طالع‌بینی ۱۵ آبان ماه ۹۴

امروز اولویت اصلی شما اجرای وظایفتان است، ولی ممکن است دوستان و یا اعضای خانواده خیلی راحت حواستان را از کارهای اصلیتان منحرف کنند.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۵ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! انگار از کودکیتان تا به حال هیچ چیزی عوض نشده است و دوست دارید تولدتان را مثل همان روزها جشن بگیرید. نه تنها باید از روز تولدتان لذت ببرید و آن را جشن بگیرید بلکه باید هر روز زندگی را جشن گرفته و برای داشته هایتان شکرگزار باشید. سعی کنید با افرادی رابطه و رفت و آمد داشته باشید که از زندگی خود لذت برده و از آن نهایت استفاده را می کنند. این دقیقا همان چیزی است که برای خارج شدن از چرخه تکراری و خسته کننده زندگیتان به آن نیاز دارید. افراد نا امیدی که زندگی را بیش از حد جدی می گیرند شما را تنها از زندگی دلسرد خواهند کرد. از روز تولدتان تصمیم بگیرید تمام سال را از زندگی لذت برده و تک تک لحظات آن را غنیمت بشمارید. مطمئن باشید این کار باعث خواهد شد هم در زمینه حرفه ای و هم در زندگی شخصیتان به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.

● متولد فروردین (بره):


امروز حتی اگر دلتان بخواهد هم نمی توانید خیلی منطقی باشید. سعی نکنید به زور مهار احساستان را در دست گرفته و تصمیمات منطقی بگیرید. از وضعیت فعلی به نفع خودتان استفاده کنید و حساب و کتاب های منطقی را به وقت دیگری واگذار کنید. حتی اگر کارهایی برای انجام دادن داشته باشید به شرط آن که خیال و واقعیت را با هم قاطی نکنید فرصت کافی برای رویا پردازی و فرو رفتن در عالم خیال را نیز خواهید داشت، پس به خودتان زیاد فشار نیاورید. ممکن است مهمان های ناخوانده ای به خانه تان بیایند و شما مجبور شوید مثل فرفره به دور خودتان چرخیده و همه جا را برای استقبال از مهمان هایتان تمیز و مرتب کنید.


● متولدین اردیبهشت (گاو):

با وجود آن که هنوز مسائل حل نشده ای در رابطه عاطفیتان وجود دارند دلتان می خواهد خودتان را قانع کنید که مشکلی جدی در رابطه تان وجود ندارد و همه چیز روبراه است. حتی اگر مطمئن باشید که مشکلات موجود باید مورد بحث قرار بگیرند هم دلتان می خواهد چشم خود را به روی حقیقت ببندید و با مشکلات عاطفیتان مواجه نشوید. این که به رابطه خود فرصت بدهید خیلی خوب است، ولی این که بخواهید حقایق را نادیده بگیرید اصلا عاقلانه نیست. قبل از آن که خیلی دیر شود مشکلی که روبرویتان است را حل کنید. امروز هر جا که خواستید بروید سعی کنید بهترین لباس هایتان را پوشیده و همه را تحت تأثیر قرار دهید.


● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز احساسات شما به شدت تمام از ضمیر ناخود آگاهتان سرچشمه گرفته و بروز پیدا می کنند، ولی این احساسات باعث می شوند احساس ناراحتی کرده و همین که سر باز کردند خیلی زود بخواهید آنها را مهار و حتی سرکوب کنید. با وجود آن که این روزها می خواهید زندگیتان ساده و بی دردسر باشد خواسته هایتان از زندگی پیچیده تر از آن هستند که چنین امکانی را برای شما فراهم کنند. فکر نکنید که دیگران از نیازهای شما آگاه هستند و از این که پیامتان را دریافت کرده اند اطمینان حاصل کنید، زیرا خیلی راحت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیایند که تا خودتان آنها را برطرف نکنید حل نخواهند شد.


● متولدین تیر (خرچنگ):

امروز شاید بتوانید احساسات خود را به صورت خیلی رمانتیکی بیان کنید، ولی اگر حرفی برای گفتن داشته باشید که نیاز به صراحت در کلامتان داشته باشد خیلی موفق نخواهید بود و انتقال پیامتان به طرف مقابل چندان ساده نخواهد بود. شاید رویاهایی که در سر دارید خیلی خوشایند و شیرین به نظر برسند، ولی فکر نکنید که دنبال کردن آنها منطقی خواهد بود، چون خیلی بر اساس منطق شکل نگرفته اند. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می آید انجام فعالیت هایی است که به خلاقیت احتیاج دارند. در غیر این صورت بهتر است صبر کنید تا کنترل احساستان را دوباره در دست گرفته و منطقی تر شوید.


● متولدین مرداد (شیر):

امروز دلتان می خواهد در خانه بمانید و تمام انرژی خود را روی پروژه ای که در دست انجام دارید بگذارید. ولی از طرفی ذهنتان درگیر فکر کردن به کارهایی است که دلتان می خواهد در یک روز تعطیل انجام دهید. اگر انجام این کار واقعا ضروری است مجبور خواهید بود کمی صبر کنید و تفریح کردن را برای وقت دیگری بگذارید، ولی اگر می توانید این کار را برای وقت دیگری بگذارید همین الان تلفن را بردارید و برای یک دورهمی با دوستانتان یا یک پیک نیک در هوای دل انگیز پاییزی آماده کنید. شما و عشقتان امروز هر دو خیلی رمانتیک و احساساتی هستید و همین باعث خواهد شد که روز و شب خوبی را در کنار هم بگذرانید.


● متولدین شهریور (سنبله):

دلتان می خواهد امروز را بی هیچ هدف و برنامه ای بگذرانید و هیچ کار خاصی نکنید ولی انجام ندادن کارها و وظایفتان اصلا ایده خوبی نیست. اگر امروز چشمتان را به روی وظایفتان ببندید طی روزهای آینده خواهید دید که فشاری بیش از حد توانتان دارد به شما وارد می شود و کارهای بسیاری روی هم انباشته شده اند. امروز در زمینه روابط عاطفی غافلگیری های خوشایندی در انتظارتان خواهند بود. عشقتان حرف هایی به شما خواهد زد که باعث تعجب شما شده و شما را از خوشحالی به پرواز در خواهند آورد. این اواخر شاید خیلی کلمات عاشقانه ای از او نشنیده باشید و این تغییر رویه ناگهانی او شما را شگفت زده خواهد کرد.


● متولدین مهر (ترازو):

اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. در حال حاضر دیدن واقعیت و خارج شدن از عالم رویا کار چندان ساده ای نیست، ولی برای موفقیت در آینده باید واقعگرا باشید و وظایف و کارهایتان را به انجام برسانید. فایده ای ندارد که بخواهید با چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند مبارزه کنید. تصمیم گیری هایتان را برای فردا بگذارید و امروز فقط آستین هایتان را بالا زده و کارهای نا تمامتان را انجام دهید. شاید به فردی علاقه مند شده باشید که سطح علمی و آگاهی او بسیار از شما بالاتر است؛ اگر حرف جالبی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت کرده و گوش کنید.


● متولدین آبان (عقرب):

خودتان خوب می دانید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی ترجیح می دهید امروز را استراحت کرده و تا می توانید خوش بگذرانید. از طرفی وجدانتان شما را راحت نمی گذارد و نمی توانید با خیال راحت از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید. اصلا خودتان را برای لذت بردن از روز تعطیلتان سرزنش نکنید و با خیال و وجدان راحت استراحت کرده و از ساعات روز تعطیلتان استفاده کنید. کارهایی انجام دهید که باعث تمدد اعصاب شما شده و شما را آرام می کنند. فردا می توانید پس از داشتن یک استراحت کامل و با شروع یک هفته جدید به کارهایتان برسید. اجازه ندهید مشکلات کاری و اقتصادی روی رفتار شما با کسی که دوست دارید تاثیر منفی بگذارند.


● متولدین آذر (کمان):

امروز شاید احساس کنید که دچار تکرار شده اید و همه چیز خیلی یکنواخت و خسته کننده شده است و باید برای نجات خودتان از این وضعیت دست به کار شده و به خودتان تکانی بدهید. ولی این را باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید بدون داشتن یک برنامه حساب شده دست به کار شوید نتیجه کار نه تنها خوشایند نخواهد بود، بلکه اثر معکوس نیز خواهد داشت. از قدرت تخیلتان برای تصور کردن یک نتیجه ایده آل استفاده کرده و سپس منطقتان را برای برنامه ریزی و به دست آوردن آنچه در ذهنتان است بکار بگیرید. امروز روز فوق العاده ای برای شرکت در فعالیت ها و تفریح های گروهی خواهد بود، این فرصت را از دست ندهید.


● متولدین دی (بز):

امروز اولویت اصلی شما اجرای وظایفتان است، ولی ممکن است دوستان و یا اعضای خانواده خیلی راحت حواستان را از کارهای اصلیتان منحرف کنند. آنها ایده های خیلی هیجان انگیزی دارند و شما را به انجام کارهای جذابتری وسوسه می کنند. هیچ اشکالی ندارد که شما بخواهید در روز تعطیلتان به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، ولی حتما زمانی را هم برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. هر حرفی که می شنوید را باور نکنید، اگر چیزی زیادی خوب به نظر می رسد احتمالا یک جای کار ایراد دارد؛ پس منطقتان را در نظر بگیرید و تسلیم هوس های بچگانه نشوید. در مورد چیزهایی که از لحاظ فیزیکی و یا روانی شما را آزار می دهند با افراد مورد اعتماد خود صحبت کنید.


● متولدین بهمن (ظرف آب):

متاسفانه در حال حاضر از ثبات احساسی خبری نیست، ولی از این موقعیت و تردیدهای درونیتان می توانید به صورت هوشمندانه ای استفاده کرده و اهداف حرفه ای خود را مورد سوال قرار دهید. نیازی نیست که تصمیم های بزرگ و جدی بگیرید، همین که به این موضوع به صورت جدی فکر کنید و جواب های خود را پیدا کنید کافی است. شاید دیگران شما را برای گوش نکردن به حرف آنها و اهمیت قائل نشدن برای گفته هایشان سرزنش کنند، ولی به نظر می رسد امروز با دقت و حوصله بیشتری به حرف های دیگران می توانید گوش کنید و مثل همیشه خود محور نیستید. مطمئن باشید این رفتار شما مورد ستایش کسی که دوست دارید قرار خواهد گرفت.


● متولدین اسفند (ماهی):
رویاهایتان آنقدر واقعی به نظر می رسند که احساس کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را لمس کنید. ولی حقیقت این است که اگر می خواهید به واقعیت بپیوندند باید برای به دست آوردن آنها زحمت بکشید. درست است که باید به حس درونیتان توجه کنید، ولی وقتی دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید منطق را هم نباید نادیده بگیرید. رویاهایتان را نادیده نگیرید، ولی با دید منطقی به آنها نگاه کنید. در مواجهه با مشکلات شما از آن دسته افرادی هستید که می توانند خونسردی خود را حفظ کرده و آرامش را به دیگران بازگردانند. شما می توانید بدون نگرانی و با دید منطقی این مشکلات را بررسی کرده و برای آنها راه حل پیدا کنید.