هفته دوم خرداد ماه ۱۳۹۴

کارهای امروزتان را جدی بگیرید و بدانید ممکن است در آینده از این کار پشیمان شوید.

● متولدین فروردین:
اگر زندگی روی ناخوشایند خود را به شما نشان داده است، سعی کنید از آن فرار نکنید، بلکه با تمام توان باید با آن مقابله کنید و بتوانید با موفقیت مشکلات را پشت سر بگذارید. منتظر یک خبر خوب باشید که در همین روزها به شما خواهد رسید.

● متولدین اردیبهشت:
تمام برنامه هایتان بخوبی در حال انجام شدن است. این اتفاق به قدری سریع پیش می آید که خود شما را هم متعجب خواهد کرد. البته این اتفاق همیشگی نخواهد بود و باید خودتان به فکر پیشرفت و تنظیم سرعت کارهایتان باشید. برنامه ها یکی یکی انجام می شود و بزودی نتیجه زحمات تان را خواهید دید.

● متولدین خرداد:
اتفاق نه چندان خوبی برایتان پیش می آید که شما را بسیار ناراحت میکند. نگران نباشید و بدانید عمر روزهای بد کوتاه است و بزودی دوباره لبخند روی لب های شما خواهد نشست.

● متولدین تیر:
حال شما این روزها زیاد خوب نیست. بهتر است زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید. شاید بد نباشد اگر زمان خود را صرف کارهای هنری کنید. با این کار روح شما هم تقویت میشود و دوباره میتوانید به شرایط قدیم خود باز گردید.

● متولدین مرداد:
اتفاق بسیار مهمی برایتان رخ می دهد و اثر این اتفاق خوب تا مدتها زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یک سفر کاری در انتظار دارید که از نظر موقعیت شغلی برایتان بسیار مفید و مهم خواهد بود.

● متولدین شهریور:
کمی عصبی و تند خو شده اید و این کار موجب آن می شود که دوستان و فامیل از شما دور شوند. بهتر است کمی بیشتر به خودتان مسلط باشید. بدانید این که می گویید توانایی کنترل خود را در برخی از شرایط ندارید، در حقیقت نادیده گرفتن توانایی هایتان است.

● متولدین مهر:
دوستان خوبی دارید که میتوانید به آنها اعتماد کنید. پس بهتر است در این شرایط سخت روی دوستانتان حساب کنید. همچنین نگران ناتوانی ها و ضعف هایی که دارید نباشید و بدانید همه افراد کامل نیستند، اما می توانند به خواسته های خود دست پیدا کنند.

● متولدین آبان:
از نظر عاطفی، اتفاقی برای شما پیش می آید که باید با دقت بیشتری به آن توجه کنید و برای رویارویی با آن تصمیم درستی بگیرید. سعی کنید تمام جوانب این موضوع را بررسی کنید تا تصمیم تان اشتباه نباشد.

● متولدین آذر:
کارهای امروزتان را جدی بگیرید و بدانید ممکن است در آینده از این کار پشیمان شوید. برای این که بتوانید تصمیم درستی بگیرید بد نیست با بزر گترها هم مشورت کنید. البته یادتان باشد هنگام مشورت باید دلایل خود را با آنها مطرح کنید و نظرشان را جویا شوید.

● متولدین دی:
تصمیم مهمی گرفت هاید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری ابتدا به تصمیم تان خوب فکر کنید، چرا که هنوز از انجام آن مطمئن نیستید و ممکن است پشیمان شوید. بهتر است کمی بیشتر صبر کنید و اجازه دهید تا زمان راه را برای شما روشن کند.

● متولدین بهمن:
مقاومت و شجاعتی که دارید قابل تقدیر است و با همین خصوصیت اخلاقی می توانید موانع و مشکلاتی را که در طول زندگی برایتان پیش می آید از میان بردارید. نگران نباشید و با اعتماد به نفس ادامه دهید که موفقیت نزدیک است.

● متولدین اسفند:
این هفته کمی از نظر کاری سرتان خلوت میشود و می توانید با خیال راحت به زندگی شخصی خود بپردازید. قدر این موقعیت را بدانید و سعی کنید با کمی برنامه ریزی به کارهای عقب افتاده خود برسید.