طالع بینی هفته: هفته دوم آذر ماه ۱۳۹۳

این هفته از نظر اقتصادی شانس بسیار خوبی دارید.

متولدین فروردین:
این هفته از نظر اقتصادی شانس بسیار خوبی دارید. البته شرط عقل این است که فقط به شانس اکتفا نکنید، جوانب کار را خوب بسنجید تا خدای نکرده متضرر نشوید.

متولدین اردیبهشت:
اگر بتوانید به دوستان خود کمک کنید و آنها را از دست مشکلی که گریبان زندگی‌شان را گرفته، نجات دهید بسیار خوب است، اما فراموش نکنید مشورت دادن در کاری که تخصص شما نیست آنها را بیشتر از قبل به دردسر خواهد انداخت. در این دنیا هر کس تخصصی دارد و همه ما موقع مواجه شدن با هر معضلی باید سراغ متخصص آن برویم.

متولدین خرداد:
مدتی بود که از نظر مالی دوران خوبی را طی می‌کردید، اما چندی است رونق کار شما مثل قبل نیست، نگران نباشید این دوره هم گذراست و باز هم زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد، اما خوب است از این اتفاق درس بگیرید و همیشه مقداری از درآمد خود را پس‌انداز کنید.

متولدین تیر:
لازمه موفقیت در برخی کارها فعالیت‌های گروهی است که باید یاد بگیرید، در این قبیل برنامه‌ها خود را با دیگران هماهنگ کنید. در بعضی از مسائل زندگی هم ما به کمک دیگران و گاهی آنها به کمک ما، نیاز دارند. در این مورد دقت کنید و دست نیاز دیگران را رد نکنید.

متولدین مرداد:
کارهای زیادی دارید که همه آنها هم باید انجام شود، اما با استرس و نگرانی نه‌تنها کاری از پیش نمی‌رود که رشته امور نیز از دستتان خارج خواهد شد. آرامش خود را حفظ کنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق، کارها را دسته‌بندی کرده و به ترتیب اولویت به آنها رسیدگی کنید.

متولدین شهریور:
مخفی‌کاری همیشه از اخلاق‌های ناپسند به حساب آمده و می‌آید، اما زمانی پنهانکاری، شما را بیشتر به دردسر می‌اندازد که برنامه‌ها و اتفاق‌های زندگی‌تان را از خانواده خود مخفی کنید. بدانید با ادامه این شیوه بزودی با مشکلات بزرگی رودررو خواهید شد. پس اکنون که فرصت دارید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

متولدین مهر:
رویاپردازی‌های بیش از حد شما را به دردسر انداخته است. سعی کنید همیشه واقع‌بینانه با زندگی برخورد کنید. این‌گونه می‌توانید از موقعیتی که در آن هستید لذت ببرید، در غیر این صورت از تمام امور زندگی خود ناراضی خواهید بود و بعد از مدتی شما به یک فرد گوشه گیر تبدیل می‌شوید.

متولدین آبان:
ایده‌های بسیار خوبی در سر دارید، اما آنها را بازگو نمی‌کنید. نگران نباشید و بدانید دوستان و اطرافیان از این ایده‌های خلاقانه استقبال خواهند کرد. بهتر است قدری اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا این‌گونه موقعیت‌های مناسب زندگی را از دست ندهید.

متولدین آذر:
از شرایط زندگی خود ناراضی هستید، اما فکر کنید آیا واقعا آن‌گونه که می‌گویید دلیل وضعیت امروزتان فقط اطرافیان و بویژه والدین‌تان هستند؟ بهتر است بدانید شما به سنی رسیده‌اید که خودتان باید برای زندگی و آینده‌تان تصمیم بگیرید، پس شیوه تفکر خود را تغییر دهید و برای یک زندگی آرام برنامه‌ریزی کنید.

متولدین دی:
برنامه خاصی در سر دارید، اما برای رسیدن به آن باید تلاش بسیاری کنید. بهتر است اگر تصمیم به کاری گرفته‌اید همین امروز به آن رسیدگی کرده و کارها را به روزهای آینده موکول نکنید. چنین شیوه‌ای بزودی شما را با کوهی از مسائل روبه‌رو می‌کند که برداشتن آنها از سر راه زندگی اصلا ساده نیست.

متولدین بهمن:
اجازه ندهید احساسات ناخوشایند، زندگی شما را تیره کند. خودتان را باور داشته باشید. در مورد فعالیت‌های اقتصادی اما بهتر است همیشه با یک فرد دانا مشورت کنید، چون در این‌گونه موارد، اشتباهات کوچک هم می‌تواند به ضررهای بزرگ منجر شود.

متولدین اسفند:
کلید حل مشکلی که درگیر آن هستید در دستان اطرافیان شما است. از مشورت کردن دوری نکنید. با کمک دوستان می‌توانید در زمان کوتاهی مشکل‌تان را حل کنید. فراموش نکنید فرار از واقعیت به شما کمکی نمی‌کند، بهتر است این روزها بیشتر از قبل وارد اجتماع شوید تا از نعمت کنار دوست و آشنا بودن بیشتر بهره‌مند شوید.