوست و جوش‌ها ضروری است.


از لوازم ضدآب استفاده کنید


اگر می‌خواهید زمان زیادی را در بیرون از خانه بگذرانید و یا به یک مهمانی در فضای باز دعوت‌شده‌اید و باید آرایشتان برای زمانی طولانی روی صورتتان بماند خط چشم و ریمل خود را با نمونه‌های ضدآب عوض کنید. این کار شما را مطمئن می‌کند که هرچقدر عرق کنید یا هرچه در استخر شنا کنید بازهم آرایش چشمتان عالی به نظر برسد.


هایلایتر صورت زیر کرم پودر بزنید



این ترفند برای زمانی که می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید عالی است و برای تمامی پوست‌ها کاربرد دارد. یک هایلایتر صورت مایع تهیه‌کرده و مقداری از آن را روی تمام صورت خود طوری پخش‌کنید که طبیعی به نظر برسد. می‌توانید از یک کرم پایه‌ی رنگ روشن با اسفنج یا برس مخصوص روی آن استفاده کنید.اگر بخواهید می‌توانید مقدار هایلایتر را روی استخوان گونه‌ی خود کمی زیادتر کنید.


همیشه دو رژ داشته باشید


تعطیلات آخر هفته در تابستان می‌تواند فرصتی عالی برای یک مهمانی شبانه یا تفریح در بعدازظهرها باشد. بنابراین همیشه با خود وسایلی که ممکن است لازمتان شود را همراه داشته باشید. داشتن یک کیف آرایشی کوچک برای قرار دادن وسایل آرایشی اولیه ایده‌ی خوبی است، و همیشه در این کیف خود دو رنگ متفاوت رژ لب داشته باشید. یکی از آن‌ها باید برای روز باشد و یکی دیگر برای شب‌ها. زمانی که می‌خواهید برای بیرون رفتن در شب آرایش کنید از رنگ‌های پررنگ تر استفاده کنید تا تأثیرگذارتر باشند.


اسپری ثابت‌کننده‌ی آرایش



استفاده از یک اسپری تثبیت آرایش راهی عالی است تا مطمئن باشید آرایش شما همیشه تازه به نظر رسیده و هر جا بروید پاک نمی‌شود. زمانی که می‌خواهید کمی رطوبت به پوست خود اضافه کنید می‌توانید از اسپری های رطوبت رسان صورت استفاده کنید که دارای روغن‌های طبیعی هستند و صورت شما را شاداب و خنک نگه می‌دارند. قبل از ترک خانه با اسپری تثبیت‌کننده آرایش خود را ماندگار کنید و در تمام روز همراه خود اسپری رطوبت رسان داشته باشید تا همیشه احساس خنکی و طراوت کنید.