هفته چهارم دی ماه ۱۳۹۳

در روزهای پیش رو شرایط مناسبی برای کارهای اقتصادی شما مهیا می‌شود.

متولدین فروردین:
قدری آرام‌تر باشید، با عجله تصمیم نگیرید. روزهای سخت به پایان می‌رسد و دوباره زندگی به حالت عادی برمی‌گردد. دغدغه و استرس خود را به محیط خانه منتقل نکنید.

متولدین اردیبهشت:
حتما آن مثل قدیمی را شنیده‌اید که می‌گوید یک دشمن زیاد است و هزار دوست کم. پس قدر دوستی‌ها را بدانید. گاهی یک رفتار نسنجیده باعث می‌شود یک دوستی طولانی به خط پایان برسد.

متولدین خرداد:
غم از دست دادن نزدیکان سخت و سنگین است اما این هم بخشی از زندگی همه انسان‌ها‌ست، بخشی که مانند همه قسمت‌های دیگر زندگی باید آن را پذیرفت.

متولدین تیر:
روزهای خوش زندگی را قدر بدانید و از آنها مانند سرمایه‌ای برای روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده استفاده کنید. همیشه امروز دری به روی فرداست، فردایتان را خودتان بسازید و در انتظار قضا و قدر ننشینید.

متولدین مرداد:
اطرافیان‌تان بیش از گذشته به کمک شما نیاز دارند. پایتان را عقب نکشید و بیشتر در کارها و برنامه‌ریزی‌ها شرکت کنید. تجربه شما کمک بزرگی برای جوان‌ترها‌ست.

متولدین شهریور:
قطعا پول یکی از نیازهای ما برای داشتن زندگی‌ای راحت است اما مشکل زمانی شروع می‌شود که ما به پول یا هر وسیله دیگر، ارزشی بیش از آنچه دارد، می‌دهیم. گذراندن زندگی با این نگاه بسیار سخت است.

متولدین مهر:
در روزهای پیش رو شرایط مناسبی برای کارهای اقتصادی شما مهیا می‌شود. از این فرصت بهره ببرید اما به خاطر داشته باشید در تمام مراحل زندگی باید با فکر پیش رفت.

متولدین آبان:
به دو نکته توجه داشته باشید، اول این که چرخ زندگی همیشه روی یک محور نمی‌چرخد و دوم، شما به تنهایی نمی‌توانید همه مشکلات را حل کنید.‌

متولدین آذر:
با کمی تلاش می‌توانید احساسات‌ خود را راحت‌تر بیان کنید. این کار باعث کم شدن استرس‌تان می‌شود‌ و اعتماد به نفس‌تان را افزایش می‌دهد.‌

متولدین دی: زمان همیشه با سرعت می‌گذرد، اما گاهی بیشتر متوجه این گذر سریع می‌شویم، درست مانند این روزهای شما. عجله نکنید؛ فقط برنامه داشته باشید. ‌

متولدین بهمن:
افسوس گذشته را نخورید. به قول معروف، گذشته‌ها گذشته. به فکر آینده باشید. فرصت‌های از دست رفته دیگر بازنمی‌گردد، با مشغول شدن به آنها، فرصت‌های جدید را هم از دست خواهید داد. به خودتان اعتماد داشته باشید و بدون دغدغه یک بار دیگر شروع کنید.

متولدین اسفند:
این که از کمک به دیگران خشنود می‌شوید صفت بسیار پسندیده‌ای است اما به‌خاطر داشته باشید‌ همه ما باید زندگی کنیم و برای زندگی خود نیز برنامه داشته باشیم. برنامه‌ای که با حضور دیگران چندان دچار تغییر نشود. هنگامی که اطمینان داشتید مسیری که طی می‌کنید صحیح است، آن را پی بگیرید و اجازه ندهید دیدگاه دیگران بر تصمیم‌تان تأثیر بگذارد.