هفته اول شهریور ماه ۱۳۹۴

این هفته مثل قایقرانی بر سواحل زلال است. شما قادر به انجام وظایف خود به راحتی هستید و شروع به گرفتن تصمیم های مهم بکنید.

● فروردین:
این هفته غرق در فعالیتهای سرگرمی یا تفریحی هستید. این هفته قادر به سرانجام رساندن وظایف یا کارهای که به عهده شما گذاشته شده نیستید. در انجام اموری باید صبر کنید یا با تاخیر روبرو خواهید شد. شرکت در یک مهمانی یا یک جشن باعث خوشحالی وصف ناپذیر شما می شود. جریانات پولی خوب نیستند و با کمبود پول مواجه میشوید. گفتگوهای صمیمانه و گرم با شریک زندگی خود خواهید داشت. شما نباید به شیوه خشن با همسر خود صحبت کنید و بهتر است از این چنین رفتارهایی جلوگیری کنید. از نظر سلامتی این هفته متوسط خواهد بود و از مصرف نوشیدنی های سرد خودداری کنید.

● اردیبهشت:
نیازمند کنترل بر عواطف و احساسات خود هستید. امید تنها چیز ضرروی برای بدست آوردن موفقیت است. این هفته مشغله های فکری بسیاری خواهید داشت پس بهتر است همه چیز را اسان بگیرید. یک سفر کاری در پیش دارید. با یک چالش کاری مواجه خواهید شد. هفته ای امیدوار کننده از نظر مالی نخواهد بود. ممکن است انتظار دریافت پول از یک مسیر دور داشته باشید ولی با تاخیر انجام خواهد شد. این هفته مشکلاتی با هسمر خود دارید که شادی و هماهنگی با شریک زندگی تان را به هم خواهد زد. مشکلات مربوط به هضم در پیش دارید.

● خرداد:
این هفته را به لذت بردن و سرگرمی طی خواهید کرد و موفقیت برای شما به آسانی بدست خواهد آمد. احساست خوب خود را با دیگران شریک شوید. یک افزایش حساب بانکی پیش بینی میشود و جریانات مالی این هفته همگی خوب هستند و شما به راحتی پس انداز خیلی خوبی بدست خواهید آورد. به تفریح شراکتی با همسرتان نیاز دارید و با رفتن به جاهای مفرح و شادی بخش ،قادر به درک کردن بهتر روابط و عواطف همسر خود هستید. سلامتی جسمانی این هفته خیلی خوب است.

● تیر:
این هفته نیاز به برنامه ریزی زیادی دارید تا از هر نوع اشتباه یا عقب افتادن جلوگیری کنید. فضای کاری صمیمانه نیست و در انجام کارها با تاخیر مواجه میشوید. جریانات مالی بسیار دلگرم کننده هستند اما مدیریت شما برای حفظ آن خوب نیست. با دیدی آسان به همه چیز نگاه کنید. رابطه خود را با شریک زندگی خود بر همین اساس مستحکم تر و بهتر کنید. با استفاده از کلمات مودبانه و عاشقانه و نرم یا ملایم با شریک زندگی خود گفتگو کنید. شادی بسیار زیادی قابل دسترس است. از چشمهای خود مواظبت کنید چون احتمال یک عفونت چشمی پیش بینی میشود.

● مرداد:
نتایج متوسط این هفته شما را درگیر مسائلی خواهد کرد. یک مسافرت کاری در پیش دارید. با برنامه و زمانبندی فشرده ای که دارید بسیاری از کارها را به سختی به انجام خواهید رساند. بهتر است کارهای پیچیده را تبدیل به کارهای مجزا کنید. از پولهای خود مراقبت کنید. جریانات مالی این هفته خوب هستند. با همسر یا شریک عاطفی خود دچار اختلاف نظر خواهید شد که این ممکن است به دلیل تمایلات نفسانی یا ذهنی شما باشد. این هفته از چیزهای سرد پرهیز کنید. سلامت جسمانی این هفته خوب است.

● شهریور:
این هفته نیاز به برنامه ریزی زیادی برای انجام دادن فعالیتهای خود خواهید داشت و ممکن است نتایج متوسطی دریافت کنید و به احتمال زیاد بصورت پی در پی بالا و پایین خواهید رفت. اختصاص دادن زمانی به فعالیتهای عرفانی یا معنوی برای شما سودمند است. این هفته امور مالی خوب نیستند و هزینه های بیشتری باید صرف خریدهای ناخواسته بکنید که باعث نگرانی شما خواهد شد. وضعیت پس انداز خود را کمی بیشتر مورد توجه قرار دهید. سردرگمی ذهنی شما باعث اضطراب خواهد شد. برای سلامتی به پدر خود پناه ببرید و ارام باشید و تاکید بر آسانی امور داشته باشید.

● مهر:
ذهن خود را شاد و خوشحال نگه دارید چون این هفته برای شما کمی نا امید کننده خواهد بود. این مهم است که اعتماد بنفس برای دیدن نتایج خوب در گرو تلاش شماست. مراقب روابط خود با همکاران باشید. احتمال ارتکاب اشتباه در انجام کارها وجود دارد. برای انجام کارهای باید برنامه ریزی کنید که دچار اشتباه نشوید. یک سفر در پیش دارید. پیشرفت مالی محدود است و ممکن است مقداری پول از دست بدهید. این هفته سعی کنید با همسر خود کمتر گفتگو کنید و بحث و جدل نداشته باشید که در نتیجه آن برای شما آرامش به همراه خواهد داشت. یک عفونت گلو دارید. یک سردرد به علت فشار خون بالا پیش بینی میشود.

● آبان:
یک چشم انداز مثبت در طول این هفته خواهید داشت که با فعالیتهای پرانرژی شما همراه میشود. شانس توسعه با توجه به تلاش شما وجود دارد. در جمع دوستان یا همکاران برنده خواهید بود. با یک برنامه ریزی دقیق و سازمان یافته مسیر پیشرفت خود را هموار کنید. امور مالی به تعادل می رسند و پس انداز شما افزایش خواهد یافت. از بیان احساسات خود با شریک عاطفی تان خوشحال خواهید شد و این کمک به حفظ هماهنگی بهتر خواهد کرد. سلامتی این هفته خوب است و با خوش بینی رمز سلامتی شماست.

● آذر:
این هفته مثل قایقرانی بر سواحل زلال است. شما قادر به انجام وظایف خود به راحتی هستید و شروع به گرفتن تصمیم های مهم بکنید. شادی و اعتماد بنفس بیشتری بدست خواهید آورد. این هفته هر کاری را به عنوان برنامه کاری به سرانجام خواهید رساند که سخت باعث شگفتی و شما خواهد شد. بخوبی قادر به ارتباط برقرار کردن با زیر دستان هستید. که این کمک به رسیدن یا تامین نیاز شما خواهد کرد. درک عالی با شریک زندگی خود خواهید داشت بطوریکه که احساس میکنید برای همدیگر ساخته شده اید. لذت این هفته با شریک عاطفی تان به سطح بالای انرژی شما وابسته است. این هفته هیچ مشکل سلامتی نخواهید داشت.

● دی:
حفظ آرامش و انعطاف پذیری این هفته به شما در حل چالشهای کاری کمک بزرگی خواهد کرد. فشار کاری افزایش خواهد یافت اگر چه شما قادر به انجام وظایف خود هستید. تاخیر در انجام کارها باعث احتلاف با همکارانتان خواهد شد. افزایش مالی در این هفته نخواهید داشت و ممکن است برای خریدهای لوکس و گران قیمت هزینه هایی پرداخت کنید. از عواطف بیش از حد احساسی با شریک عاطفی خود اجتناب کنید تا رابطه ای سالم و خوب داشته باشید. احتمال گلو درد خواهید داشت و از خوردن خوراکی های سرد صرف نظر کنید.

● بهمن:
این هفته کمی شاهد رشد و شکوفایی هستید اما یک هفته متوسط در پیش دارید. بهتر است همه چیز را آسان بگیرید. فشار کاری افزایش پیدا میکند و نیازمند برنامه ریزی برای انجام کار خود از راه بهتر هستید. در خرج کردن پول دقیق تر باشید. مقداری پول خرج خانواده خواهید کرد. تمایل به ابراز احساسات یا عواطف با شریک عاطفی خود دارید. یک بحث درباره اختلاف نظر با همسر یا یک مسئله خانوادگی دارید که ممکن است در پایان آن باشید. احتمال سرما خوردگی وجود دارد. پس از چیزهای سرد جلوگیری کنید. احتمالا دچار مشکلات چشمی یا درد گوش خواهید شد.

● اسفند:
این هفته همه چیز به نفع و شانس شما خواهد بود و میشود گفت هفته ای خوش بینانه در پیش دارید. شجاعت و عزم بیشتر راهنمای توسعه شما هستند. در محل کار از مهارتهای شما قدردانی میشود. امور مالی این هفته بسیار خوب است و قادر به افزایش حساب بانکی خود هستید. با شریک عاطفی خود هماهنگی بهتری شاهد خواهید بود. خوش بینی و سطح انرژی مثبت باعث لذت بردن شما و حفظ سلامتی شما میشود.