هفته اول دی ماه ۱۳۹۳

بچه‌ها در هر دوره سنی نیاز به نوعی حمایت دارند؛ وقتی بزرگ می‌شوند نمی‌توان و نباید مانند دوران کودکی با آنها رفتار کرد.

متولدین فروردین:
احساسات انسان زندگی را شیرین‌تر می‌کند، اما همه زندگی را نباید در این حال و هوا خلاصه کرد. برای ادامه مسیرتان باید عاقلانه برنامه‌ریزی کنید و با تدبیر راهتان را ادامه دهید. بیش از گذشته در فکر خانواده و خصوصا پدر و مادرتان باشید و فرصت با آنها بودن را به هیچ بهانه‌ای از دست ندهید.

متولدین اردیبهشت:
برای رسیدن به موفقیت باید ایده‌های نو داشت. پیمودن راه‌هایی که سال‌ها طی شده ممکن است با ریسک کمتری همراه باشد، اما نمی‌تواند تحولی جدی در زندگی و فعالیت اقتصادی شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید به قله‌هایی نو دست یابید، به فکری خلاق نیاز دارید.

متولدین خرداد:
در جهان امروز که روابط حاکم بر آن دائما پیچیده‌تر می‌شود، انسان‎‌هایی موفق‌تر هستند که بیشتر بدانند، پس بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید و از تجربه‌های دیگران برای پیشرفت در زندگی کمک بگیرید. دوره آزمون و خطا سپری شده، باید بر دانش‌تان بیفزایید.

متولدین تیر:
قدر زندگی‌تان را بیشتر بدانید. با غرولند کردن کدام کار درست شده که امور شما سامان پیدا کند. تا به حال فکر کرده‌اید ممکن بود دست تقدیر سرنوشت دیگری را برایتان رقم بزند؟ پس از داشته‌هایتان لذت ببرید و روزهای خوش آینده را شیرین‌تر کنید.

متولدین مرداد:
زندگی هیچ وقت و برای هیچ کس مسیر یکنواخت و آسانی فراهم نکرده است. ما از داشته‌ها و نداشته‌های دیگران بی‌خبریم. پس نمی‌توانیم با ندانستن‌هایمان در مورد زندگی دیگران قضاوت کنیم. نکته دیگر این که آرزوهای بزرگ و دست نیافتنی را از ذهنتان بیرون کنید.

متولدین شهریور:
دوستی‌ها بخشی مهم از زندگی همه ماست. آنها را از ذهن و دلتان دور نکنید. دوستان خوب، یاران روزهای سخت و همراهان خوشی‌ها هستند. خودتان را از جمع آنها کنار نکشید. بدون تردید روزی همه ما به دوستان خوب نیاز خواهیم داشت.

متولدین مهر:
بیشتر به فکر خانواده خود باشید؛ آنها به شما نیاز دارند. زمان را منطقی و حساب شده تقسیم کنید. همه زندگی ما کار و مسائل اقتصادی نیست. باید یاد بگیریم چگونه زندگی کنیم و از نعمت‌های الهی لذت ببریم. بزرگ‌ترین نعمت زندگی ما خانواده ماست. از آن بخوبی حفاظت کنیم.

متولدین آبان:
سختی‌ها هم مانند خوشی‌های زندگی بی پایان نیست. قدری صبر داشته باشید. این روزها سپری می‌شود و باز هم خورشید آرامش از پس ابرهای سیاه بیرون می‌آید. هرقدر بیشتر دست و پای خود را گم کنید، این روزهای سخت بیشتر طول می‌کشد. با منطق پیش بروید و به آینده امیدوار باشید.

متولدین آذر:
بچه‌ها در هر دوره سنی نیاز به نوعی حمایت دارند؛ وقتی بزرگ می‌شوند نمی‌توان و نباید مانند دوران کودکی با آنها رفتار کرد. سعی کنید شیوه صحیح زندگی را به آنها بیاموزید. یادتان باشد شما برای همیشه نمی‌توانید در کنارشان باشید.

متولدین دی:
محبت‌های شما و لطفی که به تک‌تک افراد خانواده دارید یکی از مهم‌ترین دلایل پیوند محکم خانوادگی‌تان است. این موضوع را قدر بدانید و این مسیر را ادامه دهید، بویژه در شرایط خاصی که خانواده شما با آن روبه‌رو‌ست. شاید بقیه افراد این موضوع را با شما در میان نگذارند اما همه آن را درک می‌کنند و به شما اطمینان دارند.

متولدین بهمن:
محبتتان را بر زبان هم جاری کنید. مهر و محبتی که تنها در دل بماند، نمی‌تواند دوستی پایداری فراهم سازد. یادتان باشد پول هم از لوازم ضروری زندگی است، اما تضمینی برای خوشبختی نیست. به سخنان بزرگ‌ترها بیشتر دقت کنید.

متولدین اسفند:
شادی این روزها را قدر بدانید و از انرژی فراوانی که در وجودتان فراهم کرده، نهایت بهره را ببرید. به سخنان مردم در حد و اندازه خودشان اهمیت دهید. راه زندگی‌تان را خودتان انتخاب کنید و در این مورد به آنها که نمی‌شناسید، اجازه دخالت ندهید.