طالع‌بینی ۲۱ فروردین ماه ۹۴

به خرد ذاتی خود اطمینان کنید تا بتوانید تفاوت گذشته و حال را درک کنید.

● متولد فروردین (بره):

امروز بسیار مصمم هستید و فکر می کنید لزومی ندارد که بازی را بر اساس قوانین از پیش تعیین شده به پیش ببرید. چیزهای زیادی در اطراف تان اتفاق می افتد که همه به چشم قابل دیدن نیستند. ممکن است در رابطه ی کنونی تان احساس آشفتگی کنید یا شاید هم کسی را دوست دارید که عشق و محبتی را که نثارش می کنید به شما برنمی گرداند. حتی اگر بر خلاف ظاهر مصممی که دارید احساس نگرانی می کنید، به هیچ وجه ناگهان چیزی را تغییر ندهید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ممکن است احساس نگرانی کنید، زیرا به چیزهایی که قبلاً به سادگی برای تان پذیرفتنی بودند شک کرده اید. می توانید طوری رفتار کنید که انگار می دانید چه کار می کنید. نقشی که در کانون خانواده به عهده دارید به خطر افتاده است. خوشبختانه در جمع بودن باعث می شود که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید. اما برای این که مرکز توجه باشید زیاده روی نکنید. اگر کسانی که دوست شان دارید در اطراف تان باشند همیشه به یاد خواهید داشت که چه چیزی از همه با اهمیت تر است.


● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز ممکن است خودتان را درگیر بحث های جذاب درباره ی سیاست جهانی، شاهکارهای ادبی و گرایشات فرهنگ عامه بیابید. اما متوجه چیزی می شوید که قبلاً آن را اشتباه فهمیده بودید. اگرچه این در طولانی مدت حایز اهمیت نیست، اما ممکن است در حال حاضر باعث ناراحتی کسی شود. از سرعت خود بکاهید و تا زمانی که مطمئن نیستید که آیا همه یکسان فکر می کنند بهتر است یک راهکار محتاطانه تر را در پیش بگیرید.سعی کنید امروز به همان اندازه که حرف می زنید به بقیه هم گوش دهید، به این ترتیب باعث ناراحتی کسی نخواهید شد.


● متولدین تیر (خرچنگ):
در میان گذاشتن احساسات تان با یک فرد خاص ایده ی فوق العاده ای است، اما باید به خاطر وجود نقشه های پنهانی حواس تان را جمع کنید. تا زمانی که در زمان حال زندگی کنید همه چیز خوب پیش می رود، اما به محض این که جهت گیری خود را به آینده تغییر دهید ممکن است به اشتباه زمینه ساز یک کشمکش شوید. چند روز آینده مراقب باشید که به کجا قدم می گذارید و بگذارید هر موقعیتی که پیش می آید خودش راهنمای شما گردد. به سرنخ ها خوب توجه کنید تا بتوانید از وقوع ماجراهای غیر ضروری جلوگیری کنید.


● متولدین مرداد (شیر):
امروز ماه در طالع شما وارد می شود، پس بهتر است که به احساسات تان فرصت دهید تا خودشان را نشان دهند. اکنون زمان آن است که واکنش های احساسی مختلف را نسبت به شرایط فعلی ارزیابی کنید. اما ساده لوح نباشید و اجازه ندهید که کسی مانع شما برای دیدن حقیقت گردد. حتی اگر هنوز نمی دانید که احساسات تان شما را به کجا خواهند برد، سعی کنید مسئولیت احساساتی را که دارید بپذیرید. اما دلیلی وجود ندارد که بخواهید تظاهر کنید که کنترل امور به دست شماست، زیرا هنوز چند اتفاق غیر منتظره در شرف وقوع اند.


● متولدین شهریور (سنبله):
طبیعت سخت کوشی دارید و معمولاً در عمل به وعده هایی که داده اید مشکلی ندارید. اما شاید بد نباشد که بعضی مسئولیت های تان ر ابه حاشیه برانید تا امروز را کمی استراحت کنید. پا را از تخیل فراتر بگذارید و خودتان را در ماجرای یک کتاب یا یک فیلم گم کنید. از آن پیله ای که همیشه در آن هستید بیرون بیایید و در رویاهای تان غرق شوید.


● متولدین مهر (ترازو):
امروز بر شیب لغزنده ای ایستاده اید که باعث می شود دوستی را با عشق اشتباه بگیرید. اگرچه مسیر روابط کاملاً روشن است، اما این روابط می توانند منشأ عدم ثبات گردند، به ویژه اگر برای برداشتن اولین قدم به دیگران تکیه کنید. ببینید چه می خواهید و پیش از این که بازی سرنوشت شما را به دام های خطرناک بکشاند بهتر است ببینید احساس تان به شما چه می گوید و همان کار را انجام دهید.اگر از همان قدم اول اهداف تان را مشخص کنید جایی برای ابهام باقی نمی ماند.


● متولدین آبان (عقرب):
امروز در یک دوراهی گیر کرده اید. احساس می کنید که باید برای مدتی از تعهدات اجتماعی خود دست بکشید تا بتوانید آرامش خود را به دست آورید. اما هم زمان یک ندای درونی به شما یادآوری می کند که چه قدر می توانید از همنشینی با افراد درست لذت ببرید. اما اول از همه باید دست از مقاومت بردارید. خوشبختانه اگر هم بازی های تان را درست انتخاب کنید می توانید بهترین ها را در هر دو طرف داشته باشید. بهترین راهکار این است که اوقات تان را با کسانی که دوست شان دارید بگذرانید.


● متولدین آذر (کمان):
امروز باید بتوانید از برج آتشین اسد لذت ببرید، زیرا باعث می شود تا از محدودیت های تان فراتر بروید. متأسفانه همه چیز آن قدرها هم که انتظارش را دارید خوش و خرم نیست، به ویژه اگر اوقات سخت زندگی تان را به خاطر آورید. فقط به یاد داشته باشید که ترس های تان همه چیز را بدتر می کند. در عوض به خرد ذاتی خود اطمینان کنید تا بتوانید تفاوت گذشته و حال را درک کنید. از این فرصت استفاده کنید تا زمانی که وجود دارد درخشیدن بگیرید.


● متولدین دی (بز):
زمین زیر پای تان را چنان سفت و محکم احساس می کنید که می توانید بدون هیچ خطری به دوردست ها سفر کنید. اما باید مراقب باشید، زیرا اگر از واقعیت دور شوید ممکن است زیر پای تان خالی شود. این بازی سرنوشت شگفت زده ی تان خواهد کرد، به ویژه اگر سرعت حرکت تان زیاد باشد. از جست و جوی سرزمین های ناشناخته لذت ببرید، اما راه برگشت را فراموش نکنید. پیش از این که متوجه شوید باید به همان چشم انداز کاربردی پیشین بازگردید.


● متولدین بهمن (ظرف آب):
اگر امروز با کسی روبرو شدید که ایده ی خیلی بزرگی داشت بدانید که ممکن است چیزی در آن وجود داشته باشد که برای شما قابل تشخیص نیست. البته به این معنی نیست که نقشه ی مورد نظر کاربردی نیست، فقط موضوع این است که باید بدانید همه چیز بهتر از آن چه در واقعیت هستند به نظر می آیند. به همه ی فرصت ها با واقع گراترین دید ممکن نگاه کنید. برای این که از دیگران مشورت بگیرید خودتان را به زحمت نیندازید، زیرا آن ها آن چیزی را به شما خواهند گفت که فکر می کنند دوست دارید بشنوید. بهترین کار این است که چند روزی صبر کنید تا همه چیز روشن شود.


● متولدین اسفند (ماهی):
امروز یک لیست طولانی از کارهای پیش پا افتاده دارید که باید تمام شان کنید. متأسفانه دنیای خیالات ممکن است از آن چه در زندگی واقعی تان می گذرد جالب تر باشد. خوشبختانه اگر رویکردتان را تغییر دهید و سر کار برگردید، می توانید واقعیت را به همان شکل جذابی که دوست دارید تغییر دهید. اما اجازه ندهید که جزییات آشفته ی تان کنند. فقط در کوتاه ترین زمان ممکن به تعهدات تان عمل کنید و سپس به این فکر کنید که روح تان با چه چیزی ارضا می شود.