زنان با فاصله گرفتن از شما می خواهند چه پیامی را برسانند

زمانی که حس می‌کنید یک خانم از شما فاصله می‌گیرد شاید می‌خواهد با این کار خود پیغامی برساند. مکالمات مؤثر بین افراد با درک پیام‌هایی است که فرد مقابل می‌خواهد برساند.

چیزی درست نیست


نویسنده در کتاب " مردان مریخی، زنان ونوسی " می‌گوید زنان روش خود را برای بیان نیازها و احساساتشان در رابطه دارند. زمانی که زن از دست‌یابی به انتظارات خود در رابطه ناامید شود، به‌طور غریزی سعی می‌کند به فرد دیگری نزدیک شود که می‌تواند نیاز او را برآورده کند. زمانی که یک زن سعی می‌کند خود را از شما فاصله دهد شاید نشانه‌ای از یک اشتباه یا تناقض در بخشی از رابطه باشد که برای او اهمیت زیادی دارد.


من می‌ترسم


زنان اغلب احساسات خود را راحت بیان می‌کنند اما گاهی حس ترس مانع از این کار می‌شود و تصمیم می‌گیرند ساکت باشند زیرا سکوت بهترین دفاع است. حرف نزدن درباره‌ی یک موضوع، هرچه که باشد، نشانه‌ای از ترس زن از بیان آن است زیرا با خودش فکر می‌کند ممکن است با گفتن این حرف آسیب ببینم.


گیج شده‌ام

سکوت و ایجاد فاصله می‌توانند نشان دهند زن می‌خواهد پیغامی را برساند: " من گیج شده‌ام. من قبل از صحبت درباره‌ی این موضوع به کمی زمان نیاز دارم تا آن را در ذهنم مرتب کنم ". بسیاری از زنان به این دلیل بین خود و فرد مقابل فاصله‌ی احساسی و فیزیکی ایجاد می‌کنند که تصور دارند نیاز است بارها و بارها دوباره احساسات خود را بررسی کنند. در این‌گونه موارد شاید این فاصله همیشه نشانه‌ی بدی نباشد. شاید این فاصله موقتی است و در نهایت به نتایجی مثبت منتهی شود.


من عصبانیم


زنان وقتی‌که واقعاً عصبانی‌اند می‌توانند بسیاری از موانع پیش روی خود را کنار بزنند. " سکوت درمانی " و یا ایجاد فاصله می‌تواند نشانه‌ای از خشم زیاد یک زن باشد، به حدی که نمی‌تواند با آن خشم ارتباطی با شما برقرار کند. شاید او نمی‌خواهد با حرف زدن و دعوا با شما خشم خود را تخلیه کند.


من بی‌علاقه‌ام

هفته‌ها جواب ندادن به تماس‌ها و پیام‌های متنی و یا ممانعت از مکالمه با شما در جمع شاید نشانه‌ای از تمایل نداشتن زن به برقراری ارتباط و یا ادامه دادن آن با شما باشد. زنان ترجیح می‌دهند یک رابطه را به‌طور رسمی به پایان برسانند، اگر خداحافظی با شما برای آن‌ها سخت باشد حتی ممکن است ترجیح دهند بدون هیچ حرفی بروند.


می‌خواهم امتحانت کنم

فاصله می‌تواند راهی برای تست کردن رابطه باشد. زنان گاهی در ظاهر فاصله ایجاد کرده و تظاهر به خشم، گیجی یا بی‌علاقگی می‌کنند تا ببینند چقدر برای برگرداندن او و درست کردن اوضاع تلاش می‌کنید. مشکل اینجاست که شاید شما ندانید مشکل زن واقعی است و یا تنها می‌خواهد با بیشترین قدرت شما را امتحان کند.


من مستقل هستم

بعضی فاصله‌ها منفی نیستند. هرچه زنان بیشتر بخواهند در زندگی خود مستقل بوده و به کسی نیاز نداشته باشند ممکن است کمتر درگیر روابط شوند. آن‌ها نیاز به فضا و زمانی بدون حضور شما دارند.