هفته اول آذر ماه ۹۴

از بیان احساسات خود نترسید و همیشه احساس واقعی خود را بیان کنید.

متولدین فروردین:
در هفته‌ای که پیش روی شماست به تمام شک‌ها و ابهامات‌تان پاسخ داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود به روشنی با واقعیت روبه‌رو شوید. بدانید این نتیجه صبر و حوصله شما بوده که بالاخره به نتیجه دلخواه‌تان رسیده‌اید. رسم زندگی این است؛ باید قدر موقعیت‌های مناسب را دانست.

متولدین اردیبهشت:
از بیان احساسات خود نترسید و همیشه احساس واقعی خود را بیان کنید. شاید با تغییراتی کوچک بتوانید برخی مشکلات تان را براحتی حل کنید، پس خود را بی‌جهت به دردسر نیندازید. فرصت‌ها را قدر بدانید و آنها را از دست ندهید.

متولدین خرداد:
افکاری در سر دارید و در فکر عملی کردن آنها هستید، اما بهتر است ابتدا کاملا در مورد تصمیم‌تان فکر و حتی مشورت کنید. بدانید حرف زده شده را نمی‌توان پس گرفت. سفری هم در پیش دارید؛ این سفر می‌تواند فرصت مناسبی برای آرامش بیشتر و تفکر در محیطی آرام باشد.

متولدین تیر:
اوضاع اقتصادی‌تان دچار بحران شده و این اتفاق شما را بسیار مضطرب کرده است، یک جا نشستن و افسوس گذشته را خوردن نمی‌تواند مشکل‌تان را حل کند. بهتر است دلایل اشتباهی را که انجام داده‌اید پیدا کرده و آنها را رفع کنید. همه چیز به حالت قبل باز خواهد گشت، فقط لازم است آرامش خود را حفظ کنید و با آگاهی قدم بردارید.

متولدین مرداد:
داشتن صداقت یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی به حساب می‌آید. بنابراین بهتر است با همسر خود روراست باشید. اگر مشکلی برایتان پیش آمد حتما با او در میان بگذارید و بدانید که او بهترین مشاور و کمک برای شما خواهد بود. سر و سامان دادن به برنامه‌های زندگی قدم بزرگی در راه کسب موفقیت است.

متولدین شهریور:
این هفته برای شما هفته‌ای بسیار پرکار خواهد بود، اما این پرکاری اتفاقات خوشی را نیز به همراه خواهد داشت و اوضاع مالی شما تغییراتی قابل توجه خواهد کرد، اما یادتان باشد کار را بر همه فعالیت‌ها ترجیح ندهید. دیدار دوستان و اقوام را نیز از یاد نبرید.

متولدین مهر:
روحیه پرجنب و جوش گذشته را ندارید. گوشه‌گیری و دوری از جمع، شما را به فردی منزوی تبدیل کرده و ادامه این روش برای آینده زندگی‌تان بسیار خطرناک است. گام به گام به زندگی نزدیک شوید. پیشنهادی دریافت خواهید کرد، در مورد آن خوب فکر کنید. تصمیم درست در این مورد نقش اساسی در زندگی‌تان خواهد داشت.

متولدین آبان:
روزهای خوبی را پیش‌رو دارید. موفقیت‌های تحصیلی تضمین‌کننده آینده موفق است. زمان را از دست ندهید. برنامه داشته باشید و مطمئن باشید نتیجه تلاش‌تان را بزودی خواهید دید. توکل به خدا را از یاد نبرید و با اطمینان قدم بردارید.

متولدین آذر:
امروز اوضاع مالی شما بسیار خوب است، اما باید ولخرجی‌های‌تان را کنار بگذارید چراکه اوضاع خوب مالی همیشه ثابت نمی‌ماند. حالا که فرصت دارید برای پس‌انداز کردن اقدام کنید. بدگمانی را کنار بگذارید و کسی را از خود نرنجانید.

متولدین دی:
گاهی صبر و شکیبایی بهترین راه برای رسیدن به مقصود است. از عجله کردن بپرهیزید و با دقت و حوصله کارهای محوله را انجام دهید. میان کارهای اداری و فعالیت‌های مربوط به خانه و خانواده مرزی قائل شوید؛ تداخل آنها می‌تواند مشکل‌ساز شود.

متولدین بهمن:
دوستان قدیمی مانند گنج‌های ارزشمندی هستند که در مشکلات زندگی به فریاد انسان می‌رسند. باید قدر آنها را دانست و تلاش کرد تا از دستشان نداد. زندگی همواره فراز و نشیب دارد، باید بهترین راه را پیدا کنید. بدون عجله و با تدبیر تصمیم بگیرید و بدانید برای جبران هیچگاه دیر نیست.

متولدین اسفند:
ماندن در گذشته، حال و آینده را خراب می‌کند. تکبر را کنار بگذارید و اشتباهات‌تان را بپذیرید. می‌توان از گذشته درس گرفت و برای آینده برنامه‌ریزی کرد. خستگی و کسالت، سدهای بزرگ رسیدن به موفقیت است.