این محلول طبیعی مژه و ابروهای تان را چند برابر می کنند!!

مژه و ابرو اجزای اصلی صورت هستند که تاثیر بسیاری بر زیبایی چهره می گذارند. اگر شما هم از مژه و ابروهای کم پشتی رنج می برید با این محلول های طبیعی مزه و ابروهای تان را پرپشت کنید.

مژه و ابروهای تان را با روش های موثر سنتی پرپشت کنید

قبل از استفاده از هر نوع روغن یا محلولی لازم است از پاک و بهداشتی بودن محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای این منظور با استفاده از شامپو بچه ابرو و مژه‌ها را شست‌ و شو داده و پس از خشک کردن از روش‌های ذکر شده بهره ببرید.


روغن بادام برای پرپشت کردن مژه و ابرو

روغن بادام تلخ یا شیرین هر کدام را که در دسترس دارید مفید خواهد بود، البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشد. کافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک‌ کن یا برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.


پرپشت کردن مژه و ابرو با روغن زرده تخم‌ مرغ

استفاده از روغن زرده تخم‌ مرغ که دارای پیشینه تاریخی نیز هست در تقویت و پرپشتی ابرو و تقویت مژه بسیار نقش دارد.


یک ترکیب روغنی عالی برای پرپشت کردن مژه و ابرو

ترکیب روغن‌های مار، مورد، رزماری و ماساژ آنها به ابرو و مژه در تقویت و پرپشتی تاثیر فوق‌العاده دارد.




روغن هفت‌ مغز

بی‌شک روغن هفت‌ مغز یکی از بهترین روغن‌های ترکیبی است که از هفت‌دانه روغنی مانند بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه‌دانه، پسته، کنجد و کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز برای رشد و تقویت ابرو و مژه یکی از بی‌نظیرترین ترکیبات روغنی است.



نکته مهم

تمام روغن‌ها و روش‌های گفته شده را به صورتی مورد استفاده قرار دهید که وارد چشم نشوند چون با ورود هر جسم خارجی و استریل نشده داخل چشم دچار سوزش، خارش و اشک می‌شود.