هفته سوم دی ماه ۹۴

آرامش رمز موفقیت شماست. سعی کنید آن را همیشه حفظ کنید.

متولدین فروردین:
در این هفته اتفاق‌هایی متفاوت با زندگی روزمره برای شما رخ می‌دهد. پس بهتر است این روزها کمی بیشتر حساب و کتاب کرده و در خرج کردن پول‌هایتان مقتصدتر عمل کنید.

متولدین اردیبهشت:
هفته فوق‌العاده‌ای در انتظار شماست. با فرصت‌های شغلی خوبی روبه‌رو خواهید شد. سعی کنید این موقعیت‌ها را با همسر خود در میان بگذارید؛ در موردشان با او صحبت کنید و از او مشورت بگیرید. نگران مشکلات کوچکی که پیش آمده، نباشید. مطمئنا طی این هفته مشکلات هم رفع خواهد شد.

متولدین خرداد:
طبیعی است که آغاز هر کار جدیدی اگر سخت نباشد، آسان هم نبوده و با استرس همراه می‌شود. اما قدرت شما بیش از این مسائل پیش پاافتاده است. شما هستید که باید مانع از بروز و پیشرفت این احساسات ناخوشایند شوید. سعی کنید بیشتر روی کارهایتان متمرکز شوید و آنها را به بهترین نحو انجام دهید.

متولدین تیر:
در زندگی همه افراد روزهای خوب و بد وجود دارد. این هنر ماست که به زندگی چگونه نگاه کنیم و با آن چطور مواجه شویم. قدر روزهای خوبتان را بیشتر بدانید. روزهای تلخ را فراموش کنید و بکوشید از آنها برای آینده خود درس بگیرید و برای خلق روزهای بهتر تلاش کنید.

متولدین مرداد:
مهمانی بزرگی در پیش دارید و طبیعی است قدری نگران برگزاری این مراسم باشید. پیش از هر کاری از نگرانی و استرس دوری کنید. کارها به بهترین شکل انجام می‌شود و قطعا نتیجه خوبی هم خواهید گرفت. سعی کنید از درس‌ها غافل نشوید و به آنها هم اندازه تفریح و برنامه‌های شخصی رسیدگی کنید.

متولدین شهریور:
مشکلاتی در محل کارتان پیش آمده که حتی شاید لازم باشد محل کار خود را تغییر دهید. این تغییر سخت است، اما نتیجه خوبی برای شما خواهد داشت. فراموش نکنید خیلی وقت‌ها اتفاق‌هایی که به نظر ما منفی می‌آیند، واقعا به نفع ما هستند به شرطی که کمی به خودمان فرصت آشنایی با موقعیت‌های جدید را بدهیم.

متولدین مهر:
فصل زمستان را دوست دارید و با شروع آن انرژی زیادی به‌دست می‌آورید. این هفته موفقیت و احساس لذت بیشتری را هم تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید دیگران را نیز در این شادی سهیم کنید. آخرین باری که به پدر و مادر سری زدید، کی بوده؟ یادتان می‌آید؟!

متولدین آبان:
مدتی است فکر می‌کنید روزها کسالت‌آور هستند و این احساس شما را عذاب می‌دهد. به‌خاطر داشته باشید هیچ انسانی از آینده خبر ندارد و ممکن است روزهای پیش‌رو بسیار لذتبخش باشند. سعی کنید با رفتار مناسب از دشمنان خود کم کنید و به دوستانتان بیفزایید.

متولدین آذر:
سفری در پیش دارید. قبل از آن باید برنامه‌های خود را با خانواده در میان بگذارید. سعی کنید به نظرات آنها هم گوش دهید. در هر شرایطی آرامش‌تان را از دست ندهید و بدانید اگر درست رفتار کنید، این سفر می‌تواند تحولی بزرگ در زندگی شما ایجاد کند.

متولدین دی:
شاید در ابتدای این ماه کارهای زیادی داشته باشید، اما مطمئن باشید همه آنها را به بهترین نحو انجام داده و شایستگی خود را نشان خواهید داد. فقط بدون برنامه حرکت نکنید. آنهایی موفق‌تر هستند که هر گام را درست در زمانی که باید برمی‌دارند.

متولدین بهمن:
آرامش رمز موفقیت شماست. سعی کنید آن را همیشه حفظ کنید. در محل کار مشکلاتی دارید که بزودی رفع می‌شود و روزهای شیرینی در انتظارتان است. برای خود یک سفر زمستانی با خانواده را تدارک ببینید.

متولدین اسفند:
کمک کردن به دیگران احساس خوبی را در وجود شما زنده می‌کند. این موضوع را قدر بدانید، اما متعادل رفتار کنید. خوب است در این ماه به یک سفر کوتاه تفریحی بروید و مدتی از فضای کاری دور شوید. مسائل مالی پیش‌رو بزودی سامان خواهد گرفت، نگران نباشید.