هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

روزهایی شاد پیش روی شماست. همه چیز همان طور پیش می‌رود که انتظار دارید و بزودی به موفقیت می‌رسید.

متولدین فروردین:
مدام نگران هستید و از آینده می‌ترسید. اگر در طول زندگی همیشه نگران مشکلات و اتفاقاتی باشید که در آینده پیش می‌آید، هیچ وقت نمی‌توانید از زیبایی‌های واقعی زندگی لذت ببرید. ‌

متولدین اردیبهشت:
کمی ناراحت و دلگیر هستید و فکر می‌کنید چون چندوقتی است اتفاق خاصی برای شما پیش نمی‌آید، حق دارید ناراحت باشید، اما یادتان باشد این زندگی آرام و بی‌دردسر هم نعمتی است که خداوند به شما بخشیده و باید قدرش را بدانید.

متولدین خرداد:
مشکلی کوچک پیش‌رو دارید. با روحیه قوی و مثبت و البته با کمک دیگران، با این مشکل روبه‌رو شوید و آن را از پیش‌رو بردارید. سفری کاری در پیش دارید.

متولدین تیر:
برای روزهایی که گذشته است، غصه نخورید و اجازه دهید دنیا روزهای خوب و زیبای خودش را هم به شما نشان دهد. اینقدر در دنیایی که خودتان ساخته‌اید، غرق و گرفتار شده‌اید که نمی‌توانید دنیای واقعی را ببینید. کمی مثبت بیندیشید.

متولدین مرداد:
بزودی اتفاق مهمی برایتان پیش می‌آید، اما این روزها را با نگرانی و استرس می‌گذرانید و همین موضوع می‌تواند انرژی شما را کاهش دهد. بهتر است امید داشته باشید.‌

متولدین شهریور:
اتفاقی برایتان افتاده که خیلی تحت تاثیر آن هستید و روحیه‌تان را باخته‌اید. مطمئن باشید این اتفاق به مصلحت شماست. برای رفتن به یک مسافرت جذاب برنامه‌ریزی کنید.

متولدین مهر:
بازگشت مجدد شما به کار و فعالیت، موفقیت بزرگی است، اما فراموش نکنید در دنیای کار، شکست هم وجود دارد. مدتی است ‌کار نکرد‌ه‌اید و کاملا طبیعی است نکاتی را فراموش کرده باشید، پس به جای این‌که خودتان را سرزنش کنید، مصمم باشید ‌.

متولدین آبان:
موضوعی در محل کار وجدانتان را آزار می‌دهد. برای رهایی به فکر جبران عملکرد خود باشید. دنیا ارزش این همه تلاش را برای درآمد بیشتر ‌ ندارد. کمی به فکر اعضای خانواده خود باشید که ممکن است از نبود شما دلگیر باشند.

متولدین آذر:
منتظر نباشید اتفاقی شما را خوشحال کند. یادتان باشد خود انسان تنها کسی است که می‌تواند برای رسیدن به موفقیت و شادی تلاش کند و پس از آن می‌توان به دیگر عوامل هم امیدوار بود. با دوستانتان کمی مهربان‌تر باشید.

متولدین دی:
این همه ناراحتی و خستگی را کنار بگذارید و دوباره شروع کنید. این نوع زندگی نتیجه‌ای غیر از افسردگی و انزوا ندارد. تصمیم بگیرید از همین امروز دنیا را طور دیگری ببینید و به زیبایی‌های زندگی بی‌اعتنا نباشید.

متولدین بهمن:
سفری در پیش خواهید داشت و در این سفر، گرفتاری‌ها و خستگی‌های این مدت را از تن به در می‌کنید. بهتر است از همین امروز برای آینده برنامه‌ریزی کنید و آماده رویارویی با اتفاقات غیرمنتظره باشید.

متولدین اسفند:
روزهایی شاد پیش روی شماست. همه چیز همان طور پیش می‌رود که انتظار دارید و بزودی به موفقیت می‌رسید. خود را برای شنیدن خبرهای خوب و غیرمنتظره آماده کنید